  • 11. Data: 2002-08-24 08:10:35
    Temat: Re: Prawo "internetowe"
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:
    > Wlasnie teraz fbi przeszukuje firme zajmujaca sie bezpieczenstwem
    > internetowym, ktora zechciala sie pochwalic w prasie, ze niektore
    > serwery military, nie wykazuja nalezytego poziomu bezpieczenstwa
    > i firme czeka prawdopodobnie koniec dzialalnosci, likwidacja.

    A na jakiej podstawie? Jeśli ja powiem, że serwer dns banku Pekao
    był źle zabezpieczony i można się było tam bez problemu włamać, to
    co mi zrobią? Zabiorą komputer czy zlikwidują?

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh BOFH# 264799

  • 12. Data: 2002-08-26 09:00:29
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Michał Cieślicki wrote:

    > Jeśli ja powiem, że serwer dns banku Pekao
    > był źle zabezpieczony i można się było tam bez problemu włamać, to
    > co mi zrobią? Zabiorą komputer czy zlikwidują?

    zlikwidują,
    coś wczoraj słyszałem o jakiejś tajnej akcji naszych sił specjalnych,
    gdzieś na śląsku :-)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 13. Data: 2002-08-26 12:22:45
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Jacek wrote:

    > Dokladnie.
    > Bo prawo internetowe niestety jak na razie chroni wybranych, czyli
    > wielkich i bogatych.

    nie, Jacku

    nic z tego nie będzie,
    bo imvho możliwość powstania szkód w wyniku skanowania systemu graniczy
    z zerem, a nie dlatego, że chronieni są wielcy i bogaci.

    I wiem, że masz inne zdanie na ten temat :).

    pozdrawiam

    ja

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 14. Data: 2002-08-27 11:47:20
    Od: hash <h...@P...biz>

    It appears that last time Igo wrote something like that:

    > Czy ktos z Was wie moze, jak wedlug prawa wyglada "badanie" komputera
    > przez internet - np. skanowanie portow?

    różnie to wygląda, ogólnie - najczęściej od administratora danego
    ścierwera..
    choć jak przeskanujesz queso, to raczej ci nic nei zrobią, no bo skąd
    będą mieli to wiedzieć? wersji apache+php też przecież sprawdzić możesz

    > Interesuja mnie szczegolnie
    > odpowiedzi _pewne_, nie przypuszczenia... Chociaz za te rowniez bede
    > wdzieczny ;)

    w sobotę alarmowałem adminów dwóch serwerów, jednak ci mają chyba
    bezpieczeństwo w d* bo do dziś nic się nie zmieniło, i można cały czas
    "wejsć" bez większych problemów

    --
    [->hash (na) space . hn . org <-]
    begin hash.JPG.jpg

  • 15. Data: 2002-08-27 11:54:10
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    hash wrote:

> [...]

    > w sobotę alarmowałem adminów dwóch serwerów, jednak ci mają chyba
    > bezpieczeństwo w d* bo do dziś nic się nie zmieniło, i można cały czas

    o czym Ty mówisz???

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 16. Data: 2002-08-27 12:13:42
    Od: hash <h...@P...biz>

    It appears that last time Marcin wrote something like that:

    > o czym Ty mówisz???

    sprecyzuj pytanie, to nie chat..

    --
    [->hash (na) space . hn . org <-]
    begin hash.JPG.jpg

  • 17. Data: 2002-08-27 12:20:24
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    hash wrote:

> [...]
    > choć jak przeskanujesz queso, to raczej ci nic nei zrobią, no bo skąd
    > będą mieli to wiedzieć? wersji apache+php też przecież sprawdzić możesz

    jaki związek ma odpowiedź z pytaniem?

    > w sobotę alarmowałem adminów dwóch serwerów, jednak ci mają chyba
    > bezpieczeństwo w d* bo do dziś nic się nie zmieniło, i można cały czas
    > "wejsć" bez większych problemów

    j.w.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 18. Data: 2002-08-27 15:47:04
    Od: hash <h...@P...biz>

    It appears that last time Marcin wrote something like that:

    > jaki związek ma odpowiedź z pytaniem?

    oczywiście że nie;)
    a prawo, no, w Polsce właściwie to trochę dziwne jest.. jednak raczej
    nie karalne

    > j.w.

    pisałem co JA robiłem, w kontekście, czy to legalne, czy nie, narazie
    żadnych sprzeciwów nie było;)

    --
    [->hash (na) space . hn . org <-]
    begin hash.JPG.jpg

  • 19. Data: 2002-08-28 08:54:51
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>

    Tako rzecze hash :

    > oczywiście że nie;)

    a to przepraszam, zle zrozumialem :)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 20. Data: 2002-10-18 12:48:24
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Kilka definicji i argumenty za tym, ze nie nalezaloby konstruowac oddzielnej
    galezi prawa "prawo internetowe"
    http://www.vagla.pl/skrypts/prawo_internetowe.htm

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl