  • 1. Data: 2006-02-15 17:50:43
    Temat: Prawo informatyczne
    Od: "Michał Rymarczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ma ktoś może jakiś fajny pomysł na temat pracy magisterskiej związanej z
    prawem informatycznym?

  • 2. Data: 2006-02-15 20:27:36
    Temat: Re: Prawo informatyczne
    Od: "R.A.D.U.S" <n...@s...pl>

    napisz o działalnosci BSA ...

  • 3. Data: 2006-02-15 20:37:05
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    R.A.D.U.S napisał(a):
    > napisz o działalnosci BSA ...

    no właśnie, może coś takiego "BSA vs BSE - dlaczego są podobne"

    sg

  • 4. Data: 2006-02-15 21:10:19
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał Rymarczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ma ktoś może jakiś fajny pomysł na temat pracy magisterskiej związanej z
    > prawem informatycznym?

    Zapoznaj się dogłębnie z serwisami temu poświęconymi
    (np. www.vagla.pl) i coś wymyśl. Tylko przypadkiem nie przepisuj.

    Piotr

  • 5. Data: 2006-02-15 21:31:39
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Michał Rymarczyk napisał:
    > Ma ktoś może jakiś fajny pomysł na temat pracy magisterskiej związanej z
    > prawem informatycznym?

    Open-source a prawo autorskie. Przeciętny program open-source:
    kilkunastu regularnych klepaczy, kilkuset autorów drobnych poprawek, kod
    tworzony w kilkunastu różnych systemach prawnych, część praw majątkowych
    przeszła na uczelnie i pracodawców (niekoniecznie za ich świadomością).
    Do części kodu nikt nie wyrażał wprost zgody na rozpowszechnianie, w
    części zgody takiej udzieliła osoba niedysponująca prawami majątkowymi.
    Część takich zgód pewnie można zgodnie z prawem odwołać. Część kodu
    powstała techniką kopiuj-wklej z nieustalonych źródeł. I teraz: jak
    bardzo może zamieszać złośliwy właściciel jednego promila praw do kodu.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-02-16 06:52:53
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Michał Rymarczyk napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Ma ktoś może jakiś fajny pomysł na temat pracy magisterskiej związanej z
    > prawem informatycznym?

    Z praw informatycznych (a przynajmniej często stosowanych w informatyce)
    orzychodzą mi do głowy Prawa Marfiego ;) (nie wiem jak to sie pisze)

    --
    Schwester