  • 71. Data: 2009-08-28 06:33:48
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    > A moze pozostali goscie nie maja ochoty bawic sie w towarzystwie osob na
    > wozkach, bo im to nastroj psuje. Nie pomyslales o tym?
    > Czy ludzie nie maja prawa do spedzania czasu w takim towarzystwie, jakie
    > im odpowiada?

    Jak się spotkają u kogoś w domu to mogą. Jak w klubie to jest już
    dyskryminacja i nie ma o czym mówić. Jak klientom się nie podoba to niech
    zmienią klub.
    I teraz rozumiem po co trzeba takie regulacje wprowadzać. Żaden mój znajomy
    nie powiedziałby, że mu osoba na wózku nastrój psuje i dlatego nie należy
    jej wpuszczać do klubu...
    Po Twoim wpisie już nie mam ochoty dalej prowadzić dyskusji bo albo masz 12
    lat albo jesteś nieźle pokręcony.
    G.

  • 72. Data: 2009-08-28 07:28:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 13:08:49 +0200, szerszen napisał(a):

    > i teraz powiedz mi jaka jest roznica pomiedzy klubem, a sklepem,

    taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    jakiej racji chcesz tam wejsc?

    --
    marcin

  • 73. Data: 2009-08-28 07:37:55
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    > jakiej racji chcesz tam wejsc?
    >

    > --
    > marcin

    a sklep dla sklepikarzy? ;)

  • 74. Data: 2009-08-28 07:41:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 02:13:49 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > I to jest ta wolnosc gospodarcza? Dowolny kolor pod warunkiem, ze
    > czarny, tak?

    Jeżeli chce świadczyć usługi społeczeństwu to powinien przestrzegać norm
    społecznych - widzisz w tym jakiś problem? Sauna tylko dla kobiet jest
    zgodna z tymi normami, wpuszczanie do klubu tylko ładnych dziewczyn
    nie jest.

    Henry

  • 75. Data: 2009-08-28 07:41:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dlatego zwykle grupa męska nie zostanie wpuszczona a para
    > przejdzie bez problemu etc.

    to jest akurat 3 rodzaj prawdy

  • 76. Data: 2009-08-28 07:41:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    > jakiej racji chcesz tam wejsc?

    Hmm... Czy Wy, dyskutanci rozumiecie w ogóle skąd się wzięła selekcja
    przy wejściu do takich miejsc w których jest a) dużo ludzi i b) podaje
    się alkohol? Chodzi o zminimalizowanie możliwości pojawienia się agresji
    w środku. Dlatego zwykle grupa męska nie zostanie wpuszczona a para
    przejdzie bez problemu etc.

    j.

  • 77. Data: 2009-08-28 07:44:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    > jakiej racji chcesz tam wejsc?

    no nie masz racji
    skoro tak, to niech klub zrobi sobie zapisy czlonkow, wyda im odpowiednie
    karnety, bedzie nazwijmy to klubem zamknietym, wtedy ok, abym mogl wejsc
    musze miec rekomendacje czlonka, itp itd

    niestety z tymi klubami jest tak ze wpuszcza lub nie goryl na bramce i
    jednego dnia mozesz wejsc, a nastepnego juz nie, bo mu sie odwidzi i niby
    jest dla wszystkich, a naprawde niewiadomo dlakogo, a co najwazniejsze,
    niewiadomo dlaczego

    w tym caly problem
    nie jestem przeciwnikiem klubow "dla wybranych" ale pod warunkiem ze z gory
    wiadomo dla kogo i w jaki sposob i jesli bede mial cisnienie, to bede
    wiedzial co musze zrobic, aby tam wejsc

    chodzi, przynajmniej mi, o jasne zasady

  • 78. Data: 2009-08-28 07:45:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > dla klientow ;P nie trzeba miec karty klubowej. tym imo rozni sie klub od
    > np dyskoteki.

    i to ci sie wlasnie probuje tutaj wytlumaczyc, do tych "klubow" tez nie
    trzeba miec karty klubowej ani zaproszenia, wjedziesz albo nie wg
    widzimiesie tego kto bedzie stal na bramce

  • 79. Data: 2009-08-28 07:47:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 27 Aug 2009 19:32:08 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > To straci klienta. jego sprawa.

    Dlaczego tylko jego sprawa? To też sprawa klienta który nie został
    obsłużony. Czy sprzedawca to Jaśnie Pan, a klient to podludź? Na
    zczęście nie w PL. Skoro społeczeństwo pozwala mu prowadzić sklep, to ma
    też prawo postawić mu warunki i uznać odmowę sprzedaży za wykroczenie.

    Henry

  • 80. Data: 2009-08-28 07:48:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:37:55 +0200, Gan napisał(a):

    > a sklep dla sklepikarzy? ;)

    dla klientow ;P nie trzeba miec karty klubowej. tym imo rozni sie klub od
    np dyskoteki. inna sprawa, jak trzeba miec napaprane w glowce, by tam
    chodzic, zwlaszcza jak juz raz nie wpuscili
    --
    marcin