  • 61. Data: 2009-08-27 14:44:06
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 27 sierpień 2009 14:35
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h75uii$nqt$1@inews.gazeta.pl>):

    > a my mówimy o klubach otwartych a nie o zamkniętych imprezach.

    No to do otwartych nie ma selekcji. Skoro jest selekcja członków klubu, to
    nie jest on otwarty, a jedynie zrzesza członków określonego rodzaju.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 62. Data: 2009-08-27 16:31:08
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > a my mówimy o klubach otwartych a nie o zamkniętych imprezach.

    Mowilismy o klubach z selekcja. Zwykle jest to wyraznie zaznaczone.
    Albo np. do 20:00 jest normalny otwarty lokal, a pozniej impreza zamknieta
    za zaproszeniem (selekcjonera)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 63. Data: 2009-08-27 17:26:48
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > tym, ze jak przychodzi grupa znajomych to nikt nie wchodzi, bo jest
    > zamkniete, a nie laskawie wpuszcza tylko ladniejsze dziwczyny, a reszta
    > poszla won

    Przeciez te ladniejsze nie maja obowiazku wchodzic. Moga nie wejsc razem z
    reszta. Mozna pojsc do lokalu, gdzie nie ma selekcji.
    Takie lokale sa wypelnione po brzegi co swiadczy o tym, ze selekcja jest
    sluszna.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 64. Data: 2009-08-27 17:26:49
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Gan <j...@w...pl> napisali:

    > Ja tutaj nie widze dyskryminacji. Dyskryminacja by by?a gdybym by? w
    > krawacie a ty by? mnie nie wpu?ci? bo jestem na wózku inwalidzkim (a osoby
    > sprawne wpuszcza?e?).

    A moze pozostali goscie nie maja ochoty bawic sie w towarzystwie osob na
    wozkach, bo im to nastroj psuje. Nie pomyslales o tym?
    Czy ludzie nie maja prawa do spedzania czasu w takim towarzystwie, jakie
    im odpowiada?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 65. Data: 2009-08-27 17:31:12
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > czyli co, moge prowadzic sklep sporzywczy, w ktorym bede sprzedawal towar
    > tylko kobitom z zakresu 18-30 lat?

    A czemu nie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 66. Data: 2009-08-27 17:31:12
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > owszem powinienem, z przynajmniej jednym zastrzezeniem, warunki swiadczenia
    > uslug powinny byc ogolnie znane, w tych klubach nikt nigdy nie wie na czym
    > stoi i to jest podstawowy problem

    Jaki problem? Kluby z selekcja nie narzekaja na brak klienteli, wiec jak
    widac nie jest to problematyczne.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 67. Data: 2009-08-27 17:32:08
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > i teraz powiedz mi jaka jest roznica pomiedzy klubem, a sklepem, chcialbys
    > isc po bulki do sklepu, a tam sprzedawca twierdzi ze ci nie sprzeda, bo ma
    > takie widzimisie?

    To straci klienta. jego sprawa.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 68. Data: 2009-08-27 17:50:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Taka konstrukcja prawna ma w chwili obecnej zastosowanie w wielu miejscach.
    Wbrew pozorom moim zdaniem w tym wypadku akurat nie jest to skomplikowane.
    Ochroniarz wpuszcza osobę A i C, a nie wpuszcza B i musi wykazać, że było
    to związane z jakimiś konkretnymi powodami, a nie jego widzimisię. nie
    wyobrażam sobie, by to osoba B miała dowodzić, że nie było obiektywnych
    przyczyn jej niewpuszczenia, albowiem to dopiero byłoby dowodzenie, że nie
    jest się przysłowiowym żółwiem.

  • 69. Data: 2009-08-28 06:09:02
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:
    > wyobrażam sobie, by to osoba B miała dowodzić, że nie było obiektywnych
    > przyczyn jej niewpuszczenia, albowiem to dopiero byłoby dowodzenie, że nie

    Ale osoba B niczego nie musi dowodzic.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 70. Data: 2009-08-28 06:21:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisal w wiadomosci

    > Jaki problem? Kluby z selekcja nie narzekaja na brak klienteli, wiec jak
    > widac nie jest to problematyczne.

    a gowno mnie obchodzi czy klub ma problem, pisze o problemach potrencjalnych
    klientow