  • 51. Data: 2009-08-27 12:48:37
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:h75v1t$876$1@news.onet.pl...

    > I czym się to różni od sytuacji, jak całą knajpę zarezerwował właściciel
    > i wpuszcza "po uważaniu"?

    tym, ze jak przychodzi grupa znajomych to nikt nie wchodzi, bo jest
    zamkniete, a nie laskawie wpuszcza tylko ladniejsze dziwczyny, a reszta
    poszla won

  • 52. Data: 2009-08-27 12:51:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ofertą publiczną?
    JaC

    -----

  • 53. Data: 2009-08-27 13:02:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > tym, ze jak przychodzi grupa znajomych to nikt nie wchodzi, bo jest
    > zamkniete, a nie laskawie wpuszcza tylko ladniejsze dziwczyny, a reszta

    Ja to widzę ograniczenie wolności większe niż ta rzekoma
    dyskryminacja. Dlaczego bowiem dziewczyny nie mogłyby wejść, jeśli by
    chciały i jeśli właściciel by chciał?

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2009-08-27 13:03:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ofertą publiczną?
    > JaC
    >

    > -----

    wpuszcza "po uważaniu"?

    Jest raczej oczywiste, że kluby z selekcją nie mają oferty publicznej
    - dla każdego. To się rozumie samo przez się.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2009-08-27 13:09:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Definicja "oferty publicznej"?
    JaC

    -----

  • 56. Data: 2009-08-27 13:14:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Definicja "oferty publicznej"?

    Słucham.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2009-08-27 13:43:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > Czy jak wybieram przyjaciół, to też muszę wybrać tych, których gęba
    > mi się nie podoba? Brak ochoty na przyjaźń z powodu wyglądu też jest
    > dyskryminacją.

    W Anglii juz to przerabiali w szkole. Nauczycielka nakazala dzieciom
    oddac zaproszenia, ktore jeden z uczniow rozdal NIEKTORYM swoim
    kolegom. Argumentowala te decyzje tym, ze nie rozdal WSZYSTKIM.

    Masz kochac wszystkich. I juz. Dlaczego? Bo tak.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 58. Data: 2009-08-27 13:47:33
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    >Masz kochac wszystkich. I juz. Dlaczego? Bo tak.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

    Eeee tam kogo obchodzi jakaś nauczycielka.
    G.

  • 59. Data: 2009-08-27 13:56:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W Anglii juz to przerabiali w szkole. Nauczycielka nakazala dzieciom
    > oddac zaproszenia, ktore jeden z uczniow rozdal NIEKTORYM swoim
    > kolegom. Argumentowala te decyzje tym, ze nie rozdal WSZYSTKIM.

    widzisz, tak to jest jak sie uslysz cos, ale nie do konca, albo nie do konca
    zrozumie
    kazala to zrobic, bo dzieciak zrobil to ostentacyjnie na lekcji, decyzje
    podjela sluszna, na przerwie, poza szkola mogl sobie podejsc do kazdego i
    dac mu zaproszenie, ale jesli robi to na forum klasy i pomija np 1 czy 2
    uczniow, to jest to jawna dyskryminacja, tak jakby napluc takiemu
    dzieciakowi w twarz

  • 60. Data: 2009-08-27 14:20:30
    Od: r...@m...com

    > Witam
    > Bardzo popularna sprawa selekcji wejsc do klubow,
    > http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Dyskryminacja-
    Beda-kary-za-odmowe-
    uslugi,wid,11429750,wiadomosc.html
    > Jak to ma sie do tego co jest powyzej?
    > Pozdrawiam

    Moment wchodzenia do klubu trzeba filmować ukrytą w garderobie kamerą, wtedy
    będzie dowód dla sądu...