  • 111. Data: 2009-08-29 07:38:33
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-29, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 29 sierpień 2009 00:43
    > (autor Marcin Debowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <2...@z...router>):
    > No to tu jest skierowana do członków klubu. Tylko nieczłonkowie panikują, że
    > chcą koniecznie wejść.
    > No ale to bez sensu. Czemu łysi nie mogą móc się bawić w swoim towarzystwie
    > łysych tylko? Czemu kudłaty ma im psuć zabawę?

    Ale ja nic takiego nie implikowałem. Ja polimeryzowałem z podstawą
    logicznych wywodów Liwiusza.

    Dla mnie jedyny problem to jest taki, że zasady powinny być znane nawet
    jeśli są to zasady w stylu "widzimisie bramkarza". Tam gdzie mnie nie
    chcą na pewno nie pójdę, ale nie chciałbym się o tym niechceniu
    przekonywać w losowo wybranym czasie i na losowo wybranym etapie swojej
    "zażyłości" z danym usługodawcą.

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2009-08-29 08:13:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > chcą na pewno nie pójdę, ale nie chciałbym się o tym niechceniu
    > przekonywać w losowo wybranym czasie i na losowo wybranym etapie swojej

    No to problem rozwiązany - informacja o selekcji w klubach zazwyczaj
    jest jawna.

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2009-08-29 08:37:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-29, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > No to problem rozwiązany - informacja o selekcji w klubach zazwyczaj
    > jest jawna.

    To nie ma być informacja o fakcie selekcji a o zasadach tej selekcji.

    --
    Marcin

  • 114. Data: 2009-08-29 08:54:57
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisali:

    > To nie ma być informacja o fakcie selekcji a o zasadach tej selekcji.

    Zasada jest taka, ze selekcjoner zaprasza tych co mu sie spodobaja.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 115. Data: 2009-08-29 09:03:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-29, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:
    > Zasada jest taka, ze selekcjoner zaprasza tych co mu sie spodobaja.

    No to niech to będzie wiadome, bo nie zawsze jest i nie dla każdgo jest.
    Jak będzie tabliczka z podobną informacją to trudno się będzie
    przyczepić czy skomleć potem, że nie wpuszczono do lokalu.

    --
    Marcin

  • 116. Data: 2009-08-29 10:01:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bo Ty tak mówisz?

    nie, bo tak jest

  • 117. Data: 2009-08-29 11:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie, bo tak jest

    Ale oferta też nie jest kierowana dla każdego. Jeśli zatem fakt
    selekcji jest znany przed wejściem do klubu i informacja o niej jest
    uwidoczniona w reklamach (a widziałem takie reklamy), to co masz do
    zarzucenia?

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2009-08-29 12:10:56
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Gan pisze:
    > Kraje cywilizacji zachodniej za przeproszeniem wys**ly juz to kilkadziesiąt
    > lat temu. A tu następni chcą otwierać kluby z zakazem wstępu dla np.
    > niepełnosprawnych?

    Kraje cywilizacji zachodniej nie dla wszystkich są wzorem do
    naśladowania.Na całe szczęście nie dla wszystkich....
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 119. Data: 2009-08-29 12:13:04
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Jacek_P pisze:
    > W Anglii juz to przerabiali w szkole. Nauczycielka nakazala dzieciom
    > oddac zaproszenia, ktore jeden z uczniow rozdal NIEKTORYM swoim
    > kolegom. Argumentowala te decyzje tym, ze nie rozdal WSZYSTKIM.
    >
    > Masz kochac wszystkich. I juz. Dlaczego? Bo tak.

    Faszyzm w najczystszej postaci. Nie potrzeba nam Hitlera, żeby powrócił
    faszyzm, potrzeba nam kultury tolerancji. Świat na głowie staje...

  • 120. Data: 2009-08-29 12:15:40
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    szerszen pisze:
    > tym, ze jak przychodzi grupa znajomych to nikt nie wchodzi, bo jest
    > zamkniete, a nie laskawie wpuszcza tylko ladniejsze dziwczyny, a reszta
    > poszla won

    Dlaczego nie może wpuszczać po uważaniu? Przecież to jego własność i on
    jako właściciel prawo wpuszczać lub nie wpuszczać kogoś. Czy prawo
    własności zostało ostatnio jakoś zmienione/ograniczone?