  • 11. Data: 2006-08-06 22:38:13
    Temat: Re: Prawo do opieki nad dzieckiem...
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    news:eb4390$p9d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czemu piszesz na moje zdanie bzdura, a potem potwierdzasz że tak było ?

    Piszesz ,ze podzial istnieje a to nieprawda. To czysty stereotyp. Fakt, ze
    podzial istnial w przeszlosci nie implikuje ze istnieje nadal- no chyba, ze
    w chorych glowach sedziow rodzinnych. Dlatego tez twoja wypowiedz uwazam za
    niedorzeczna i odbiegajaca od stanu faktycznego.

    > To czyste frazesy. Kobieta biologiczne jest przystosowana bardziej do
    > opieki na dzieckiem, zwłaszcza małym i twoje gadanie tego nie zmieni.

    Utkwiles gdzies w 19 wieku. Proponuje zapoznac sie z literwaura fachowa. To
    tak jekbys twierdzil, ze zimeia jest plaska
    Maver

  • 12. Data: 2006-08-06 22:40:05
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > siedzieć, proszę pań, na dupach w jaskini, gotować, zajmować
    > się wyłącznie rodziną, a jak facetowi się zachce to grzecznie
    > wystawiać tyłek.
    >
    > A jak kobita nie słucha ojca swoich dzieci i próbuje mu je
    > zabrać, ewentualnie utrudnia kontakt- to nie bawić się może
    > w żadne sądy tylko zdzielić przez łeb i wygonić z miasta?
    >
    > Bo szanowni państwo, bardzo fajnie odwoływać się do tradycyjnego
    > podziału ról... tylko czemu każdy strzela potem focha, jak się
    > ten tradycyjny podział ról w *całości* sugeruje, a nie tylko do
    > momentu kiedy danej kobiecie wygodnie? Hmmm...?

    Niezle- kupuje:)