  • 61. Data: 2009-03-27 20:30:43
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o prac
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqjcd2$mku$1@inews.gazeta.pl Krystian Zaczyk
    <z...@s...etan.pl> pisze:

    > Nie sądzisz, że sam sobie dałeś "plonka"? Nazwałeś Jotte zadufanym w
    > siebie typem, a on Ci pokazał lusterko... ;-)
    Może i ja jestem takim zadufanym typem?
    Ale nie dętym dupkiem i się bez sensu nie obrażam ;))
    Nie dał sobie plonka - nie mam ustawionego żadnego filtra, nie używam KFa,
    to szczeniackie.
    Ostra wymiana zdań, nawet ad personam to IMO nic złego.
    Tępię jedynie bydło, które pozwala sobie na wjazdy na rodzinę adwersarza, bo
    to jest w moim najgłębszym przekonaniu niedopuszczalne i odbiera autorowi
    prawo do miana człowieka.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2009-03-27 21:08:19
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Marcin" <t...@f...pl> napisał:

    > Czy pracodawca po zwolnieniu pracownika, tzn. po faktycznym rozwiązaniu
    > umowy o pracę
    > (po upłynięciu okresu wypowiedzenia) ma prawo upomnieć się o kody źródłowe
    > programu
    > napisanego przez pracownika dla firmy (firma jest w posiadaniu programu
    > wynikowego),
    > jeśli do chwili rozwiązania umowy o pracę tego nie uczynił?

    http://prawopracy.fr.pl/8.php

    Krystian

  • 63. Data: 2009-03-28 00:00:10
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 19:44:49 +0100, Jotte napisał(a):

    > Binaria są kompilowane na określoną platformę.

    Binaria nie sa kompilowane. Binaria to wynik kompilacji.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 64. Data: 2009-03-28 00:01:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 20:23:36 +0100, Krystian Zaczyk napisał(a):

    > J.w. -- to nie ma znaczenia. BTW, skąd wiesz, że miał zapewnione warunki?

    O rany! Z pierwszego postu. Nie szukajcie dziury w calym.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 65. Data: 2009-03-28 00:01:57
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 21:22:00 +0100, Przemysław Bernat napisał(a):

    > To, że pisząc to siedzisz w robocie to widać.

    Zle widzisz. Siedze na urlopie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 66. Data: 2009-03-28 00:17:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:x8mum2it5s33.1c5sqitaqy6kv.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Binaria nie sa kompilowane. Binaria to wynik kompilacji.
    No dobra, dobra.
    Czekałem aż się ktoś czepi, masz rację.

    --
    Jotte

  • 67. Data: 2009-03-28 08:02:40
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 01:01:57 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Zle widzisz. Siedze na urlopie.

    LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 68. Data: 2009-03-28 09:17:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 09:02:40 +0100, Przemysław Bernat napisał(a):

    No i?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 69. Data: 2009-03-28 09:21:39
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał:

    > O rany! Z pierwszego postu.

    Nic tam nie ma na temat zapewnienia warunków.

    > Nie szukajcie dziury w calym.

    Nie wypełniajcie dziur dywagacjami. ;-)

    Krystian

  • 70. Data: 2009-03-28 09:51:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 01:17:10 +0100, Jotte napisał(a):

    > Czekałem aż się ktoś czepi, masz rację.

    ;>

    --
    usenet jest dla mieczakow