  • 61. Data: 2007-11-04 16:25:52
    Temat: Re: Prawo do głosowania (OT?)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Tak, po dziadku Janosiku. Też nie lubił gości, którzy go niegdyś
    > pomówili i znieważyli w usenecie.

    Rozumiem, że ze swojej inteligencji też jesteś zadowolony. PO dziadku
    janosiku, czy po pradziadku Rumcajsie?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 62. Data: 2007-11-04 16:30:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Nieprawda, to nie takie proste. Jeśli nowy punkt widzenia pozwala poznać
    > i zrozumieć coś lepiej, głębiej czy szerzej, to twardogłowiem i głupotą
    > byłoby nie zmienić poglądu.

    Ja mówię o poglądach moralnych, a co do tych jak są ugruntowane, to
    trudno je zmieniać. Nie mówię o przekonaniach naukowych czy jakiś tam.

  • 63. Data: 2007-11-04 16:40:17
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Rozumiem, że ze swojej inteligencji też jesteś zadowolony. PO dziadku
    > janosiku, czy po pradziadku Rumcajsie?

    Wracasz na chwalebną drogę trollowania? Byleby wzniecać waśnie i flejmy?

    btw, po Robin Hoodzie.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 64. Data: 2007-11-04 16:42:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Wracasz na chwalebną drogę trollowania? Byleby wzniecać waśnie i flejmy?

    Nie, mam trochę czasu, więc lubię się trochę poprzekomarzać z
    "mądralami" ...
    Ale wysil się bardziej bo się znudzę.

  • 65. Data: 2007-11-04 17:20:47
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Nie, mam trochę czasu, więc lubię się trochę poprzekomarzać z
    > "mądralami" ...
    > Ale wysil się bardziej bo się znudzę.

    O, hydra podniosła ostatni łeb. I jeszcze rozrywki by chciała. To może
    włóż ten łeb w wyciskarkę do owoców, rozerwiesz się.

    Podoba mi się określenie "przekomarzać się" w odniesieniu do trollowania. :)

  • 66. Data: 2007-11-04 17:25:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > O, hydra podniosła ostatni łeb. I jeszcze rozrywki by chciała. To może
    > włóż ten łeb w wyciskarkę do owoców, rozerwiesz się.

    Nudzisz.

  • 67. Data: 2007-11-04 17:31:16
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Nudzisz.

    Trollujesz.

  • 68. Data: 2007-11-04 17:35:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Trollujesz.

    To żeśmy sobie pogadali.

  • 69. Data: 2007-11-04 17:39:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgks55$8m9$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Ja mówię o poglądach moralnych
    Napisałeś, co napisałeś, trzeba się wyrażać jasno, a nie pisać na chybcika i
    potem kręcić.

    >, a co do tych jak są ugruntowane, to trudno je zmieniać.
    Tak czy inaczej przychodzi niekiedy czas, że trzeba. Błądzenie niekoniecznie
    jest głupotą, ale tkwienie w błędach - zawsze.

    > Nie mówię o przekonaniach naukowych czy jakiś tam.
    W guncie rzeczy ze wszystkimi jest tak samo. Jak sie chwilę zastanowisz, to
    przyznasz mi rację.

    --
    Jotte