  • 11. Data: 2009-07-10 13:32:25
    Temat: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    Od: r...@m...com

    > a jak się ktoś z zerem szans uprze złożyć dokumenty to co?

    To nie przyjąć kandydatury, formularz internetowy do rekrutacji online można
    tak ustawić, by odmówił wysłania kandydatury maturzysty, jeśli ilość punktów
    będzie poniżej określonego minimum.

  • 12. Data: 2009-07-10 13:42:22
    Od: r...@m...com

    > tak
    > z tego samego powodu dla którego nie dostajesz książek zeszytów i
    > dlugopisów za darmo chociaż tez związane z nauka

    Książki, zeszyty i długopisy są potrzebne nawet w obowiązkowej dla każdego
    szkole podstawowej i gimnazjum.

    Książek się nie kupuje nie będąc PEWNYM czy będzie się przyjętym do danej
    szkoły.

    Opłata rekrutacyjna to tak jak opłata za kupon totolotka;
    wylosują cię, nie wylosują - opłatę wnieść z góry musisz.

  • 13. Data: 2009-07-10 13:48:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    r...@m...com pisze:

    > To nie przyjąć kandydatury, formularz internetowy do rekrutacji online można
    > tak ustawić, by odmówił wysłania kandydatury maturzysty, jeśli ilość punktów
    > będzie poniżej określonego minimum.

    I w ten sposób programiści znaleźli nową niszę rynkową - program, który
    będzie rozsyłał podania na wszystkie znalezione kierunki. :)
    A potem pierwsza faza odwołań -i też na wszystkie, potem druga, trzecia
    - i tak do us .... śmierci.

    --
    spp

    --
    sp

  • 14. Data: 2009-07-10 13:50:10
    Od: r...@m...com

> [...]
    > będzie rozsyłał podania na wszystkie znalezione kierunki. :)
    > A potem pierwsza faza odwołań -i też na wszystkie, potem druga, trzecia

    w dobie tokenów nie jest tak łatwo automatom spamującym...

  • 15. Data: 2009-07-10 13:52:22
    Od: spp <s...@o...pl>

    r...@m...com pisze:

    > w dobie tokenów nie jest tak łatwo automatom spamującym...

    A tokeny za ile?

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-07-10 13:58:11
    Od: r...@m...com

    > A tokeny za ile?

    Mam na myśli popularne w formularzach obrazki z których trzeba przepisać ciąg
    znaków, by wysłanie formularza było możliwe.

  • 17. Data: 2009-07-10 14:07:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Lip, 15:58, r...@m...com wrote:

    > Mam na myśli popularne w formularzach obrazki z których trzeba przepisać ciąg
    > znaków, by wysłanie formularza było możliwe.
    >
    > --

    Co nie zmienia faktu, ze uciekasz od tematu naszej konstytucji ktora
    wyraznie umozliwia uczelniom pobieranie oplat ;-)

  • 18. Data: 2009-07-10 14:13:45
    Od: r...@m...com

    > Co nie zmienia faktu, ze uciekasz od tematu naszej konstytucji ktora
    > wyraznie umozliwia uczelniom pobieranie oplat ;-)

    Rekrutacji na podstawie wyliczenia wyników matury może dokonać program
    komputerowy w ciągu kilku minut od zamknięcia sesji przyjmowania kandydatur, i
    na pewno rzeczywiste koszty z tego tytułu nie wynoszą aż 85 zł od kandydata za
    jeden kierunek, prędzej 85 gr...

    Po prostu zdzierstwo, nabijanie kasy uczelniom.

  • 19. Data: 2009-07-10 14:23:32
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    r...@m...com napisal:
> [...]
    > jeden kierunek, prędzej 85 gr...
    > Po prostu zdzierstwo, nabijanie kasy uczelniom.

    I tak, i nie. Przepisy narzucaja niestety dosc pracochlonna koncowa
    forme papierowa. Dopoki do nie zostanie zmienione, to oplaty beda.
    A jak zniosa forme papierowa, to bedziesz musial sie wykosztowac na
    podpis cyfrowy ok. 350 zl/2 lata. I co?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2009-07-10 14:32:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@m...com wrote:

    > To nie przyjąć kandydatury, formularz internetowy do rekrutacji online można
    > tak ustawić, by odmówił wysłania kandydatury maturzysty, jeśli ilość punktów
    > będzie poniżej określonego minimum.

    Nie ma takiej możlwości.
    Dokumenty przyjęte być muszą i wydana decyzja o odmowie przyjęcia.