  • 41. Data: 2007-08-30 12:02:22
    Temat: Re: Prawo a wycinanie reklam
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    [...]

    > To są wszystkie strony, które można wygodnie przeglądać przy użyciu
    > przeglądarki głośnomówiącej.

    ...a prosty przykład masz w mojej sygnaturce.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 42. Data: 2007-08-30 12:30:27
    Od: ps <p...@g...pl>

    Piotr Dembiński pisze:
    > p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:
    >
    > [...]

    Oki, nie mam jak tego sprawdzic, prawde mowiac :)

    > ...a prosty przykład masz w mojej sygnaturce.

    :)

  • 43. Data: 2007-09-01 08:53:08
    Od: Sławomir Łyszkowski <s...@g...com>

    Przykład: http://www.energa.pl/

    --
    Pozdrowienia
    Sławomir Łyszkowski

  • 44. Data: 2007-09-01 09:55:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sławomir Łyszkowski <s...@g...com> writes:

    > Przykład: http://www.energa.pl/

    W każdym razie IMO Konstytucja RP zobowiązuje jednostki administracji
    państwowej do utrzymywania na swoich stronach WWW odpowiedniego
    poziomu dostępności dla osób z niepełnosprawnych.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl