  • 31. Data: 2007-08-29 17:57:38
    Temat: Re: Prawo a wycinanie reklam
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708291831340.2372@athlon64...

    > Piotr pytał, co Ci w wyszukiwarkach wadzi...

    W wyszukiwarkach - NIC. W chlamowatych stronach, ktorych autorzy wiecej
    czasu poswiecaja na pozycjonowanie niz wzbogacanie w tresci.

    > Wyszukiwarki Cię okradają? To nie korzystaj.

    Nie wyszukiwarki. Autorzy generujacy bezwartosciowy content w celu
    zarobienia groszy na reklamach.

    sz.

  • 32. Data: 2007-08-29 19:16:40
    Temat: Dostępność stron WWW (było: Prawo a wycinanie reklam)
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Art.31. Zakaz/nakaz wymaga ustawy.

    Dla administracji państwowej też?

  • 33. Data: 2007-08-29 19:17:33
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kapsel <k...@p...onet.pl> writes:

    > Oj, chodzi o dużo więcej. Ale to już opisują specyfikacje WAI i inne
    > podobne.

    O dużo więcej, czyli bardzo często dużo mniej :)

  • 34. Data: 2007-08-29 19:36:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Dla administracji państwowej też?

    Przede wszystkim.

    Musi być podstawa prawna w randze ustawy.

  • 35. Data: 2007-08-29 21:04:45
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Przede wszystkim.
    >
    > Musi być podstawa prawna w randze ustawy.

    Jest podstawa prawna w randze ustawy zasadniczej.

  • 36. Data: 2007-08-30 00:00:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Jest podstawa prawna w randze ustawy zasadniczej.

    [whimper]

    Już nawet śledzić wątku nie potrafisz... Tylko kolejne głupoty wymyślasz...

    Ech... *plonk*

  • 37. Data: 2007-08-30 05:57:01
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > Ech... *plonk*

    plonk

  • 38. Data: 2007-08-30 11:41:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    ps <p...@g...pl> writes:

    > Ja nie wiem, o co chodzi. Mi chodziło o przykład strony dostępnej dla
    > osoby niewidomej.

    To są wszystkie strony, które można wygodnie przeglądać przy użyciu
    przeglądarki głośnomówiącej.

  • 39. Data: 2007-08-30 11:43:33
    Od: ps <p...@g...pl>

  • 40. Data: 2007-08-30 11:44:22
    Od: ps <p...@g...pl>

    Piotr Żebrowski pisze:
    (..)

    > wystarczy zgodna ze standardami.. aby dala sie uzywac w screenreaderach.. tak..
    troszke osob uzywa takich urzadzen.. bo uzywanie komputera to nie ylko gapienie w
    ekran

    Ależ ja wiem, chodzi mi o przykład takiej strony, idealnie przygotowanej
    dla osoby niewidomej.