  • 21. Data: 2011-03-19 20:10:29
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał

    > A możesz napisać na jakiej podstawie ta kara finansowa?
    > Ja w sumie glosno nie slucham ale i tak to przeszkadza, jeśli wiesz
    > to napisz na jakiej podstawie kara finansowa ? ( chodzi o prawną
    > podstawe mandtu a ne wywody co ja bym zrobil gdybym byl na miejscu
    > jak tu wiele osob sie ściera).

    > Chodzi mi o prostą sprawe ... slucham glosniej muzyki i czy moge
    > dostać za to mandat czy nie ? jeśli tak to na jakiej podstawie od
    > prawnej strony ?

    Przecież witek napisał ci dokładnie i szczegółowo.
    Czego nie rozumiesz?

  • 22. Data: 2011-03-19 20:21:40
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>

    "rAzor" <p...@n...telesfora.com>
    > Generalnie, na ich miejscu nie wzywałbym policji, tylko najzwyczajniej
    > skopałbym ci dupsko, pryszczaty pajacu. :-)

    A dziwisz się, że cię nazywają trolem....

  • 23. Data: 2011-03-19 20:49:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/19/2011 3:02 PM, ark_fx wrote:

    > A możesz napisać na jakiej podstawie ta kara finansowa?

    ctlr+c ctrl +v

    art 51 KW

    kto krzykiem, hałasem alarmem lub innym wybrykiem zakłoca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznyn podlega karze aresztu, ograniczenia wolnosci albo grzywny.

  • 24. Data: 2011-03-19 21:49:22
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-19 21:49, witek pisze:

> [...]
    > porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    > publicznyn podlega karze aresztu, ograniczenia wolnosci albo grzywny.

    Ale moje mieszkanie nie jest MIEJSCEM PUBLICZNYM...
    Dalej nic konkretnie...

    ps. Alek jak możesz nie pisz już w tym wątku...

  • 25. Data: 2011-03-19 22:15:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.03.2011 22:49), ark_fx wrote:

    > Ale moje mieszkanie nie jest MIEJSCEM PUBLICZNYM...

    Toteż nikt nie skarży się o wywoływanie zgorszenia, a o zakłócanie
    spokoju, gdzie publiczność miejsca nie ma nic do rzeczy.

    p. m.

  • 26. Data: 2011-03-19 22:17:13
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 19 Mar, 22:49, ark_fx <a...@g...pl> wrote:
    > Ale moje mieszkanie nie jest MIEJSCEM PUBLICZNYM...
    > Dalej nic konkretnie...
    >
    > ps. Alek jak możesz nie pisz już w tym wątku...

    Podziel to sobie na elementy:

    kto krzykiem, hałasem alarmem lub innym wybrykiem zakłoca (spokój)
    (albo) (porządek publiczny) (albo) (spoczynek nocny) albo (wywołuje
    zgorszenie w miejscu publicznym)

    spokój, porządek publiczny i spoczynek nocny nie odnoszą się do
    zgorszenia w miejscu publicznym.

    --
    Regards
    Matt

  • 27. Data: 2011-03-19 22:39:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/19/2011 4:49 PM, ark_fx wrote:
    > Ale moje mieszkanie nie jest MIEJSCEM PUBLICZNYM...
    > Dalej nic konkretnie...

    miejsca publicznego dotyczy tylko zgorszenie
    reszta nie ma ograniczen

    gorszyć i uparwiac perwersje w domu możesz sobie do woli i mandatu za to
    nie dostaniesz.

  • 28. Data: 2011-03-20 01:31:28
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > u mmnie taka przypadłość
    > wprowadzili sie nowi sasiedzi i teraz byle troche głośniej słucham muzyki
    > i zaraz pojawia sie policja, przed chwilą byli i mi powiedzieli że nie ma
    > takego czegość jak cisza nocna od 22... i że jak jeszcze raz dostaną do
    > mnie wezmwanie ( a dostaną) to bedą musieli mnie ukarać mandatem.
    >
    > I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
    > Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?
    > Jak to wygląda od prawnej strony?

    A co? Poprzedni sąsiedzi się wyprowadzili z powodu uciążliwego hałasu?
    Może trzeba by słuchać przez słuchawki?

    Feromon

  • 29. Data: 2011-03-20 01:37:18
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
    > Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?

    SŁUCHANIE masz darmo, ale jak EMITUJESZ poza lokal, to czekają Cię opłaty do
    ZAIXU :)

    Feromon

  • 30. Data: 2011-03-20 10:03:36
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Zawsze chcialem o to zapytac: o co chodzi takim jak ty? Co ci daje
    zatruwanie zycia innym?

    H.