  • 11. Data: 2007-10-28 17:16:30
    Temat: Re: Prawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w życiu publicznym..
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    dekazzze pisze:
    > poprzednia ekipa (SLD) nie szła do wyborów z hasłami, że będzie walczyć z
    > takimi "numerami"

    Rzeczywiście, ani nie walczyli ani nie deklarowali tego. :p
    nevermind

    right

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 12. Data: 2007-10-28 17:19:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > No nie można.
    > Ale można co roku urządzać im wycieczkę w inny kraniec polski ;)

    Czy aby takie oddelegowanie nie wymaga jakiegoś merytorycznego
    uzasadnienia? Jeśli będzie nadużywane to może być uznane za szykanę;
    miałoby to jakieś skutki?

  • 13. Data: 2007-10-28 17:25:33
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    dekazzze pisze:
    > Ciekawe kto stoi bezpośrednio za tymi nominacjami, czy ta osoba nie wzięła
    > za to korzyści majątkowych, za taką dożywotnią pensję to nie jeden być może
    > by zapłacił? To może być sprawa dla CBA, może szef tokles film jakąś
    > konferencję prasową z podsłuchami i filmami nam wykreuje;)

    Niestety, wytwórnia ostatnio mniej kręci na pokaz publiczny. Producentom
    wygasają kontrakty.

    Ostatnie, stare już przecieki z wytwórni:
    http://szymon.onet.pl/2623515,15,video.html
    http://www.youtube.com/watch?v=ExKWyLATNz0
    ;)

  • 14. Data: 2007-10-28 17:28:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek pisze:

    > Czy aby takie oddelegowanie nie wymaga jakiegoś merytorycznego
    > uzasadnienia?

    Chyba nie wymaga, ale nie znam się na tym.

    > Jeśli będzie nadużywane to może być uznane za szykanę;

    Wobec wilkosz-sliwy to była szykana.

    > miałoby to jakieś skutki?

    Jakie były skutki tej szykany?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 15. Data: 2007-10-28 18:27:13
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fg2gmf$jg6$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Niestety, wytwórnia ostatnio mniej kręci na pokaz publiczny. Producentom
    > wygasają kontrakty.

    hehe jak widać na siłę swoich nieudaczników wciska tow. Ziobro i inni z tej
    grupy pewnie tak samo, mam nadzieję, że reprezentują sobą więcej niż
    promotor, bo mniej się nie da. Swoją drogą proponowałbym dokładnie zbadać
    czy ich dzialania nie wyczerpywały znamion struktury przestępczej o
    charakterze m.in. korupcyjnym jak może wynikać z niektórych doniesień
    prasowych m.in. tego w temacie wątku?

    > Ostatnie, stare już przecieki z wytwórni:
    > http://szymon.onet.pl/2623515,15,video.html
    > http://www.youtube.com/watch?v=ExKWyLATNz0

    IVRP Reaktywacja to jest jednak osiągnięcie;)) dobrze że zostaje na półce
    Sci-Fi. A bohaterowie miejmy nadzieje zasłużone miejsce znajdą na śmietniku
    historii.

    pdr,
    dkzzzzzzzzz,

  • 16. Data: 2007-10-28 18:29:33
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:fg2g5f$i9b$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Rzeczywiście, ani nie walczyli ani nie deklarowali tego. :p
    > nevermind

    no więc byli bardziej uczciwi w stosunku do wyborców od ekipy PiS ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 17. Data: 2007-10-28 21:22:53
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    napisał w wiadomości news:fg2gmf$jg6$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Niestety, wytwórnia ostatnio mniej kręci na pokaz publiczny. Producentom

    no niektórym wygasają, więc szybko rzucili się na nasze pieniądze i
    wyprowadzili w MSWiA 4 miliony:

    "MSWiA nagrody kwartalne były zaplanowane znacznie wcześniej. Problemem jest
    to, że decyzją ministra zostały wypłacone miesiąc przed czasem i były o
    wiele wyższe niż kiedykolwiek w historii."

    http://wiadomosci.onet.pl/1631637,11,item.html

    a tu jak nowa firma byłego właściciela TOKLES FILM uchylała się od
    wykonywania poleceń prokuratury i zatrzymania Lipca.. ;)

    "..w ubiegłym tygodniu doszło do ostrego sporu między prokuraturą, a CBA. W
    końcu śledczy zagrozili funkcjonariuszom Biura wszczęciem przeciwko nim
    postępowania o utrudnianie śledztwa.
    ......Doszło do ostrej wymiany zdań, w trakcie której funkcjonariusze CBA
    wprost stwierdzili, że nie wykonają polecenia
    .....Awantura o zatrzymanie byłego szefa polskiego sportu to zwieńczenie
    trwających od wielu tygodni nieformalnych zabiegów, które miały opóźnić
    zatrzymanie Tomasza L., tak, żeby nie doszło do niego przed wyborami
    parlamentarnymi.."

    http://wiadomosci.onet.pl/1631664,11,item.html

    tak to wygląda jak karły moralne biorą się za rewolucję moralną...
    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 18. Data: 2007-10-29 10:02:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    ml?ticaid=14b8a&_ticrsn=3

    > genialne!
    > juz poszlo na forum platformy ..

    Kryze bym wyslal do Wlodawy :) zeby sie podszkolil od tamtejszego
    prokuratora odnosnie obrony koneicznej :)

    a zeby nabralo symboliki to bym zrobil Komorowskiego (skazanego przez
    niego ) chocby na kilk aminiut ministrem by sam podjal te decyzje.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...