  • 81. Data: 2010-02-17 17:02:02
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Kaczyński osobiście odebrał ten dom Związkowi czy może za pomocą Szczygły?
    > Próbujesz w śmieszności dorównać Tuskowi i Sikorskiemu? Jeszcze ci trochę
    > brakuje.

    Zastanawiam się czy jest sens z tobą rozmawiac. Zachowujesz się jakbys nic
    nie rozumiał. Napiszę wprost:

    W jaki sposób list Kaczyńskiego wpłynął na obronę intersów ludzi pochodzenia
    polskiego? Odpowiedź jest prosta. W żaden. Jeśli prezydent nie potrafił nic
    wskórac, to na jakiej zasadzie oczekuje, że zrobi to Sikorski?

    Przemek

    --
    Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w
    czasie rządów PiS

    http://pepepe.pl/

  • 82. Data: 2010-02-17 17:34:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlh7eb$psi$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Zastanawiam się czy jest sens z tobą rozmawiac. Zachowujesz się jakbys nic
    > nie rozumiał. Napiszę wprost:

    Z pewością nie przekonasz mnie swoją propagandą.

> [...]
    > pochodzenia polskiego? Odpowiedź jest prosta. W żaden. Jeśli prezydent nie
    > potrafił nic wskórac, to na jakiej zasadzie oczekuje, że zrobi to

    Uważasz, że prezydent powinien sprzątać po kompromitujących posunięciach
    premiera i ministra spraw zagranicznych? I to po wyroku TK, który wyraźnie
    określił kto politykę zagraniczną prowadzi i kto ponosi za nią
    odpowiedzialność?

  • 83. Data: 2010-02-17 17:47:27
    Od: ónónómóós <"hój"@pózdó>

    barzo kóórwa sóweręnym pełuna sfoboda iwolnoźdź i morzna fszystko powjedźeć
    na presydęta

  • 84. Data: 2010-02-17 17:51:31
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Z pewością nie przekonasz mnie swoją propagandą.

    Absolutnie nie jest to moim celem.

    > Uważasz, że prezydent powinien sprzątać po kompromitujących posunięciach
    > premiera i ministra spraw zagranicznych?

    Problem w tym, że tych "kompromitujących posunięc nie potrafisz wykazac.

    I to po wyroku TK, który wyraźnie

    Wyraźnie? Cyba nie czytałeś orzeczenia TK.

    > określił kto politykę zagraniczną prowadzi i kto ponosi za nią
    > odpowiedzialność?

    Skoro prezydent nie ma nic do polityki zagranicznej, to skąd wypowiedz
    Kaczyńskiego w sprawie Gruzji, w sprawie Ukrainy, która po krytyce została
    zmieniona i Białorusi, która niczego nie wniosła do sprawy?

    Przemek

  • 85. Data: 2010-02-17 18:08:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2010-02-17 18:51, Artur Borubar pisze:

    > Skoro prezydent nie ma nic do polityki zagranicznej, to sk?d wypowiedz
    > Kaczynskiego w sprawie Gruzji, w sprawie Ukrainy, która po krytyce zosta?a
    > zmieniona i Bia?orusi, która niczego nie wnios?a do sprawy?

    Poczytaj o polskiej polityce zagranicznej, ze szczególnym uwzględnieniem
    polskiej polityki wschodniej :

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polityka_zagraniczna_Po
    lski

    * 1990-1994 - budowanie formalnoprawnych ram dla przyjaznych stosunków;
    * 1994-2008 - systematyczne pogarszanie się relacji;
    * od jesieni 2008 - zapowiedź normalizacji stosunków i pogłębienia
    dobrosąsiedzkiej współpracy.

    To jest polityka pustych gestów w wykonaniu twoich kolesiów.

  • 86. Data: 2010-02-17 19:33:26
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlhab5$1rv$1@news.onet.pl...

    > Problem w tym, że tych "kompromitujących posunięc nie potrafisz wykazac.

    Skoro przyjmowanie z honorami ministra kraju, w którym polska mniejszość
    jest aresztowana i wywłaszczana nie uważasz za kompromitujace to jesteś
    bardziej ślepy od Sikorskiego. Bo nawet on już dostrzegł, że to jest droga
    do nikąd i montuje wsparcie z unii. W kierunku dokładnie odrotnym do tego,
    co robił dotąd.

> [...]
    > Kaczyńskiego w sprawie Gruzji, w sprawie Ukrainy, która po krytyce została
    > zmieniona i Białorusi, która niczego nie wniosła do sprawy?

    Jakie to ma znaczenie wobec kompromitacji rządu?

  • 87. Data: 2010-02-17 20:30:00
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Skoro przyjmowanie z honorami ....

    Z jakimi honorami? Przyjął go normalnie. Pisuarowe wycie w tej sprawie nie
    ma nic wspólnego z rzeczywistością. Kompletna indolencja Kaczyńskiego, oraz
    jego spóźniony list, który został olany przez białoruś, to kompromitacja
    urzędu prezydenta. Ten fachowiec już raz chciał lądowac w rejonie działań
    wojennych i o mało nie wypowiedział wojny Rosji. Dyskredytowanie ministra
    Sikorskiego to wynik panicznego strachu Kaczyńskiego przed Sikorskim.

    Przemek

  • 88. Data: 2010-02-17 20:47:40
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlhjka$t3c$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Z jakimi honorami? Przyjął go normalnie.

    Kłamiesz. Przyjął go jako ministra a nie prywatną osobę. W tym samym czasie
    Łukaszenka zamykał Polaków. Reszta twego żałosnej pisaniny to tylko pobożne
    życzenia na dodatek snute bez związku z tematem.

  • 89. Data: 2010-02-17 20:53:53
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasie Łukaszenka zamykał Polaków. Reszta twego żałosnej pisaniny to tylko
    > pobożne życzenia na dodatek snute bez związku z tematem.

    Musisz jeszcze dorosnąc, żeby nie pisac głupot o przyjmowaniu ministra jako
    osoby prywatnej i zrozumiec co to jest przyjmowanie z honorami. Za młody
    jesteś, żeby dyskutowac na takie tematy.

    Przemek

  • 90. Data: 2010-02-17 22:25:26
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlhl13$1sj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jako osoby prywatnej i zrozumiec co to jest przyjmowanie z honorami. Za
    > młody jesteś, żeby dyskutowac na takie tematy.

    Hehe, trafiony, zatopiony.