  • 21. Data: 2010-02-11 07:26:22
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "Edel" <e...@x...wp.pl>

    > całej reszty debilizmów nawet nie chce mi się komentować.

    Bo jestes na to za glupi - zas idiotow i analfabetow poszukaj we wlasnej
    rodzinie. Moze sie przy nich dowartosciujesz, prawicowy tluku, a jak zasycha
    ci w pysku z braku argumentow to nie pyszcz, kolku tylko popij woda.

    E.

  • 22. Data: 2010-02-11 07:45:49
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hl09fr$536$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze nie przez posła Chlebowskiego, tylko przez posłankę
    > Błochowiak,

    Bronisz tego politycznego trupa z własnej inicjatywy czy przeterminowanych
    wskazówek z biura propagandy?

    > a po drugie jakoś dwa lata rządzenia pisuarów nie wystarczyły, by tę
    > ustawę zmienic.

    Ani dwa następne platformy.

    > Pomimo tego, że mieli większośc i swojego prezydenta. Nawet kłamca
    > Kaczyński nie próbował się bronic w tym temacie, w czasie gdy był
    > przesłuchiway.

    Kaczyńskiemu nikt kłamstwa nie wykazał w przeciwieństwie do Tuska.

  • 23. Data: 2010-02-11 07:48:27
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    > Debilu, zastanów się jak ty byś się zachował na miejscu tego policjanta
    > ? Skuliłbyś ogon pod siebie i uciekł. Policjant próbował przywrócić
    > porządek, ale mu nie wyszło. Nie obrażaj dupku jego pamięci.

    Chwała poległemu Policjantowi. Chciałbym jednak żyć w kraju, w którym
    Policjant zamiast zwrócić uwagę, wyciągnąłby broń i oddał dwa strzały.
    --

    Tak tak, i ... by coś pomyliło mu się i zastrzelił Ciebie

  • 24. Data: 2010-02-11 08:31:29
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Chcialem to skomentowac. Ale skasowalem post.

    Pozostawie tylko to:

    [i]

  • 25. Data: 2010-02-11 08:32:17
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał

> [...]
    > rodzinie. Moze sie przy nich dowartosciujesz, prawicowy tluku, a jak
    > zasycha ci w pysku z braku argumentow to nie pyszcz, kolku tylko popij

    Poki Polak na Polaka bedzie taka nienawiscia pałal nic dobrego
    w tym kraju nie moze sie wydarzyc....

  • 26. Data: 2010-02-11 08:32:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid> napisał

    > Chwała poległemu Policjantowi. Chciałbym jednak żyć w kraju, w którym
    > Policjant zamiast zwrócić uwagę, wyciągnąłby broń i oddał dwa strzały.

    Tez chcialbym.

  • 27. Data: 2010-02-11 09:28:48
    Od: "Beno" <s...@g...edu.pl>

    > Wiesz, w PRL-u byl Przemyk... ilu takich "przemykow" jest od 20 lat?

    Zastanawiasz się czasem nad tym, co piszesz? Przemyk był celową prowokacją.
    Nie bije się dziecka tak, że ma dosłownie zmasakrowane wnętrzności. W
    szpitalu Przemykow otwarto jamę brzucha i zamknięto, bo nie było czego
    ratować. Bicie było tak straszne, że miał nawet wypłynięte jądra.

    Beno

  • 28. Data: 2010-02-11 09:57:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    Edel pisze:
    > Gowniarz zaciukal policjanta. Odkiwa swoje, ale czy musialo do tego dojsc?

    Pomijając wspaniała ekspresje wypowiedzi, z Twoimi
    argumentami nie sposób sie nie zgodzić.
    Należy jednak zauważyć, że to tylko jedna strona
    medalu. Policjanci, których wyposażylibyśmy w skuteczne
    sposoby egzekucji prawa też musieli by się mocno zmienić.
    Jak patrze na dzisiejsza policję, to bardzo mocno.

    Pozdrawiam
    WW
    "Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
    "Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
    ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

  • 29. Data: 2010-02-11 10:57:50
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Ani dwa następne platformy.

    Poważnie? Może dowiedz się, a potem pisz.

    > Kaczyńskiemu nikt kłamstwa nie wykazał w przeciwieństwie do Tuska.

    Jakie kłamstwo i kto wykazał premierowi Tuskowi?

    Przemek
    --
    Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych
    wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

  • 30. Data: 2010-02-11 11:26:02
    Od: "cirrus" <c...@t...kdami.net>

    Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwyklych mordow. No coz... dzieki za ciezka prace, ktorej uwienczeniem
    > bylo wywalenie "w kosmos" naszych najlepszych szpionow przez brodatego
    > capa - tuza prawicy Antoniego Macierewicza.
    > Nie wiem jak jest do konca z uprawnieniami policjantów, gdy nie pelni
    > sluzby, ale wiem, ze w tym zakresie aktualne przepisy tez wiaza im rece.
    > Moze zatem wy cwoki - prawicowi literaci, fachowcy, eksperci od sluzb i
    > demokracji oswiecicie nas troche w tym zakresie przepisow, a jesli wam to
    > nie wyjdzie to dajcie chociaz pare zlotych wdowie.

    A co ma do tego prawica kretynie?

    --
    stevep