  • 61. Data: 2019-01-23 16:31:52
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Jan 2019 16:04:25 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Widzisz, ale osiągnąłem sukces dydaktyczny - napisał post przynajmniej w
    > temacie.

    Pasujecie do siebie z Filipem poziomem umysłowym :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 62. Data: 2019-01-23 16:33:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Prawda jest taka, że w okresie międzywojennym wiele krajów szło tą
    > drogą. Jedne poszły dalej, drugie bliżej. Boję się, że Polska też by
    > poszła w tym kierunku, gdyby nie śmierć Marszałka. Po jego śmierci nie
    > było takiego oczywistego wodza.

    no tak Robercik boi się, że Polska mogła nie paść ofiarą niemieckiej
    agresji, cały Robercik, cały on:))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 63. Data: 2019-01-23 16:39:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-23 o 14:15, Olin pisze:

    > Chętnie przeczytam artykuł z GW o tym, jak dziennikarze TVN, dla łatwego
    > zysku, sprowadzili na manowce niewinną i patriotyczną młodzież.
    > Zapodaj linkę.

    Ja to przeczytałem w gazecie a nie na na stronie gazety.
    Pamiętasz jeszcze co to gazeta? :-)

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2019-01-23 16:41:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-23 o 14:31, n...@o...pl pisze:

    > Całkiem słusznie -- raczej pozostań przy TVP :)

    Nie oglądam bo sprowadziło by mnie to do poziomu takiego jak twój.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2019-01-23 16:41:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.01.2019 o 16:31, Jcek Macewski pisze:

    > Pasujecie do siebie z Filipem poziomem umysłowym :)

    wcześniej Robercik pasował dla Jcka,czyżby kłótnia w rodzinie ?:)

  • 66. Data: 2019-01-23 17:50:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 16:33, u2 pisze:
    > no tak Robercik boi się, że Polska mogła nie paść ofiarą niemieckiej
    > agresji, cały Robercik, cały on:))))))))

    Możesz jaśniej? Chciałbym uwierzyć, że to nie jest przebłysk jakiegoś
    bełkotu, tylko subtelnie przekazana mądrość, która mnie przerosła.

  • 67. Data: 2019-01-23 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Faszyzm, to jakiś tam pogląd i z osobami go propagującymi związek ma
    > to luźny. Faszystami była spora część społeczeństw Niemiec, Włoch,
    > Hiszpanii i pewnie wielu innych krajów,które i obecnie do głowy nie
    > przychodzą. Czy obchodzenie urodzin każdej z tych osób, to
    > przestępstwo?

    ojapier...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 68. Data: 2019-01-23 18:21:26
    Od: z <...@...pl>

    > Cos mi się wydaje, że się odrobinę czepiasz, bo organizacja nie musi być
    > wcale rozumiana jako zarejestrowany podmiot prawny, a po prostu jako
    > zorganizowana grupa osób. Tak definiują to słowniki (np. PWN, vide
    > "organizacja przestępcza") i tak to nalezy rozumieć.

    Dlatego tłumaczę że "posiadówki" 6 ludzi w lesie nie da się ścigać za
    samą posiadówkę. Można gdyby zrobili marsz i rozdawali ulotki.

    Może to ułomność prawa a może właśnie NORMALNE zachowanie rozsądku
    miedzy zakazem rozpowszechniania faszyzmu a wolnością przekonań.

    W każdym razie za same urodziny hitlera w gronie 6 ludzi (w tym dwóch
    podżegaczy) w leśnej dziczy nikt do ciupy nie pójdzie.

    Przestańcie już tupać nóżkami bo Was oskarżę jako zorganizowaną grupę
    przestępczą która czyha na zdrowie czytających chcącą atakami śmiechu
    doprowadzić ich do bólu brzucha ... ;-)
    To niedopuszczalne metody walki z przeciwnikami politycznymi podpadające
    nawet pod MOWĘ NIENAWIŚCI :-)

  • 69. Data: 2019-01-23 18:34:39
    Od: Kviat

> [...]
    > Hiszpanii i pewnie wielu innych krajów,które i obecnie do głowy nie
    > przychodzą. Czy obchodzenie urodzin każdej z tych osób, to przestępstwo?

    A czy każda z tych osób stała na czele ruchu/partii rządzącej, która
    zorganizowała przemysłową eksterminację ludzi?

    Ręce opadają...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 70. Data: 2019-01-23 18:35:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sądzę - choć z
    > Tobą, to nigdy nic nie wiadomo - że mogło Ci chodzić o przynależność do
    > "zorganizowanej grupy przestępczej",

    Czyli jednak wiesz o co chodzi.

    > ale tę określa popełnianie wspólnie
    > przestępstw. Jak dotąd nikt nie zamyka za samo oświadczenie, że jestem
    > członkiem gangu.

    Za oświadczenie niekoniecznie, za to za przynależność jak najbardziej da
    się. Inna sprawa że jak już należy to zwykle nie dla rozrywki i
    rzeczywiście na koncie jakieś przestępstwa ma.

    > Reasumując, to nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.

    Sprawdź lepiej czy jak rowerzysta podniesie plecak to jest podnośnikiem,
    jak go pociągnie za tasiemkę to czy jest taśmociągiem czy pociągiem, jak
    pociągnie w czasie kierowania rowerem to czy jest kierownikiem pociągu.
    A jak pierdnie nim o ziemie to pierdolnikiem.

    Shrek