  • 51. Data: 2019-01-23 13:27:52
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie. Polecam wiki.

    > Jak to powiesz po polsku, to być może ci odpowiem.

    Odpisałem, to że nie potrafisz zrozumieć nie moja wina.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2019-01-23 13:29:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-22 o 15:32, Olin pisze:

    > Podaj tytuł, jeśli się nie wstydzisz.

    Gazeta wyborcza i przyznam się że jednak mi wstyd.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2019-01-23 14:15:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Jan 2019 13:29:07 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Gazeta wyborcza i przyznam się że jednak mi wstyd.

    Chętnie przeczytam artykuł z GW o tym, jak dziennikarze TVN, dla łatwego
    zysku, sprowadzili na manowce niewinną i patriotyczną młodzież.
    Zapodaj linkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2019-01-23 14:31:51
    Od: n...@o...pl

    w <q29moa$q5i$2@node1.news.atman.pl>, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    napisał(-a):

    > Gazeta wyborcza i przyznam się że jednak mi wstyd.

    Całkiem słusznie -- raczej pozostań przy TVP :)

  • 55. Data: 2019-01-23 14:33:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 12:26, Olin pisze:

    > Za to jest oczywiste, że defibrylator ma być na stanie i pod żadnym pozorem
    > nie należy go używać, bo jeszcze się zepsuje.

    JAk wymyślali faszyzm, to nie było defibrylatorów, więc to w ogóle jest
    napisane "od rzeczy". Pokombinuj nad czymś choć związanym z tematem.

  • 56. Data: 2019-01-23 14:45:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 12:26, Olin pisze:
    > Za to jest oczywiste, że defibrylator ma być na stanie i pod żadnym pozorem
    > nie należy go używać, bo jeszcze się zepsuje.

    Natomiast odnosząc się do tematu defibrylatora, to zauważ, ze od
    zdarzenie upłynął blisko rok, a jakoś nie słychać nawet o postawieniu
    komukolwiek zarzutu. Wnoszę z tego, że jednak organa państwowe
    podzieliły wyrażane między innymi przeze mnie stanowisko, że
    dziennikarze oraz niedoceniona paniusia żądająca natychmiastowego
    wydania jej tego urządzenia nie mieli racji - oczywiście nie liczę na
    sprostowanie dziennikarzy. Chyba, że widziałeś gdzieś informację, że
    jednak komuś choć zarzut postawiono, o skazaniu nie wspominając.

  • 57. Data: 2019-01-23 15:09:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Jan 2019 14:33:36 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > JAk wymyślali faszyzm, to nie było defibrylatorów, więc to w ogóle jest
    > napisane "od rzeczy". Pokombinuj nad czymś choć związanym z tematem.

    Po to był m.in. język polski w szkole, żeby uczniowie wiedzieli, że nie
    wszystko należy rozumieć literalnie.

    Potrafisz zaprezentować taki poziom logiki, że ręce i majtki opadają, czego
    cała grupa doświadczyła już wielokrotnie wcześniej.
    Faszyzm powstał we Włoszech z czego wysnułeś wniosek, że Hitler nie ma z
    nim nic wspólnego, ergo świętowanie jego urodzin propagowaniem faszyzmu
    nazwać nie można.
    Podejrzewam, że mogłeś inspirować się dorobkiem myślowym białostockiej
    ziobrotury, która uznała, że swastyka to słowiański symbol i umorzyła
    śledztwo.

    http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,21106
    412,jaka-swastyka-to-slowianski-symbol-bialostocka-p
    rokuratura.html

    "Śledztwo od pół roku prowadziła Prokuratura Rejonowa w Białymstoku.
    Dotyczyło wydarzeń z czerwca 2016 roku, kiedy to pogańscy neonaziści z
    Zadrugi Podlasie świętowali w lesie noc kupały, racząc się "miodem i
    kołaczem", z flagami i pochodniami, na tle wielkiej - w kulminacyjnym
    momencie płonącej - swastyki. Później relację opublikowali w internecie.
    Napisali: "zgodnie ze słowiańską tradycją podczas letniego przesilenia
    stanęliśmy wokół obrzędowej watry, zjednoczeni w świętym kręgu krwi, by
    celebrować święto miłości i prokreacji, triumf życia!". Na zdjęciach, które
    dołączyli, "święto miłości i prokreacji" celebrują głównie młodzi
    mężczyźni: ogoleni na łyso, w białych koszulach, wojskowych butach, pod
    krawatami, na ramionach mają opaski z wizerunkiem topora z głową orła.

    29 listopada 2016 roku prokurator Alina Sapieżko umorzyła śledztwo.

    - Nie stwierdziliśmy znamion przestępstwa z art. 256 kodeksu karnego, czyli
    propagowania faszystowskiego lub innego totalitarnego ustroju państwa lub
    nawoływania do nienawiści na tle różnić narodowościowych, etnicznych,
    rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość - informuje
    prokurator Andrzej Stelmaszuk, szef Prokuratury Rejonowej w Białymstoku.
    - Swastyka?

    - To się tak może państwu wydawać. W rzeczywistości jest to symbol
    "swargi", który bardzo ją przypomina - twierdzi prokurator Stelmaszuk, choć
    widać już na pierwszy rzut oka, że wczesnosłowiański słoneczny symbol ma
    więcej ramion niż to, co płonęło w lesie. "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 58. Data: 2019-01-23 15:10:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > JAk wymyślali faszyzm, to nie było defibrylatorów, więc to w ogóle jest
    > napisane "od rzeczy". Pokombinuj nad czymś choć związanym z tematem.

    Jak możesz go skazywać na tak okrutną karę jak (w miarę) trzymanie się
    tematu wątku? Nie wstyd ci? ;-)

    Po za tym zgodnie z logiką wielkiego antyfaszysty Stalina SdRP była
    faszystowska [A] a o dziwo legalnie działała w RP3.
    Taki skok od komunizmu (PZPR) wprost do faszyzmu (SdRP) [B] ;-)

    [A] https://pl.wikiquote.org/wiki/Stalin
    > *Dzieła*
    > "Obiektywnie socjaldemokracja jest umiarkowanym skrzydłem faszyzmu."
    > * Źródła: 1924, wyd. Książka i Wiedza, 1953, s. 284

    [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Socjaldemokracja_Rzecz
    ypospolitej_Polskiej

    --
    A. Filip

  • 59. Data: 2019-01-23 15:29:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 15:09, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Potrafisz zaprezentować taki poziom logiki, że ręce i majtki opadają, czego
    > cała grupa doświadczyła już wielokrotnie wcześniej.

    Defibrylator jako argument przeciwko faszyzmowi, to dopiero szczyt logiki.

    > Faszyzm powstał we Włoszech z czego wysnułeś wniosek, że Hitler nie ma z
    > nim nic wspólnego, ergo świętowanie jego urodzin propagowaniem faszyzmu
    > nazwać nie można.

    Faszyzm, to jakiś tam pogląd i z osobami go propagującymi związek ma to
    luźny. Faszystami była spora część społeczeństw Niemiec, Włoch,
    Hiszpanii i pewnie wielu innych krajów,które i obecnie do głowy nie
    przychodzą. Czy obchodzenie urodzin każdej z tych osób, to przestępstwo?

    Po za tym odnoszę wrażenie, że to w ogóle kwestia poboczna. Nawet, jakby
    sobie tam propagowali faszyzm w kilku w tym lesie, to mniejsze by było
    zło, niż wrzucenie tego na antenę. Teraz znajdzie się pewnie kilku
    naśladowaczy, którym wcześniej nawet do głowy nie przyszło, że można
    potajemnie sobie coś tam kultywować.

    > Podejrzewam, że mogłeś inspirować się dorobkiem myślowym białostockiej
    > ziobrotury, która uznała, że swastyka to słowiański symbol i umorzyła
    > śledztwo.

    Źle podejrzewasz. Nawet tego tematu nie śledziłem. Natomiast fakt, że
    swastyka jest podobna do symboli prasłowiańskich jest oczywisty. Po
    prostu Hitlerowi marzył się powrót do tych prawierzeń i tyle. Poczytaj
    sobie choćby Wiki.

  • 60. Data: 2019-01-23 16:04:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-19 o 15:10, A. Filip pisze:

    > Jak możesz go skazywać na tak okrutną karę jak (w miarę) trzymanie się
    > tematu wątku? Nie wstyd ci? ;-)

    Widzisz, ale osiągnąłem sukces dydaktyczny - napisał post przynajmniej w
    temacie.

    > Po za tym zgodnie z logiką wielkiego antyfaszysty Stalina SdRP była
    > faszystowska [A] a o dziwo legalnie działała w RP3.

    Prawda jest taka, że w okresie międzywojennym wiele krajów szło tą
    drogą. Jedne poszły dalej, drugie bliżej. Boję się, że Polska też by
    poszła w tym kierunku, gdyby nie śmierć Marszałka. Po jego śmierci nie
    było takiego oczywistego wodza.