  • 41. Data: 2019-01-22 17:59:54
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie rób wyjątków. Po prostu ignoruj - wygrać nie wygrasz, przekonać
    > nie przekonasz. Ja na przykład myślałem swego czasu, że filip to
    > taki troll ale inteligentny. Ale od tego trolowania zgłupiał do
    > reszty. Olać i tyle. Dyskutowanie z nimi powoduje, że utwierdzają
    > się w tym, że racja jest po ich stronie.

    Widze ze przechodzilismy podobne fazy... Nawet go tu kiedys broniłem bo w
    zalewie gosci piszacych tylko lole, kupy itp wydawał sie miła odmiana.
    Ale do czasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 42. Data: 2019-01-22 18:47:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Widze ze przechodzilismy podobne fazy... Nawet go tu kiedys broniłem bo w
    > zalewie gosci piszacych tylko lole, kupy itp wydawał sie miła odmiana.
    > Ale do czasu...

    lol! ;-)

    --
    A. Filip

  • 43. Data: 2019-01-22 22:58:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-19 o 16:09, A. Filip pisze:

    > A wskażesz które konkretnie "doniesienie medialne" pozostawiło cię z
    > takim wrażeniem? Bardzo chętnie bym je podzielił :-)

    https://wiadomosci.wp.pl/kontrowersje-wokol-urodzin-
    hitlera-tvn-zgubil-materialy-z-reportazu-63296207509
    84833a
    https://www.tvn24.pl/katowice,51/urodziny-hitlera-ak
    t-oskarzenia-za-udzial-w-urodzinach-hitlera,893038.h
    tml
    https://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-zmienia-o
    skarzenie-ws-urodzin-hitlera-chce-zbadac-role-dzienn
    ikarzy-tvn/d8wle06

    > Ja kojarzę doniesienia medialne co zeznał oskarżony w prokuraturze.
    > To mogła być linia obrony z przerzucaniem winy wiec bym się zdziwił
    > jakby prokuratura uwierzyła bez jakiegoś innego/niezależnego
    > "uprawdopodobnienia". Rozczarowałbym się _bardzo_ gdyby nawet nie
    > usiłowała tego sprawdzić.

    No ja wypisałem pierwsze trzy w Google. Tego jest masa.

  • 44. Data: 2019-01-22 23:55:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W Polsce
    > nie jest możliwa przynależność do organizacji faszystowskiej, bo taka
    > legalnie działać nie może.

    Uff to mnie uspokoiłeś. Dodać należy też, że w Polsce nie jest możliwe
    być dilerem narkotyków, brać łapówek ani należeć do gangu, bo jest to po
    prostu nielegalne!

    Za to można się legalnie zapisać do policji;)

    Shrek

  • 45. Data: 2019-01-23 00:10:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    tml
    > https://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-zmienia-o
    skarzenie-ws-urodzin-hitlera-chce-zbadac-role-dzienn

    Czy to nie ty ubolewałeś strasznie, że ludzie bez pełnej wiedzy (jaką
    może z definicji posiadać tylko prokuratura), na podstawie doniesień
    medialnych (i jakiś tam mało wiarygodnych filmików) wypowiadają się na
    temat sprawy Stachowiaka? I miałeś problem z tym, że media podburzają
    ludzi wsadzając swoje brudne ryje w nieswoje sprawy? Skąd nagła zmiana
    podejścia?

    Shrek

  • 46. Data: 2019-01-23 00:24:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > temat sprawy Stachowiaka? I miałeś problem z tym, że media podburzają
    > ludzi wsadzając swoje brudne ryje w nieswoje sprawy? Skąd nagła zmiana

    A w sprawie Stachowiaka policja nie została opierdolona za brak
    "odzyskania" na grana z paralizatora czyli pełnego wykorzystania
    wszystkich dowodów? (skoro monitoring "nie działał" AFAIR)

    Pomówienie/"pomówienie" o braku przekazania przez TVN "surówki" (pełnego
    nagrania, także niewyemitowanych fragmentów) zostało zdementowane przez TVN?
    Mnie taki brak przekazania przekonałby że TVN ma coś do ukrycia choć
    niekoniecznie (aż) to co "sugeruje" sześciu na ośmiu uczestników.
    Ubolewasz że TVN może nie chcieć dostarczyć prokuraturze pełnej dokumentacji?
    Wątpliwości nie należy rozstrzygać na korzyść oskarżonych w państwie
    prawa "nie faszystowskiego"?

    Prawdziwy (stalinowski) antyfaszysta przyłapaniu
    faszystów/"faszystów" nigdy nie zagląda w zęby? ;-)

    --
    A. Filip

  • 47. Data: 2019-01-23 01:37:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Boję się, że nie do końca ogarniasz złożoność zagadnienia. Przynależeć
    > można do legalnej organizacji. No więc albo ta organizacja ma charakter
    > faszystowski i jest nielegalna, albo nie ma takiego charakteru. W Polsce
    > nie jest możliwa przynależność do organizacji faszystowskiej, bo taka
    > legalnie działać nie może. A jeśli jest nielegalna, to pewnie rejestru
    > członków nie prowadzi.

    Cos mi się wydaje, że się odrobinę czepiasz, bo organizacja nie musi być
    wcale rozumiana jako zarejestrowany podmiot prawny, a po prostu jako
    zorganizowana grupa osób. Tak definiują to słowniki (np. PWN, vide
    "organizacja przestępcza") i tak to nalezy rozumieć.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2019-01-23 11:49:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-19 o 23:55, Shrek pisze:

    > Uff to mnie uspokoiłeś. Dodać należy też, że w Polsce nie jest możliwe
    > być dilerem narkotyków, brać łapówek ani należeć do gangu, bo jest to po
    > prostu nielegalne!
    >
    > Za to można się

    Pomimo przekonania, że i tak nie zrozumiesz, to postaram Ci się
    przybliżyć zagadnienie. Może komuś innemu się przyda.

    Do brania łapówek, czy obracania narkotykami nie jest konieczne złożenie
    "oświadczenia woli". Przestępstwo popełniasz biorąc łapówkę lub
    sprzedając narkotyki. Z przynależnością do stowarzyszenia wiąże się
    złożenie deklaracji przystąpienia do niej i formalnej decyzji podmiotu
    nią zarządzającego o przyjęciu. To czynność dwustronna. Nielegalne
    stowarzyszenie nie ma osobowości prawnej, więc gdybyś nawet złożył
    deklarację o zamiarze przystąpienia do niego, to czynność przyjęcia
    obarczona jest wadą prawną polegającą na tym, że nie ma kto tego
    oświadczenia złożyć.

    Trochę inaczej jest z "gangiem". Polskie prawo nie zabrania
    przynależności do "gangu". Ot przykładowo mamy taki fajny zespół GANG
    MARCELA i jego członków nikt nie ściga za przynależność. Sądzę - choć z
    Tobą, to nigdy nic nie wiadomo - że mogło Ci chodzić o przynależność do
    "zorganizowanej grupy przestępczej", ale tę określa popełnianie wspólnie
    przestępstw. Jak dotąd nikt nie zamyka za samo oświadczenie, że jestem
    członkiem gangu.

    Reasumując, to nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.

  • 49. Data: 2019-01-23 12:24:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Jan 2019 22:58:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    tml
    > https://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-zmienia-o
    skarzenie-ws-urodzin-hitlera-chce-zbadac-role-dzienn

    Pod drugą linką czytamy:

    "W mieszkaniu Adama B., zdrowego psychicznie i umysłowo, co podkreśla
    prokurator, znaleziono dużo broni i amunicji, także symboli nazistowskich.
    Jego znajomi i rodzina, wreszcie sam skazany, przyznali, że B. przejął to
    wszystko po zmarłym ojcu, który był typem zbieracza. B. od wczesnej
    młodości fascynował się III Rzeszą i Hitlerem. 19 wrzenia 2011 z
    rówieśnikami założyli stowarzyszenie Duma i Nowoczesność w Wodzisławiu
    Śląskim. Organizowali wspólne wyjścia na koncerty, survivale w lesie.
    "Niejednokrotnie podejmowali zachowania, polegające na publicznym
    propagowaniu nazistowskiego ustroju państwa, czyniąc to bądź poprzez
    wykonywanie gestów nazistowskiego pozdrowienia lub wykorzystywanie
    przedmiotów, symboliki lub innych treści, wprost odnoszących się do
    ideologii III Rzeszy Niemieckiej" - pisze prokurator. Nie robili tego w
    prywatnych mieszkaniach. Jak wyjaśnia dalej prokurator, prezentowali
    nazistowskie flagi na koncertach czy spotkaniach w otwartych przestrzeniach
    i były przy tym dzieci."

    Masz jakieś kolejne linki, wyciemniające, że broń i amunicję dostarczali
    Adamowi B. dziennikarze TVN? To pewnie również oni założyli stowarzyszenie
    Duma i Nowoczesność i wciągnęli do niego przemocą zastrachanego Adasia.

    Obecna władza - a i część grupowiczów- z wielką atencją odnosi się do
    brunatno-zielonych młodzianków, przeto zupełnie nie dziwią wysiłki
    ziobrotury, ze Święczkowskim na czele, żeby sprawę zamulić, a krzepkich
    osiłków uczynić ofiarami TVN-owskiej manipulacji, dlatego nie będę
    zdziwiony kolejnymi absurdalnymi wymysłami i odwracaniem kota ogonem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 50. Data: 2019-01-23 12:26:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Jan 2019 16:10:47 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Poza tym z tym propagowaniem faszyzmu, to też jest niezła "jazda".
    > Wikipedia faszyzm definiuje jako - doktryna polityczna powstała w
    > okresie międzywojennym we Włoszech, sprzeciwiająca się demokracji
    > parlamentarnej, głosząca kult państwa (statolatrię, totalitarne silne
    > przywództwo, terror państwowy i solidaryzm społeczny). Tu nic o samym
    > Hitlerze nie ma. Boję się, że wykazanie, iż uczczenie urodzin Adolfa
    > Hitlera jest propagowaniem faszyzmu może być trudne - w każdym razie
    > oczywiste nie jest.

    Za to jest oczywiste, że defibrylator ma być na stanie i pod żadnym pozorem
    nie należy go używać, bo jeszcze się zepsuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl