  • 31. Data: 2019-01-22 15:15:44
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie kombinuj jak koń pod górkę. Faszyzmu główną cechą nie jest
    > posiadanie "wodza" tylko zawłaszczanie struktur społecznych i
    > państwowych.

    A komunizmu nie?

    > Odśwież sobie wiedzę: https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm
    > Sprawdź ile cech przypisywanych faszyzmowi da się zaobserwować obecnie.
    > A jak powiesz że nic nie widzisz, to ja ci wyliczę.

    Ale u "Wodza Naczelnego" czy zaobserwowane wszędzie z marszu
    jemu przypisujesz?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-01-22 15:17:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-22 o 13:01, n...@o...pl pisze:

    > Przecież tak mówili w telewizji dla patridiotów.

    Ja to przeczytałem w gazecie. I nie było ona dla "patridiotów".
    No chyba że ta informacja sprawia ze już nią jest. :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2019-01-22 15:20:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-22 o 13:18, z pisze:

    > To był cytat z .... Konstytucji którą stosuje się wprost? ;-)

    > PS. Jest tylko pytanie czy spotkanie 6 osób o określonych poglądach w
    > lesie to już organizacja?

    Ale za to spotkanie płaciła jednak organizacja.
    A w obronie tej organizacji wystąpiła amerykańska ambasador.
    To był może amerykański faszyzm? :-)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2019-01-22 15:24:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2019 15:15:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A komunizmu nie?
    Nie. Polecam wiki.

    > Ale u "Wodza Naczelnego" czy zaobserwowane wszędzie z marszu
    > jemu przypisujesz?
    Jak to powiesz po polsku, to być może ci odpowiem.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2019-01-22 15:32:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Jan 2019 15:17:40 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ja to przeczytałem w gazecie.

    Podaj tytuł, jeśli się nie wstydzisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 36. Data: 2019-01-22 15:45:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > zastąpienia aspekt - demaskują nadużycia.
    > Zatem, jeśli nawet właściciel TVN zarobił na publikacji newsa to przy
    > okazji zrobił wiele dobrego demaskując obecność w społeczeństwie
    > niebezpiecznych durniów. I nic nikomu nie wiadomo jakoby to była
    > prowokacja TVN a durni nie sieją, sami rosną. Poza tym, co złego w
    > zarabianiu? Zapewne młody jesteś i nie pamiętasz tzw. komuny, przeciw
    > której walczono głównie dlatego że nie pozwalała zarabiać. I umierano
    > nawet.
    > No i po co ja tłumaczę proste prawdy, Czy ja przedszkolanka jestem? :)

    Jeśli właściciel TVN zarobił na zdemaskowaniu procederu, to nie mam nic
    przeciwko temu - trudno, by darmo to robił. Natomiast obecne informacje
    wydają się sugerować, że procederu nie było aż do czasu, gdy
    dziennikarze go sprowokowali i to w celu napiętnowania. A to dość
    dyskusyjne z etycznego punktu widzenia. Przy czym też tego do końca
    pewien nie jestem, czy to faktycznie tak wyglądało.

    Natomiast do Twojej wiadomości - nie jestem na tyle młody, by komuny nie
    pamiętać. Natomiast problemem komuny raczej nie tyle było to, że nie
    można było zarabiać, tylko że promowano płacenie niezależnie od tego,
    czy się zarabiało. By uniknąć bezrobocia tworzono masę fikcyjnych
    stanowisk. Gdy później próbowano to urynkowić, to likwidacja masy tych
    zbędnych stanowisk spowodowała bezrobocie.

  • 37. Data: 2019-01-22 15:58:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-19 o 12:20, Olin pisze:

    > Masz jakieś wiarygodne informacje, że to dziennikarze namawiali nieśmiałą i
    > zagubioną młodzież do organizacji urodzin Hitlera?

    Wiesz, ja się tym dość pobieżnie orientuję, ale odnoszę wrażenie, że
    obecnie w tym jest właśnie problem, że organa ścigania doszły do takiego
    wniosku.

  • 38. Data: 2019-01-22 16:09:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Wiesz, ja się tym dość pobieżnie orientuję, ale odnoszę wrażenie, że
    > obecnie w tym jest właśnie problem, że organa ścigania doszły do takiego
    > wniosku.

    A wskażesz które konkretnie "doniesienie medialne" pozostawiło cię z
    takim wrażeniem? Bardzo chętnie bym je podzielił :-)

    Ja kojarzę doniesienia medialne co zeznał oskarżony w prokuraturze.
    To mogła być linia obrony z przerzucaniem winy wiec bym się zdziwił
    jakby prokuratura uwierzyła bez jakiegoś innego/niezależnego
    "uprawdopodobnienia". Rozczarowałbym się _bardzo_ gdyby nawet nie
    usiłowała tego sprawdzić.

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2019-01-22 16:10:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > W zasadzie jednoliterowcom nie odpowiadam ale zrobię dziś wyjątek. Nie
    > graj przed orkiestrą, pozostaw prokuraturze oskarżenie a sądowi
    > osądzenie. A TVN nie upowszechnił idei czci dla Hitlera tylko ujawnił
    > bezmiar głupoty niektórych untermenszów. I aczkolwiek głupota nie jest
    > karalna to przynależność do organizacji o charakterze faszystowskim już
    > tak.

    Boję się, że nie do końca ogarniasz złożoność zagadnienia. Przynależeć
    można do legalnej organizacji. No więc albo ta organizacja ma charakter
    faszystowski i jest nielegalna, albo nie ma takiego charakteru. W Polsce
    nie jest możliwa przynależność do organizacji faszystowskiej, bo taka
    legalnie działać nie może. A jeśli jest nielegalna, to pewnie rejestru
    członków nie prowadzi.

    Poza tym z tym propagowaniem faszyzmu, to też jest niezła "jazda".
    Wikipedia faszyzm definiuje jako - doktryna polityczna powstała w
    okresie międzywojennym we Włoszech, sprzeciwiająca się demokracji
    parlamentarnej, głosząca kult państwa (statolatrię, totalitarne silne
    przywództwo, terror państwowy i solidaryzm społeczny). Tu nic o samym
    Hitlerze nie ma. Boję się, że wykazanie, iż uczczenie urodzin Adolfa
    Hitlera jest propagowaniem faszyzmu może być trudne - w każdym razie
    oczywiste nie jest.

  • 40. Data: 2019-01-22 16:31:23
    Od: n...@o...pl

    w <q278nr$ecd$2@node1.news.atman.pl>, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    napisał(-a):

    > Ja to przeczytałem w gazecie. I nie było ona dla "patridiotów".

    Tak. Na pewno :)