  • 171. Data: 2019-01-25 16:59:40
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 11:59, Olin pisze:

    > Jakie masz na to dowody?

    Od czasów Holmesa przyjmuje się, że na winnego należy typować tego, kto
    ma interes w popełnieniu przestępstwa. Jaki interes mieli uczestnicy
    urodzin? Z góry było wiadomo, że co najwyżej będzie z tego granda.

  • 172. Data: 2019-01-25 17:09:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 12:26, Olin pisze:

    > Ktoś podszywa się pod Roberta Tomasika, a w każdym razie czynił to w
    > październiku 2017 roku w wątku "Obrona konieczna - zagajenie."
    > Ponieważ bardzo Cię lubię, zatroszczyłem się o linkę, żebyś mógł poczytać,
    > co to indywiduum wypisywało:
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /vd17ukzrTbM%5B1-25%5D

    Tam jest kilka moich wypowiedzi. Czy mógłbyś przybliżyć na podstawie
    której odniosłeś wrażenie, że jestem przyjacielem Jackiewicza?

    (...)
    > Dodatkowo B. jest również podejrzewany o przestępstwo z art. 263 § 2 kk,
    > tj. posiadanie bez wymaganego pozwolenia broni palnej w postaci pistoletu
    > "Perfecta" kaliber 8 mm oraz amunicji w łącznej ilości 16 sztuk.
    (...)
    Pasiłoby choć spróbować zrozumieć. Tu http://xurl.pl/rXoM znajdziesz
    opis do tej "groźnej" broni. W większości krajów można go nabyć bez
    pozwolenia, byle nabywca był pełnoletni. Nazwanie tego "arsenałem", to
    jednak lekkie przegięcie w mojej ocenie.

  • 173. Data: 2019-01-25 17:31:46
    Od: Kviat

    > Może, ale to taki nie do końca pewien dowód.

    A czego jeszcze brakuje?

    > Jak zamówię u aktorów
    > przedstawienie pt. "Urodziny Hitlera",

    To to będzie przedstawienie "Urodziny Hitlera", a nie świętowanie
    urodzin Hitlera.

    > to jaką bedę miał pewność, że są
    > faszystami?

    Będziesz miał pewność, że są aktorami.

    Nie wyjeżdżaj mi tu z tanią demagogią, bo to jest żałosne. Cały czas
    twoje dywagacje kręcą się wokół tego, że jacyś prowokatorzy dla jaj
    sobie filmik w lesie zrobili, a biedni aktorzy są teraz poszkodowanymi
    przez lewacką nagonkę.
    To jest nie dość, że żałosne, to do tego obrzydliwe.

    Jeszcze raz zadam pytanie: jakim cudem zdrowy na umyśle człowiek
    potrafiący czytać i pisać, który uczył się w szkole historii, staje w
    obronie/usprawiedliwia/bagatelizuje/czy wręcz próbuje zakłamywać
    rzeczywistość (prowokatorzy!?), żeby koniecznie wykazać, że przecież w
    zasadzie nic się nie stało, że to taka zabawa była, a winnymi
    zamieszania nie są faszyści, ale dziennikarze?

    Którego rozdziału o II WŚ nie zrozumiałeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 174. Data: 2019-01-25 17:40:53
    Od: Kviat

    > Od czasów Holmesa przyjmuje się, że na winnego należy typować tego, kto
    > ma interes w popełnieniu przestępstwa. Jaki interes mieli uczestnicy
    > urodzin?

    Mieli interes uczczenia urodzin Hitlera.
    Ja urządzam urodziny swojej ciotce, a oni Hitlerowi.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    A jaki interes mają debile krzyczący na pochodach "śmierć pedałom" albo
    "biała Europa"?
    Tutaj też dziennikarze (pewnie prowokatorzy?) mają interes, żeby to
    pokazywać? Gdyby nie wrzeszczeli debilnych haseł, to dziennikarze nie
    musieliby tego pokazywać. Nie da się pokazać czegoś, czego nie ma.

    > Z góry było wiadomo, że co najwyżej będzie z tego granda.

    Czyli, gdyby dziennikarze tego nie pokazali, to grandy by nie było...

    Dlaczego w waszych pustych dzbanach problemem są dziennikarze, a nie
    faszyści świętujący urodziny Hitlera? To gwałt na rozumie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 175. Data: 2019-01-25 19:54:36
    Od: n...@o...pl

    w <5c4b3271$0$502$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Od czasów Holmesa przyjmuje się, że na winnego należy typować tego, kto
    > ma interes w popełnieniu przestępstwa. Jaki interes mieli uczestnicy
    > urodzin? Z góry było wiadomo, że co najwyżej będzie z tego granda.

    Zawsze podejrzewałem, że to dziennikarze wywołują wojny.
    I powodują wypadki drogowe, zwłaszcza te z dużą liczbą ofiar.

  • 176. Data: 2019-01-25 20:17:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Od czasów Holmesa przyjmuje się, że na winnego należy typować tego, kto
    > ma interes w popełnieniu przestępstwa.
    Szerlokiem to ty już nie będziesz. Na przykład zastanówmy się kto miał
    interes w śmierci Adamowicza? Albo dajmy na to w pierwszej lepszej
    dewastacji? Albo chociażby jaki interes miała matka dziecka które zmarło
    w samochodzie, że prokurator postawił jej zarzuty spowodowania śmierci?
    O twoich kolegów z wrocka to nawet nie będę pytał.

    Tak między nami - co ty w tej policji robisz - partnera nie masz, więc
    po mieście nie biegasz. Mam nadzieję, że nie robisz w dochodzeniówce?

    Shrek

  • 177. Data: 2019-01-25 20:32:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <5c4b3271$0$502$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Zawsze podejrzewałem, że to dziennikarze wywołują wojny.
    > I powodują wypadki drogowe, zwłaszcza te z dużą liczbą ofiar.

    To że bez dziennikarzy wony były i będą nie znaczy że żadna wojna nie
    wybuchła przez dziennikarzy :-)

    --
    A. Filip

  • 178. Data: 2019-01-25 21:22:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 20:17, Shrek pisze:

    > Szerlokiem to ty już nie będziesz. Na przykład zastanówmy się kto miał
    > interes w śmierci Adamowicza?

    Jaki jest związek śmierci Adamowicza z materiałem o urodzinach Hitlera?

  • 179. Data: 2019-01-25 21:28:58
    Od: Kviat

    > Jaki jest związek śmierci Adamowicza z materiałem o urodzinach Hitlera?

    Czyli w jednych przypadkach typuje się winnego na podstawie interesu, a
    w innych nie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 180. Data: 2019-01-25 21:34:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 21:28, Kviat pisze:

    > Czyli w jednych przypadkach typuje się winnego na podstawie interesu, a
    > w innych nie?

    Nie.Jak chcesz sobie o Adamowiczu podyskutować, to sobie załóż wątek, a
    nie mieszaj z braku argumentów w wątku o Urodzinach Hitlera, o się
    flejmy robią.