  • 161. Data: 2019-01-25 11:37:12
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 15:42:21 +0100, Kviat napisał(a):

    > Jak bardzo pustym dzbanem trzeba być, żeby
    > bronić/usprawiedliwiać/bagatelizować tych faszystów, a ludzi
    > ujawniających ten element nazywać podżegaczami?

    Trudno mieć pretensje do kasteciarzy, że bronią swych ziomali.
    Tak nakazuje krew i honor.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 162. Data: 2019-01-25 11:48:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 17:02:35 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Teraz gdyby była ustawa
    > zabraniająca obchodzenia urodzin Hitlera, to sprawa byłaby w miarę
    > klarowna. Ale nie ma takiego zakazu i pozostawia nam analizować, na ile
    > takie zachowanie propaguje faszyzm. Możemy na ten temat podyskutować
    > wszak to grupa dyskusyjna - byle w oparciu o sensowne argumenty.

    Ponieważ ogarnia mnie lenistwo, wklejam fragment dzisiejszego felietonu
    Miłkowskiego, co czynię tym chętniej, że sam bym nie ujął tego lepiej, a
    złudzeń, że przekonam Cię do czegokolwiek nie posiadam:

    "Kiedy ,,epidemia" sięgnęła policjantów, to też szokowało mnie to
    umiarkowanie. Po pierwsze bowiem policjanci nie bardzo mogą strajkować
    otwarcie, a po drugie było to dość zgodne ze wszystkim tym, czego na temat
    większości policjantów dowiedziałem się w ostatnich latach.

    Generalnie w Rzeczpospolitej Dobrozmianowej policjanci zachowują się dość
    marnie. Ochraniają faszystów, zakuwają w kajdanki Frasyniuka, tłuką
    pokojowych demonstrantów i wszystko to robią raczej z gorliwością niż
    smutkiem w oczach. Najwyższą formą protestu, na jaką się zdobyli, było
    słanie listów ujawniających przykrości związane z koniecznością
    całodobowego chronienia prywatnego domu wiceministra. Trzeba było
    publicznie odmawiać wykonania rozkazu, a nie słać listy! Lewe zwolnienia
    wpisywały się w sam raz w ten rodzaj odwagi cywilnej."

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24397145,mi
    lkowski-choroba-wybiera-nauczyciela-czyli-o-strajku-
    felieton.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 163. Data: 2019-01-25 11:59:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 10:04:21 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pytanie, kto był tu faktycznym organizatorem - bo ja mam wątpliwość, czy
    > nie przedstawiciele TVN-u.

    Jakie masz na to dowody?

  • 164. Data: 2019-01-25 12:26:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 16:41:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Odnoszę wrażenie, że to jakieś kosmiczne
    > stwierdzenia. Nie wie, kto to Jackiewicz i nie chce mi się szukać.

    Ktoś podszywa się pod Roberta Tomasika, a w każdym razie czynił to w
    październiku 2017 roku w wątku "Obrona konieczna - zagajenie."

    Ponieważ bardzo Cię lubię, zatroszczyłem się o linkę, żebyś mógł poczytać,
    co to indywiduum wypisywało:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /vd17ukzrTbM%5B1-25%5D
    O Jackiewiczu jest wiele w drugiej części wątku:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /vd17ukzrTbM%5B26-50%5D

    Mam nadzieję, że wyciągniesz stosowne konsekwencje, a paragrafy już sam
    znajdziesz.

    > Natomiast nie mam
    > już zielonego pojęcia o jakich młodzianach posiadających arsenał piszesz.

    O tych samych, o których już wspominałem w niniejszym wątku; konkretnie o
    Adamie B. Przykro mi, że tak selektywnie śledzisz dyskusję, ale nie mam
    żalu, bo o wiele łatwiej pisać, niż czytać.

    "Adamowi B. zarzucono publiczne propagowanie nazistowskiego ustroju
    państwa, poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie obchodów sto dwudziestej
    ósmej rocznicy urodzin przywódcy III Rzeszy Niemieckiej - Adolfa Hitlera. W
    ich trakcie - jak informuje S. Żaryn - pochwalano i afirmowano jego rządy,
    umiejętności przywódcze i głoszone wartości, a także prezentowano i
    wykorzystywano, zawierające treść lub odwołujące się do symboliki
    nazistowskie, to jest o popełnienie czynu z art. 256 § 1 kk.

    Dodatkowo B. jest również podejrzewany o przestępstwo z art. 263 § 2 kk,
    tj. posiadanie bez wymaganego pozwolenia broni palnej w postaci pistoletu
    "Perfecta" kaliber 8 mm oraz amunicji w łącznej ilości 16 sztuk.

    Adam B. przyznał się do zarzucanych mu czynów, wyraził skruchę oraz złożył
    wyjaśnienia. W oparciu o materiał dowodowy prokurator zdecydował o
    skierowaniu do Sądu aktu oskarżenia wraz z wnioskiem oskarżonego o
    dobrowolne poddanie się karze."

    https://www.tvn24.pl/katowice,51/pierwszy-oskarzony-
    za-urodziny-hitlera-w-domu-mial-bron,853521.html

  • 165. Data: 2019-01-25 12:38:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > W sumie nie pomyślałem o tym, ale to całkiem prawdopodobne. Choć biorąc
    > pod uwagę wiarygodność TVN, to niezbyt dobrze wybrano nadawcę. No i
    > pozostaje pytanie, kto miałby interes w zorganizowaniu tej szopki.

    Czyli ty nie byłby w grupie docelowej zagrywki przez TVN? :-)
    Ktoś głosuje na PiS, ktoś głosuje na PO. Ktoś wierzy TVP,
    ktoś wierzy TVN. Różnych grup docelowych ci u nas dostatek.

    A kto miałby interes? A to niby droga impreza by była?
    Paru "średniawo podejrzanych" (bo wyszło w ich interesie) można
    wytypować z palcem w dupie. Tyle że bez jakichś wspierających poszlak
    rozwodzenie się o tym publicznie "po konkretnych" mogłoby wyglądać za
    bardzo jak pomawianie.
    --
    A. Filip

  • 166. Data: 2019-01-25 12:39:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Prawo musiałoby jeszcze zakazywać propagowania nazizmu, bo przecie faszyzm
    > to był we Włoszech, a Hitler był Niemcem, choć pochodzenia austriackiego,
    > więc z faszyzmem nic wspólnego mieć nie mógł.

    Uważaj bo jeszcze wykraczesz :-)

    --
    A. Filip

  • 167. Data: 2019-01-25 12:51:37
    Od: Kviat

    > Ale na jakiej podstawie twierdzisz, że są miłośnikami?

    Może na takiej, że urządzili w lesie imprezę urodzinową Hitlera?

    > Pytam po prostu,
    > bo nie twierdzę, że są przeciwnikami albo obojętnie do niego nastawieni.
    > Teoretycznie bez większego wysiłku potrafię sobie wymyślić, że znalli
    > kilku przeciwników faszystów i przekonali ich, że taki materiał będzie
    > wspaniałym sposobem walki z faszyzującymi grupami.

    Teoretycznie bez większego wysiłku można wymyślić dowolną bzdurę i w nią
    uwierzyć. Chemtrailse, światowy spisek masonów czy iluminatów czy czegoś
    tam, płaską Ziemię...
    https://www.theguardian.com/science/2019/jan/09/flat
    -earth-cruise-nautical-navigation

    Podobny sposób myślenia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 168. Data: 2019-01-25 14:26:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    > Prawo musiałoby zakazywać obchodzenia urodzin Hitlera. Wóczas byłoby jasne.

    Musiałeś długo myśleć nad zagadnieniem, bo świętowanie imienin Hitlera albo
    wigilii urodzin można by wtedy urządzać całkowicie najzupełniej legalnie
    nawet w wiadomej realności na Nowogrodzkiej.

    Aryjska młodzież przywiązana akurat do urodzin miałaby do dyspozycji
    również całe morze innych dat, choćby:
    7 października (Heinrich Himmler)
    17 czerwca (Martin Bormann)
    12 stycznia (Hermann Göring)
    26 kwietnia (Rudolf Hess)

  • 169. Data: 2019-01-25 15:26:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > nawet w wiadomej realności na Nowogrodzkiej.
    >
    > Aryjska młodzież przywiązana akurat do urodzin miałaby do dyspozycji

    1. Czy obchodzenie publicznie (np. przez córkę) dnia urodzin/śmierci
    gen. Jaruzelskiego jest/będzie propagowaniem ustroju totalitarnego?
    Czy postawienie znicza na grobie/monumencie Bieruta jest/będzie
    propagowaniem komunizmu? Grób znajduję się przecież w miejscu publicznym?
    Czy ten grób/monument nie jest publicznym propagowaniem komunizmu i czy
    nie powinien zostać usunięty (z przestrzeni publicznej)?
    Pobawmy się w zbadanie jak wiele masz tej swojej żelaznej konsekwencji,
    gdzie ty wybierzesz lub zostaniesz zmuszony wytyczyć granicę.

    2. KK-256 przewiduje maksymalnie karę 2 lat więzienia. Od którego momentu
    swoim drakoństwem stworzysz podejście "na więcej już mnie nie skażą"?
    Możesz się rzucić jaką karę w świetle istniejącego prawa powinni twoim
    zdaniem dostać zwykli uczestnicy tych urodzin?
    ( 1 organizator + 5 uczestników + 2 osoby z TVN )

    --
    A. Filip

  • 170. Data: 2019-01-25 16:57:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 12:51, Kviat pisze:

    > Może na takiej, że urządzili w lesie imprezę urodzinową Hitlera?

    Może, ale to taki nie do końca pewien dowód. Jak zamówię u aktorów
    przedstawienie pt. "Urodziny Hitlera", to jaką bedę miał pewność, że są
    faszystami?