  • 141. Data: 2019-01-24 22:49:34
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-24 o 18:17, A. Filip pisze:

    > Organizator (spoza TVN) miał w miarę publicznie zapraszać na te
    > urodziny, MSZ tym _powinien_ zająć się sąd w aspekcie "propagowania".

    Wytrzeźwiej, albo napisz to po polsku.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 142. Data: 2019-01-24 22:56:16
    Od: Kviat

    > Prawo musiałoby zakazywać obchodzenia urodzin Hitlera. Wóczas byłoby jasne.

    I czego nie rozumiesz?

    > No właśnie kodeks karny ie zabrania obchodzenia urodzin Hitlera - w tym
    > problem.

    Problem jest z tobą.
    Prawo zakazuje obchodzenia urodzin Hitlera.

    Jeżeli ktoś to robi dla "zabawy", to przypadek kliniczny wymagający
    leczenia.
    Jeżeli ktoś to robi na poważnie, to sprawa dla prokuratury.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 143. Data: 2019-01-24 22:56:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 22:17, Shrek pisze:

    > Widać prokurator się nie znał. Albo tak lubił marka ch., że dla jego
    > dobra mu zarzuty postawił.

    Albo jak zwykle co przeinaczyłeś - co za najbardziej prawdopodobną
    wersję bym uznał. Po z tym, o ile dobrze wizę, to gościowi zarzut
    postawili, a dopiero potem zaczął wyjaśniać.

    > O to, że twierdzisz, że jeśli się nie dogadalismy, to jest inne
    > przestępstwo niż umawianie się za obopólną zgodą, a wcześniej
    > twierdziłeś, że umawianie się nie jest karalne. Więc sformułowanie
    > _inne_ przestępstwo jest w twoim przypadku strzałem w kolano.

    Umawianie nie jest karalne, o ile do porozumienia nie dojdzie. Bo to
    przygotowanie, a przy łapówce akurat nie jest karalne. Natomiast poza
    "umawianiem" się są możliwe jednostronne oferty i te są ścigane różnie w
    zależności od szczegółów. Jeśli zaproponuję Tobie łapówkę, to inna
    kwalifikacja prawna, niż jeśli Ty uzależnisz coś od tej łapówki. A
    jeszcze inna kwalifikacja, jeśli propozycja zostanie przyjęta. Inaczej,
    jak ja będę chciał dać, a Ty odmówisz przyjęcia. Jeszcze inaczej będzie,
    jeśli propozycja zostanie przyjęta, ale ostatecznie któraś ze stron
    odstąpi - tu już z przodu kodeksu masz omówione odstąpienie od
    przestępstwa. Weź sobie doczytaj, bo to kilka zadań w kodeksie w
    okolicach art.228 i kolejnych. Nie rób z siebie większego głupka, niż
    jesteś.

  • 144. Data: 2019-01-24 23:10:53
    Od: Kviat

    > Bez przesady. Mieli piwo i chęć zabawy. Znaleźli w Internecie, że to
    > urodziny Hitlera i postanowili z tej okazji wypić piwo, bo tak bez
    > okazji, to alkoholizm.

    Serio?
    Jacyś ludzie znaleźli w internecie datę urodzin Hitlera i postanowili
    się zabawić i z tej okazji wypić piwo? Tak dla jaj? Przypadek taki,
    fantazja ułańska?

    Oni są kretynami czy ty, bez przesady, jesteś kretynem?

    > Tylko? Pytam, bo żaden poważny powód mi do głowy przyjść nie może.

    Nie wątpię.
    Normalnym ludziom żaden poważny powód zbudowania obozów koncentracyjnych
    nie przychodzi do głowy, a mimo tego powstawały (i powstają).

    Powrotu do zdrowia życzę,
    Piotr

  • 145. Data: 2019-01-24 23:10:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Wytrzeźwiej, albo napisz to po polsku.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Skonkretyzuj zarzuty albo naucz się lepiej języka polskiego.
    Może masz rację a może jesteś takim idiotą jak np. tacy dla których szyk
    słów w polskim zdaniu wzorowany na łacinie jest błędny.

    --
    A. Filip

  • 146. Data: 2019-01-24 23:19:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > fantazja ułańska?
    >
    > Oni są kretynami czy ty, bez przesady, jesteś kretynem?

    A ty jesteś _prawnym_ kretynem?
    To że ty sądzisz że powinni zostać ukarani (tak czy siak) to jedno.
    To czy dalej by podpadali (ostro?) pod KK-256 to już co innego.
    Jakby się tym mieli wyłgać to nie zastosowaliby kretynizmu jako linii
    obrony a oskarżenie i wysoki sąd musiałyby się z tym męczyć?

    <cynizm> Jakby stosowanie prawa było (zawsze) proste i oczywiste to
    prawnicy by o wiele mniej zarabiali. </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 147. Data: 2019-01-24 23:28:13
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-24 o 23:10, A. Filip pisze:

    > Skonkretyzuj zarzuty

    Czego nie rozumiesz w prośbie, żebyś się nauczył pisać po polsku?

    > albo naucz się lepiej języka polskiego.
    > Może masz rację a może jesteś takim idiotą jak np. tacy dla których szyk
    > słów w polskim zdaniu wzorowany na łacinie jest błędny.

    Może masz rację, a może jesteś takim idiotą, że nie odróżniasz gramatyki
    języka polskiego od łaciny.
    (Zauważyłeś różnicę w interpunkcji? Czy może jako prawdziwemu polskiemu
    patriocie powinienem udzielić lekcji z języka polskiego?)

    I nie bredź więcej o łacinie. Nie masz o tym pojęcia. Szyk słów w
    polskim zdaniu wzorowany na łacinie jest błędny.
    Język polski, to nie jest język łaciński.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 148. Data: 2019-01-24 23:38:19
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-24 o 23:19, A. Filip pisze:

> [...]

    <cynizm> Jakby stosowanie prawa było (zawsze) proste i oczywiste, to
    prawnicy by o wiele mniej zarabiali. </cynizm>

    Wspomnij jeszcze raz o łacinie.
    Ty nawet po polsku pisać nie potrafisz. Patriota rzesz jego mać...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 149. Data: 2019-01-25 01:20:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 22:56, Kviat pisze:

    > I czego nie rozumiesz?

    Z czego wnosisz, że czego nie rozumiem?

  • 150. Data: 2019-01-25 01:22:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 22:19, Shrek pisze:

    > Na przykład taki, że oni rzeczywiście należeli do organizacji
    > faszystowskiej?

    Jeśli to faktycznie organizacja faszystowska, to urządzanie urodzin jest
    najmniejszym problemem.