  • 11. Data: 2008-05-28 21:47:20
    Temat: Re: Prawa żony zdradzonej przez męża (podzial majątku itp.)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@W...gazeta.pl pisze:

    > Proszę o podanie, jakie mam prawa podczas rozwodu, czego mam się domagać, jak
    > mam się zabezpieczyć i, jak zabezpieczyć dzieci (koszty sądowe, adwokat,
    > alimenty itp.)?

    A dlaczego nie utrzymywać status quo? Masz gdzie mieszkać, ktoś za to
    płaci...

    > Proszę także o podanie, jak mam się zabezpieczyć przed szykanami i poniżaniem
    > mnie przed znajomymi i obcymi przez nową partnerkę męża ?

    Hę?!?

  • 12. Data: 2008-05-29 09:31:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 May 2008, Sebcio wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie należy zapominać że to dopiero nowelizacja z 20 stycznia 2005 r.
    > wprowadziła sporo zmian w tym zakresie.

    AFAIR nie w odniesieniu do tej odrębności.
    Prawo do rozporządzania majątkiem w DG (majątkiem wspólnym) i podobne
    to tak, to była nowośc.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2008-05-29 10:08:25
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik <s...@W...gazeta.pl> napisał:

    Hehe.

    > proszę, o podanie, jak będzie wyglądała sytuacja z podziałem
    > majątku (chodzi o dom), jeżeli dojdzie do rozwodu: a) na mój
    > wniosek
    > b) na wniosek męża ?

    Wniosek nieważny, ważne, z czyjej winy orzeczono o rozwód. Możesz
    najwyżej dostać alimenty dla siebie za pogorszenie sytuacji
    materialnej, w przypadku gdy zostanie orzeczona wina męża. Ale musisz
    mieć twarde dowody, a ich zdobycie i przedstawienie w sądzie
    niewątpliwie będzie się wiązało z tym, co opisałaś poniżej. Przygotuj
    się psychicznie - u mnie nowa partnerka męża, mieszkająca z nim w
    _moim_ _własnym_ mieszkaniu, była jedynym świadkiem po jego stronie,
    oczywiście na moją niekorzyść :)

    > Proszę także o podanie, jak mam się zabezpieczyć przed szykanami i
    > poniżaniem mnie przed znajomymi i obcymi przez nową
    > partnerkę męża ?

    A po co w ogóle rozwód? _Naprawdę_ da się zacząć nowe życie (czytaj:
    znaleźć sobie chłopa) bez konieczności brania rozwodu. Trzeba tylko
    trochę pogłówkować.

    --
    Pozdrawiam - Aicha (po rozwodzie z winy kota:))

  • 14. Data: 2008-05-29 11:24:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aicha pisze:

    > A po co w ogóle rozwód? _Naprawdę_ da się zacząć nowe życie (czytaj:
    > znaleźć sobie chłopa) bez konieczności brania rozwodu. Trzeba tylko
    > trochę pogłówkować.

    Howgh! ;)

  • 15. Data: 2008-05-29 12:23:05
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > A po co w ogóle rozwód? _Naprawdę_ da się zacząć nowe życie (czytaj:
    > znaleźć sobie chłopa) bez konieczności brania rozwodu. Trzeba tylko
    > trochę pogłówkować.

    Z punktu widzenia żony, która chce wyrwać od męża jak najwięcej to na pewno
    dopóki jest żoną to ma większe możliwości.

    A tak na marginesie to pewnie wspomniane szykany i poniżanie to również
    dążenie nowej samicy do zawłaszczenia samca również na papierku.
    Przypuszczam, że im bardziej kochance będzie zależało na usankcjonowaniu
    swojego związku tym mocniejsza będzie pozycja przetargowa żony.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i