  • 11. Data: 2006-01-05 21:26:51
    Temat: Re: Prawa ojca
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 5 Jan 2006 20:28:08 +0100, *ape*
    <news:dpjs3p$1vs$4@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Socjal3" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > swiatło itp?

    > jesli jestes glownym najemca - ustal jej (dowolna) wysokosc czynszu
    > (listem poleconym), dalej zaloz sprawe z powodztwa cywilnego i egzekwuj
    > przez komornika.

    To można zalatwić od razu w administracji osiedla.

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2006-01-05 23:26:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > jesli jestes glownym najemca - ustal jej (dowolna) wysokosc czynszu
    > (listem poleconym), dalej zaloz sprawe z powodztwa cywilnego i egzekwuj
    > przez komornika.

    A od kiedy to czynsz można ustanawiać jednostronne?
    Zresztą pani pewnie też jest najemcą od czasu małżeństwa.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 13. Data: 2006-01-06 04:21:40
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A od kiedy to czynsz można ustanawiać jednostronne?

    a od kiedy to mozna sobie żerowac na innym czlowieku?

    > Zresztą pani pewnie też jest najemcą od czasu małżeństwa.

    skoro jest najemca - to moze sobie nie placic?
    ... ciekawe

    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2006-01-06 06:31:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > skoro jest najemca - to moze sobie nie placic?
    > ... ciekawe

    A kto powiedział że może. To tak jak ktoś ma dług i nie płaci
    dobrowolnie. Trzeba przeciwko niemu wystąpić na drogę sądową i wyegzekwować.

  • 15. Data: 2006-01-06 09:37:30
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A kto powiedział że może. To tak jak ktoś ma dług i nie płaci
    dobrowolnie.
    > Trzeba przeciwko niemu wystąpić na drogę sądową i wyegzekwować.

    a na jakiej podstawie na te droge sadowa?

    --
    pozdro
    ape

  • 16. Data: 2006-01-06 12:45:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > a na jakiej podstawie na te droge sadowa?

    A czytać nie uczyli? Podałem już podstawę prawną w tym wątku.

  • 17. Data: 2006-01-07 06:01:07
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A czytać nie uczyli? Podałem już podstawę prawną w tym wątku.

    a czytac nie uczyli?
    w ktorym miejscu pytalem o podstawe prawna?

    --
    pozdro
    ape

  • 18. Data: 2006-01-07 07:22:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > a czytac nie uczyli?
    > w ktorym miejscu pytalem o podstawe prawna?

    Nie bądź głupszy niż jesteś. Zapewne chodziło ci o podstawę pod żelazko.

  • 19. Data: 2006-01-07 09:02:02
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nie bądź głupszy niż jesteś. Zapewne chodziło ci o podstawę pod
    żelazko.

    rotfl
    radze zmienic czapeczke na luzniejsza

    --