  • 11. Data: 2012-04-17 20:03:45
    Temat: Re: Prawa autorskie na youtube [OT]
    Od: maruda <m...@n...com>

    > No brawo panie Kolumb.

    No tak. A my wszyscy spokojnie mamy potulnie stulić uszy i dalej łupać
    swoje kamienie, żeby przypadkiem nadzorca nie zwrócił na nas (mnie,
    Ciebie) uwagi?

    Na początek proponuję powiesić na latarniach paru takich, co "głosowali
    za".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 12. Data: 2012-04-17 21:05:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.04.2012 20:03, maruda pisze:

    > No tak. A my wszyscy spokojnie mamy potulnie stulić uszy i dalej łupać
    > swoje kamienie, żeby przypadkiem nadzorca nie zwrócił na nas (mnie,
    > Ciebie) uwagi?

    A cóż nam czynić?

    > Na początek proponuję powiesić na latarniach paru takich, co "głosowali
    > za".

    No cóż, biedak, co chciał zarzynać polityków zestarzał się i przez 25
    lat służby chyba tylko raz wyszedł za próg wyborczy. Więc naród raczej
    chęci takich nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2012-04-18 13:07:58
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jmk9ig$q5l$1@inews.gazeta.pl...

    > No brawo panie Kolumb.

    Polece po bandzie doprowadzając sytuację do absurdu:
    czy wypierdzenie melodii też podpada pod prawa autorskie? Zainspirował mnie
    pan Metan z brytyjskiego Mam talent
    http://www.youtube.com/watch?v=SFLw8aH-M2w
    to chyba odpowiedni stosunek do idiotycznych przepisów.