  • 31. Data: 2015-11-16 20:59:12
    Temat: Re: Prawa autorskie na facebooku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 19:24:24 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > ratunku!!!!
    >
    > ludzkość zginie jezcze przed końcem tej epoki.
    > wystarczy, że facebook wyłączą.
    O wrzesniowej, kilkugodzinnej awarii fb było głośno na wszystkich portalach oraz w
    głównych wiadomościach gadali;)
    Jakby tragedia jakaś

  • 32. Data: 2015-11-16 21:02:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 19:24:24 UTC+1 użytkownik witek napisał:
    > ratunku!!!!
    http://www.eska.pl/news/awaria_-facebook_nie_dziala_
    -_co_robic_w_razie_awarii_na_facebooku_przede_wszyst
    kim_-_don_t_panic/107562

  • 33. Data: 2015-11-17 00:05:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Nov 2015 11:32:19 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:
    > właœciwoœci sšdu też (ma zastosowanie), więc *w takim zakresie*
    wyrok sšdu
    > w Kalifornii może być egzekwowalny w Polsce

    Ale chciał swoje prawa w Polsce wyegzekwować w Kaliforni, jak?

    --
    Marek

  • 34. Data: 2015-11-17 08:37:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-16 18:41, Danusia pisze:

    > Użytkownik "rg"<n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:a4lj4btnggiiupdsb1b4d6ufcrhdv6l6j0@4ax.com... Mon, 16 Nov 2015
    > 08:57:08 +0100, w<n2c28u$8g1$1@node1.news.atman.pl>,

    > A tą stronę widzisz?
    > https://www.facebook.com/people/Jan-Kowalski-Pierwsz
    y/100001428562779

    > Widzę, ale wszystko jest zablokowane nie można przejść dalej.

    Gdyż autor zablokował - fb daje taką możliwość. Tak więc do fb nie
    musisz się logwać aby przeglądać treści, których autor chce, aby
    przegladali i inni.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 35. Data: 2015-11-20 12:53:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Nov 2015, Marek wrote:

    > Ale chciał swoje prawa w Polsce wyegzekwować w Kaliforni, jak?

    Zwyczajnie - uzyskując wyrok w Kalifornii i na podstawie umów
    m-narodowych egzekwując je w Polsce. Istotny jest wtedy dodatek
    "w zakresie w którym jest to możliwe".
    Sądzisz, że jak np. nie zapłacisz za towar amerykańskiemu sklepowi
    to on nie będzie miał drogi dochodzenia należności?

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2015-11-20 13:00:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Nov 2015, Danusia wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    [...]
    [...]
    > No tą stroną widzę i mogę przejść dalej głębiej.
    > Ale z tymi google to przesadziłeś po:
    > https://pl-pl.facebook.com
    > https://pl-pl.facebook.com/pages
    > https://pl-pl.facebook.com/pages/Przewodnicy-%C5%81%
    C3%B3dzcy-Totutotam
    > wchodzi tylko rejestracja, czyli trzeba znać wcześniej adres z dostępem.

    Danusiu, Robercie, dajcie się przekonać, że pomyliliście możliwość
    ZAJRZENIA, czyli dostęp do książki, z POINDEKSOWANIEM, czyli dostępem
    do katalogu (w bibliotece na przykład).
    Tłumacząc na nasze, owszem, czasami się zastanawiam "gdzie ja tę czy
    inną książkę położyłem", i jest to fizyczny odpowiednik utraty
    katalogu :>

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2015-11-20 14:54:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Nov 2015 12:53:40 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:
    > Zwyczajnie - uzyskując wyrok w Kalifornii i na podstawie umów
    > m-narodowych egzekwując je w Polsce. Istotny jest wtedy dodatek

    Pod warunkiem, że w obu państwach jest to samo prawo.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2015-11-22 23:46:16
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 20:07:31 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Rzadkość? Raczej większość.

    W prywatnych profilach rzadkość, ale w profilach firm i profili
    publicznych (np. artystów) większość.

    Do pozostałych, co nie wiedzą, jak i gdzie:

    https://web.facebook.com/JustinBieber/

    Widać oś czasu (blog) i zdjęcia tego (tfu, tfu) artysty? Dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 39. Data: 2015-11-22 23:51:45
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 20 Nov 2015 12:53:40 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Sądzisz, że jak np. nie zapłacisz za towar amerykańskiemu sklepowi to on
    > nie będzie miał drogi dochodzenia należności?

    Myślę, że jak nie zapłacisz to sklep nie wyśle towaru. A jeśli jesteś już
    w tym sklepie zaufanym kupującym i dostajesz towar zanim zapłacisz, to
    jak raz oszukasz, to ryzyko sklepu przede wszystkim - bo pewnie rzadko
    opłacałoby się ścigać kogoś w Polsce przedsiębiorcy z USA. Nie wiem, jak
    działają pośrednictwa w zakupach typu PayPal w zakresie ubezpieczeń,
    trzeba by się wczytać w umowy, wiem, że też biorą na siebie część
    odpowiedzialności (przy czym to raczej w druga stronę, chronią kupującego
    przed nieuczciwym sprzedawcą). Najwidoczniej im się to musi opłacać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin