  • 1. Data: 2003-10-08 11:25:25
    Temat: Prasa, akredytacje prasowe, legitymacje prasowe
    Od: "Mr.Jack" <m...@n...com>

    Witam! Prowadze duzy serwis informacyjny, z branzy motocyklowej (adres w
    sigu). Chcialem sie dowiedziec w jaki sposob mozna legalnie wydawac
    wspolpracownikowm legitymacje prasowe, ubiegac sie o akredytacje prasowe i
    wystepowac jako prasa (tyle, ze internetowa) w kontaktach z
    przedstawicielami mediow, na festiwalach, targach itp.

    Od razu zaznacze, ze nie mam mozliwosci zarejestrowania przedsiewziecia na
    firme i zalezy mi na minializacji kosztow. Wiem, ze nie koniecznie trzeba
    sie rejestrowac w urzedzie i mozna to jakos inaczej zrobic. Pytanie - jak?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Internetowy Magazyn Motocykl

  • 2. Data: 2003-10-08 13:43:13
    Od: "Taurus" <t...@s...pl>

    Idzie pod warunkiem że nie będzie to działalność zarobkowa. Przykładem jest
    nasz serwis wędkarski
    www.wcwi.net.pl

    Jarek