  • 21. Data: 2012-03-09 22:50:17
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzież paliwa
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > [...]
    >
    > Chyba się nie rozumiemy.
    > Mogę napisać większymi literami:
    > PISMO Z SADU.
    > Jak teraz obok napiszesz Twój tekst:
    > MOJE WEZWANIE
    > ...to powinno być widać różnicę.
    > Kłopotów można sobie narobić nie odbierajac (lub zostajac wyprowadzonym
    > w pole) w przypadku pisma *z sadu*!

    Z sądu czy nie z sądu-on leje na wszelkie pisma więc tu jest jakaś
    furtka-muszę to przemyśleć i dobrze rozegrać.
    Dzięki za pomoc.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 22. Data: 2012-03-09 22:56:18
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    "Jaki Pan taki kram"
    Skoro zatrudniasz takich ludzi to z Toba tez cos nie w pożądku może jest?
    Zresztą widac to po Twoich wypowiedziach- chcesz wykorzystac to że gościa
    nie ma w miejscu zamieszkania bo wyjechał do pracy i słac mu wezwania. Tylko
    takie wezwania od Ciebie to on może olać.
    -----------------------------

    A Ty zatrudniasz jakichś ludzi? Pewnie masz wieloletnie doświadczenie-ja
    takiego nie miałem-póki nie zatrudniłem oszusta, który oszukał pół Polski i
    musiał się stąd ewakuować, bo ludzie już chcieli mu robić wizyty.
    Nie zdziwię się jak ktoś go niebawem znajdzie w rowie-tyle ludzi wykręcił i
    na takie kwoty.
    Życzę Ci samych uczciwych pracowników.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 23. Data: 2012-03-10 17:24:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.03.2012 23:50, wromek pisze:

    > Z sądu czy nie z sądu-on leje na wszelkie pisma więc tu jest jakaś
    > furtka-muszę to przemyśleć i dobrze rozegrać.

    "Trafił swój na swego".

  • 24. Data: 2012-03-10 17:59:35
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >"Trafił swój na swego".

    Nieee;)
    Bo tylko jak Kalemu ukraść to bee
    jak Kali chce wałki robić to jest ok.

  • 25. Data: 2012-03-10 18:23:54
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzie? paliwa
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-09 13:05, wromek pisze:

    > Dla mnie pytanie brzmi inaczej: Czy to, ?e chc? go?cia udupi? nie do ko?ca
    > etycznie robi z niego uczciwego cz?owieka, czy mo?e on nadal jest
    > z?odziejem, kt?ry okrad? mnie na kilka patoli?

    Odpowiedź zaś brzmi: próbując, jak to określasz, nie do końca etycznie
    udupić gościa stajesz się dokładnie tak samo nieuczciwym człowiekiem

    --
    spp.