  • 11. Data: 2012-03-07 20:21:49
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzież paliwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2012 20:33, wromek pisze:

    > A przy sprawie wartości 900-1000 litrów dizla to już mi się powoli opłaca go
    > ciągać po sądach jeśli zajdzie konieczność.

    Tylko jeśli wygrasz. A przy takich zeznaniach sprawa cywilna jest nie do
    wygrania, bo masz słowo przeciwko słowu i nie masz żadnej możliwości
    zrobienia chociażby rewizji czy przeprowadzenia jakichś innych czynności
    normalnych przy prowadzeniu śledztwa przez policję.

  • 12. Data: 2012-03-07 20:49:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Mar 2012, wromek wrote:

    > Możesz rozwinąć? :)

    No zwyczajnie - o ile grożenie donosem celem uzyskania własnej
    korzysci jest karalne, to grożenie celem "zapobieżenia" jest
    spod tej karalnosci wyłaczone.
    IMVHO, wypada uważać żeby czegos nie palnać (karalnego), ale
    po skłonieniu goscia który "zapomniał zgłosić" że owszem, roszczenie
    uznaje (aby nie postawić się w roli złodzieja) sprawę cywilna
    by skutecznie wyprostowało.
    A co do wersji optymistycznej Twoich tez to Andrzej je nieco
    urealnił ;) - acz trzeba przyznać że "nieczytanie pism" wyglada
    z pozoru zachęcajaco, to pismo z sadu z osobistym odbiorem
    raczej każdy przeczyta.
    "Cios w plecy" następuje po obczajeniu kiedy (faktyczny lub
    urojony) dłużnik np. wybędzie na dłuższy urlop, a nie tak sobie
    "z definicji".
    Dziura w procedurze jest, ale nie aż taka jak to przedstawiasz.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-03-08 20:26:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-07 21:21, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > zrobienia chociażby rewizji czy przeprowadzenia jakichś innych czynności
    > normalnych przy prowadzeniu śledztwa przez policję.

    Nie wygra. Oskarżony chciał robić za "macho" to się kolegom
    w pracy chwalił ile to on tego "dizla" nie "zaoszczędził.
    A w rzeczywistości to normy były zaniżone i jeszcze za swoje
    dokupował. Teraz jak trzeba być naiwnym aby liczyć że bez
    dowodu tylko na podstawie tego że ktoś coś powiedział da
    się uzyskać wyrok skazujący ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-03-09 10:08:36
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > "z definicji".
    > Dziura w procedurze jest, ale nie aż taka jak to przedstawiasz.

    Właśnie z tej dziury chcę skorzystać znając jego podejście do tych spraw. On
    albo nie odpowie na moje wezwanie w ogóle bo uzna to za kretynizm z mojej
    strony i ja tego bym chciał lub odpowie jakieś farmazony, które mi się mogą
    przydać w kwestiach dowodowych lub w ogóle nie odbierze tego z PP, co też
    nie jest złe (no i w kontekście tego, że wybył "do pracy" w Norwegii :)
    Tylko cały czas jest pytanie jak skonstruować wezwanie, żeby to wyglądało
    wiarygodnie dla sędziego? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 15. Data: 2012-03-09 10:26:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.03.2012 11:08, wromek pisze:

> [...]
    > nie jest złe (no i w kontekście tego, że wybył "do pracy" w Norwegii :)
    > Tylko cały czas jest pytanie jak skonstruować wezwanie, żeby to wyglądało

    Tak offtopicznie, czy wykonywanie takiego "ciosu w plecy", tj. świadome
    wysyłanie pozwu na adres pod którym dłużnik nie mieszka, nie jest co
    najmniej nadużyciem, a wręcz nielegalne?

    Pohipotetytuzjmy - czy jakby tenże pracownik wydobył wypowiedź wromka z
    grup dyskusyjnych o tym że ten ma zamiar go "załatwić podwójnym awizem"
    , bezspornie powiązał ją z wromkiem w realu itd..., czy mógłby wromkowi
    coś zaszkodzić?

    p. m.

  • 16. Data: 2012-03-09 10:34:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > strony i ja tego bym chciał lub odpowie jakieś farmazony, które mi się mogą

    Twoje wezwanie może olać.

    > przydać w kwestiach dowodowych lub w ogóle nie odbierze tego z PP, co też
    > nie jest złe (no i w kontekście tego, że wybył "do pracy" w Norwegii :)

    Tylko w takiej sytuacji on wystąpi potem o przywrócenie terminu i ty mu
    oddasz to wszystko razem z kosztami.

    > Tylko cały czas jest pytanie jak skonstruować wezwanie, żeby to wyglądało
    > wiarygodnie dla sędziego? :)

    Musiałbyś mieć coś konkretnego i obiektywnego, a nie "plotki z magla".

  • 17. Data: 2012-03-09 12:05:59
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > bezspornie powiązał ją z wromkiem w realu itd..., czy mógłby wromkowi coś

    Dla mnie pytanie brzmi inaczej: Czy to, że chcę gościa udupić nie do końca
    etycznie robi z niego uczciwego człowieka, czy może on nadal jest
    złodziejem, który okradł mnie na kilka patoli?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 18. Data: 2012-03-09 12:11:53
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Twoje wezwanie może olać.

    Zgadza się ale potem takie olanie wywrze na sądzie odpowiedni jego
    wizerunek.

    > Tylko w takiej sytuacji on wystąpi potem o przywrócenie terminu i ty mu
    > oddasz to wszystko razem z kosztami.

    Ty byś tak zrobił - on pracował jako kierowca-trochę tu trochę tam, trochę
    ukradł tu, trochę ukradł tam. Jak dostałem zajęcie komornicze jego pensji to
    (prawie) chciał jechać lać komornika (nieco przerysowuję :)

    > Musiałbyś mieć coś konkretnego i obiektywnego, a nie "plotki z magla".

    A czytałeś to co napisałem do Gotfryda? A to nie wszystko, czym mógłym to
    jeszcze udokumentować :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 19. Data: 2012-03-09 14:10:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Mar 2012, wromek wrote:

> [...]
    [...]
    > Właśnie z tej dziury chcę skorzystać znając jego podejście do tych spraw. On
    > albo nie odpowie na moje wezwanie w ogóle bo uzna to za kretynizm z mojej
    > strony

    Chyba się nie rozumiemy.
    Mogę napisać większymi literami:
    PISMO Z SADU.
    Jak teraz obok napiszesz Twój tekst:
    MOJE WEZWANIE
    ...to powinno być widać różnicę.
    Kłopotów można sobie narobić nie odbierajac (lub zostajac wyprowadzonym
    w pole) w przypadku pisma *z sadu*!

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-03-09 15:46:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2012, 13:11:53 UTC+1 użytkownik wromek napisał:
    > ukradł tu, trochę ukradł tam. Jak dostałem zajęcie komornicze jego pensji to
    > (prawie) chciał jechać lać komornika (nieco przerysowuję :)

    "Jaki Pan taki kram"
    Skoro zatrudniasz takich ludzi to z Toba tez cos nie w pożądku może jest? Zresztą
    widac to po Twoich wypowiedziach- chcesz wykorzystac to że gościa nie ma w miejscu
    zamieszkania bo wyjechał do pracy i słac mu wezwania. Tylko takie wezwania od Ciebie
    to on może olać.