  • 11. Data: 2008-04-24 21:46:07
    Temat: Re: Praca na urlopie/L4
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > biurowa. Z firmy 1 niestety nie mogę się zwolnić z dnia na dzień bo
    > procedury kadrowe trwają min. 2 miesiące.

    a mozesz o nich cos napisac?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 12. Data: 2008-04-25 11:22:25
    Od: kam <...@...pl>

    Jotte pisze:
    > Natomiast czasową niezdolność do pracy (jakiejkolwiek) orzeka lekarz
    > "zwykły" i potwierdza to na druku ZUS-ZLA, przez tumanów nazywanym
    > ciągle po dawnemu L4.

    jakie szczęście że znajdzie się znawca, który ich oświeci

    KG

  • 13. Data: 2008-04-25 13:08:30
    Temat: Re: Praca na urlopie/L4 - oszalałeś
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 kwiecień 2008 11:34
    (autor mz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fupk9f$j1a$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Stary oszalałeś ?
    > Chcesz aby wszystko było leglanie i chcesz oszukiwać ?
    > Oszukiwanie jest nielegalne.
    > Udawać chorego dobre sobie.

    Niekoniecznie udawać. Np. w firmie A pracuje przy ladzie na stojąco. Ma
    chorą nogę i nie może pracować na stojąco, idzie więc na zwolnienie. Ale
    siedząc (siedzieć może) na krześle w domu pracuje dla firmy B jako np.
    programista. Nie uznałbym tego za oszustwo.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 14. Data: 2008-04-25 13:10:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 kwiecień 2008 13:22
    (autor kam
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fusf1s$ss9$1@inews.gazeta.pl>):

    > jakie szczęście że znajdzie się znawca, który ich oświeci

    I to całkiem za darmo, a przecież taka porada prawna kosztuje. Dobrze, że
    kolega Jotte nie zwraca uwagi na pieniądze i idealistycznie za darmo
    prowadzi akcję edukacji ciemnych tumanów posługujących się językiem polskim
    zamiast języka prawniczego.
    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 15. Data: 2008-04-25 14:50:21
    Od: "aa" <b...@c...dd>

> [...]
    > siedząc (siedzieć może) na krześle w domu pracuje dla firmy B jako np.
    > programista. Nie uznałbym tego za oszustwo.

    Otóż to, opisałem to wcześniej ale z "mz" nie chciałem dyskusji podejmować.
    Dalej nie wiem czy to legalne...

  • 16. Data: 2008-04-25 14:53:05
    Od: "aa" <b...@c...dd>

    > Jakimś rozwiązaniem mogącym skutkować szybkim rozstaniem z firmą nr 1 przy
    > zachowaniu możliwości pracy w firmie nr 2 jest art. 55 §1 KP.

    Problem w tym że nie podlegam pod KP a okres 2 m-cy o którym wspomniałem
    jest w tym przypadku najkrótszy z możliwych.

  • 17. Data: 2008-04-25 14:54:01
    Od: "aa" <b...@c...dd>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > a mozesz o nich cos napisac?

    A dlaczego zakładasz, że akurat jestem kadrowcem? Mógłbym opisać, ale to nic
    nie wnosi do tematu.

  • 18. Data: 2008-04-25 15:13:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fusr8g$gpt$1@inews.gazeta.pl aa <b...@c...dd> pisze:

    > Problem w tym że nie podlegam pod KP
    Jak to?
    Napisałeś:
    <cit>
    zwalniam się z firmy nr 1 gdzie jestem zatrudniony na pełnym etacie.
    Złożyłem już wypowiedzenie, zwolniony będę z końcem czerwca. Obecnie
    wykorzystuję zaległe urlopy.
    </cit>
    Etat to pojęcie związane z prawem pracy (zresztą zatrudnienie też), czyli
    przede wszystkim z KP.
    Ale być może masz umowę cywilno-prawną, która jednak de facto jest umową o
    pracę i korzystasz z zapisów prawa pracy chociaż nawet o tym nie wiesz.
    Bez znajomości bliższych szczegółów trudno cokolwiek konkretnie powiedzieć.

    --
    Jotte