  • 11. Data: 2007-10-10 10:59:33
    Temat: Re: Praca i umowa
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 10 Pa , 09:58, ps <p...@g...pl> wrote:
    > w ciagu
    > w a nie 7 dni :D

    Ciekawe bardzo. Umowy o prace nie zawiera sie ustnie, wymagana jest
    forma pisemna, i nie ma juz zadnych 7 dni na jej podpisanie.

  • 12. Data: 2007-10-10 11:33:18
    Od: ps <p...@g...pl>

    castrol pisze:

    > Ciekawe bardzo. Umowy o prace nie zawiera sie ustnie, wymagana jest
    > forma pisemna, i nie ma juz zadnych 7 dni na jej podpisanie.

    No widzisz, a mi zacytowano taki fragment:
    "art. 29kp
    Umowę o pracę zawiera się na piśmie. Jeżeli umowa o pracę nie została
    zawarta z zachowaniem formy pisemnej, itd..." :)

  • 13. Data: 2007-10-10 11:40:52
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 10 Oct 2007 13:33:18 +0200, ps napisał(a):

    > No widzisz, a mi zacytowano taki fragment: "art. 29kp Umowę o pracę
    > zawiera się na piśmie. Jeżeli umowa o pracę nie została zawarta z
    > zachowaniem formy pisemnej, itd..."

    To jest taka specyfika prawa pracy, w znacznej części rozbiega się ono z
    dorobkiem cywilnego.
    Ten przepis trzeba rozumieć tak: wymagana forma to piśmienna, ale nie ma
    rygoru nieważności, zachowanie formy pisemnej może polegać na wystawieniu
    pracownikowi pokwitowania. Co w jakimś tam stopniu odpowiada art. 78 par.
    1 kc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 14. Data: 2007-10-14 15:07:07
    Od: "Piotr Z." <P...@g...com>

    On 10 Pa , 12:58, castrol <j...@b...pl> wrote:

    > Zartujesz sobie?
    boj si ludzi którzy mnie zatrudnili, dziwna sprawa, my l e to
    dlatego e wiele razy s ysza em "NIE", i mam jakie uprzedzenia, boj
    si e us ysz , "dobra, mo esz sobie ju i i nie przychodzi jutro-
    nie potrzebujemy ci "