  • 1. Data: 2003-06-30 09:45:54
    Temat: PrPracy: Czy to jest urlop na zadanie ?
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    Pracownik napisał podanie o 2 dni urlopu, ale nie wskazał, że chodzi o
    urlop na żądanie (nie był nawet świadom że taki mu przysługuje).
    Pracodawca zaakceptował podanie pracownika.
    Czy zatem był to urlop udzielony za podst. Art. 167(2) kp (na żądnie
    pracownika) czy też zwykły ?

    Wg mnie zwykły: Art. 164. par.1. Przesuni?cie terminu urlopu moze
    nastapic na wniosek pracownika umotywowany waznymi przyczynami.

    A jak Wy sądzicie ?

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 2. Data: 2003-06-30 10:10:22
    Temat: Re: PrPracy: Czy to jest urlop na zadanie ?
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Pawel Baranowski" napisał:
> [...]
    >
    > Wg mnie zwykły: Art. 164. par.1. Przesuni?cie terminu urlopu moze
    > nastapic na wniosek pracownika umotywowany waznymi przyczynami.

    Jezeli we wniosku nie bylo wyraznie zaznaczone, ze chodzi o urlop na zadanie
    (z Art. 167(2) kp) to jest to zwykly urlop wypoczynkowy...

    pozdrawiam
    erbe