  • 11. Data: 2011-07-13 13:19:54
    Temat: Re: Pożyczona przyczepka - OC
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:ivk10m$5f5$...@n...onet.pl...

    > Będzie miał, jak tylko zapodasz takie OC na osobę, które będzie obejmować
    > szkody wyrządzone przez przyczepę ;)

    z tym że w wymienionym przez niego przypadku, to nie przyczepa wyrządziła
    szkodę, tylko wymieniony pojemnik z benzyna, więc nie wiem co chciał
    zasugerować, że kanistry też mają mieć oc? ;)

  • 12. Data: 2011-07-13 20:15:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 15:12, witek pisze:

    > o czym to sie od szkody wyrzadzonej przez niezakrecony kran lub
    > zostawione zelazko?

    Inaczej pisząc: czym szkoda samochodem różni się od szkody żelazkiem i
    dlaczego szkoda samochodem nie jest chroniona w prywatnym OC?

    Tym, że nie znam prywatnego ubezpieczenia OC, które nie miałoby
    poniższego zapisu lub podobnego:

    Ubezpieczeniemnie są objęte:
    1) szkody:
    k) związane z posiadaniem, kierowaniem, używaniem, uruchamianiem
    pojazdów mechanicznych, statków powietrznychi innego sprzętu lotniczego;

    Czasem spotyka się zapis, że ryzykiem nie są objęte szkody, co do
    których posiadacz ma obowiązek wykupić osobne obowiązkowe ubezpieczenie.

    --
    Liwiusz