  • 11. Data: 2011-05-29 09:04:34
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 29 Maj, 10:35, Arkady <p...@o...eu> wrote:
    > Jeżeli przelew został opisany jako "łapówka" to nie można przyjąć, że

    > Tak jak i slowa "pożyczka" w tytule przelewu.

    To niech pozwany udowodni, że zawarł umowę darowizny.

  • 12. Data: 2011-05-29 09:06:40
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 29 Maj, 11:02, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Taki sam jak powód na swoją pożyczkę - żaden.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Powód jest w stanie przedstawić wyciąg z rachunku i dowód z
    przesłuchania stron. Pozwany - nic (bo w jego przypadku nawet dowód z
    przesłuchania stron jest niedopuszczalny)

  • 13. Data: 2011-05-29 09:24:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-29 11:06, goldi pisze:
    > Powód jest w stanie przedstawić wyciąg z rachunku i dowód z
    > przesłuchania stron. Pozwany - nic (bo w jego przypadku nawet dowód z
    > przesłuchania stron jest niedopuszczalny)

    Może i masz rację. Niektóre wyroki mnie zadziwiają

    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wyr
    ok;sn;izba;cywilna,ic,iv,ckn,290,00,3944,orzeczenie.
    html

    "Sąd jednak dopuścił i przeprowadził dowody z zeznań świadków i
    przesłuchania powódki uznając, że zawarcie tej umowy zostało
    uprawdopodobnione za pomocą wezwania do zwrotu pożyczonej kwoty."

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-05-29 17:43:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Tak, wysoki sądzie, powód oddał mi te 1700zł przelewem, ale dlaczego mu
    > się ubzdurało, że to ja od niego coś pożyczyłem, tego nie wiem. Ostatnio
    > się pokłóciliśmy, więc może dlatego.

    Sąd na to: Przecież napisałby "zwrot pożyczki" a nie "pożyczka" -
    kłamczuchu :)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 15. Data: 2011-05-29 17:44:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Albo jest to zwrot pożyczki.

    To sie pisze "zwrot pożyczki" ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 16. Data: 2011-05-30 05:36:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.05.2011 19:44), Johnson wrote:

    > To sie pisze "zwrot pożyczki" ;)

    na 3 osoby które mi oddały pożyczkę przelewem, 2 w tytuł wpisały
    "pożyczka".

    Kiedy kupiłem kumplowi książki za które zwrócił mi przelewem, w tytuł
    wpisał "książki".

    Z tej, jakże niedoskonałej, próby wnoszę że tytuł "X", może rownie
    dobrze oznaczać literalnie "X", jak również "za X", lub "zwrot za X", "w
    sprawie X" itd...

    p. m.

  • 17. Data: 2011-05-30 06:16:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2011 19:44, Johnson pisze:

    > To sie pisze "zwrot pożyczki" ;)

    Może ktoś był leniwy lub bardzo lakoniczny.
    ;)

  • 18. Data: 2011-05-30 06:20:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2011 15:13, kazio pisze:

    > Jak mam się do tego zabrać żeby odzyskać pieniądze.

    Tak a'propos zabierania się - urząd skarbowy zabrał swoją "działkę"?

  • 19. Data: 2011-05-30 07:44:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 08:20, Andrzej Ława pisze:

    > Tak a'propos zabierania się - urząd skarbowy zabrał swoją "działkę"?

    Od 1700???

    A nawet jeśli, to jakie to ma znaczenie dla pożyczkodawcy?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-05-30 10:34:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 30-05-2011 08:20, Andrzej Ława pisze:

    > Tak a'propos zabierania się - urząd skarbowy zabrał swoją "działkę"?

    5 tys zwolnienia od PCC skasowali?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813