  • 11. Data: 2008-02-26 14:08:40
    Temat: Re: Pozwanie za opis na allegro (?)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tylko pomysk czy przypadkiem nie szykujesz armaty na muche...

    zgadza sie;

    > Zmien portal!

    + zmien kraj (hm... albo nie - przeciez debile sa wszedzie);

    > Zamiast miec zale do kobiety a raczej jak sadze gowniary miej zal do

    to nie kobieta - to 2x letni "pan";

    > Tak wiec, moim zdaniem za szybko wystawiles negatywa, wystarczylo olac,
    > machnac reka na te pare groszy a miec spokoj! I konto bez negatywa, ktore

    najgorsze to to ze masz racje;
    z drugiej strony nie wystawianie negatywow
    "bo transkacja byla na 5 zl, i w ogole on mi w zamian tez da negatywa
    i to pewnie takiego z bluzgami a nie takiego grzecznego jak moj"
    tez jest nie-fair (dla innych uzytkownikow);

    > Odpusc sobie (nie bronie tej gowniary) a bedziesz zdrowszy:))) i zmien
    > portal.

    po przeczytaniu kilku artykulow chyba tak zrobie,
    ale gdybym w totka wygral, to bym nie przepuscil;

  • 12. Data: 2008-02-26 14:12:24
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na Allegro mozna dac odpowiedź do negatywnego komentarza (i to
    > nielimitowaną długością), a na eBay nie mozna, poza tym

    moze to powinno byc tak:
    po zakonczeniu transakcji jest np. 14 dni (to jest najwiekszy problem)
    na sfinalizowanie transakcji (wyslanie paczki) + wystawienie komentarzy,
    ktore sa przez te 14 dni ukryte (oraz to czy ktos juz je wystawil);

    po 14 dniach kurtyna spada i obie strony czytaja wystawione komentarze (o
    ile jakies przyszly)
    i wtedy ew. odpowiadaja na nie;

    nie jest to pozbawione wad,
    ale na pewno chroni przed powrzechnym zjawiskiem neg za neg;

  • 13. Data: 2008-02-26 23:50:49
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zgadza sie;

    > + zmien kraj (hm... albo nie - przeciez debile sa wszedzie);

    No niestety, choc gdzie niegdzie troche "mniej" debilni:)
    Ale serio pisze bys zmienil portal aukcyjny, allegro powtarza sie minimum
    raz na miesiac. Oni sa pazerni na kase i kazdego maja w pupie do puty maja z
    tego zysk. Przykre ale jakze "polskie".

    > to nie kobieta - to 2x letni "pan";

    Ops.. to zwracam szacunek plci pieknej;) ale jak widac te 2x lat nie
    oznacza, ze ktos jest juz dorosly...

> [...]
    > i to pewnie takiego z bluzgami a nie takiego grzecznego jak moj"
    > tez jest nie-fair (dla innych uzytkownikow);

    Zycie jest nie fair... A co do sprawy, to zalezy, jesli masz powiedzmy sporo
    komentarzy i zadnego negatywa to chyba szkoda paprac sobie taka ladna
    statystyke (bo to wylacznie statystyka) za 5zl...
    Od tego powinno byc allegro i to oni powinni weryfikowac negatywy i po
    przeprowadzeniu sledztwa trwajacego 20 minut powinni sami skasowac -w tym
    przypadku- tobie negatywny komentrz.

    > po przeczytaniu kilku artykulow chyba tak zrobie,
    > ale gdybym w totka wygral, to bym nie przepuscil;

    Jak bys w totka wygral, to wierz mi, mial bys wszystkich w DUPIE!:)) lacznie
    z negatywami -hehe