  • 31. Data: 2013-10-22 23:33:51
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-10-22 18:41, witek pisze:

    > Bledne zalożenia
    > Czesto gesto kurierowi sie nie chce jechac jeszcze raz, wiec sam z
    > siebie dzwoni po sąsiadach, czy zechcą paczkę odebrac za sąsiada.

    Dokładnie tak. Dzisiaj właśnie taką sytuację miałem. Chciał kurier mi
    zostawić paczkę dla sąsiadki. Ale tu był jeszcze inny myk, bo w ogóle do
    mnie zapukał z pytaniem, czy tu mieszka taka a taka, a jak mu
    powiedziałem, że nie, to nie tu, tylko dwa piętra wyżej, to się zapytał
    czy odbiorę. Czyli można by wnioskować, że nawet nie wiadomo, czy u niej
    ktoś w domu był, bo kurier nawet tam nie dotarł,chyba po prostu nie
    chciało mu się zapylać po schodach. Niestety mi też się nie chciało:)

    --
    Jacek S.

  • 32. Data: 2013-10-23 00:05:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-10-22 13:35, Kris pisze:
    >pożarnej? ;)
    > Mozesz i tak ale sąd może uznac że niedochowałes nalezytej staranności.
    > Lepeij gospaodarz domu lub jak Liviusz radzi notariusz

    PL SOC PRAWO:

    O DEPOZYCIE SĄDOWYM SŁYSZELI DO KURWY NĘDZY ????!!!!????!!!!

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 33. Data: 2013-10-23 02:02:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Shrek wrote:

    > Jak się wysyła smsa do wszystkich w pobliżu? Przydatna opcja;)

    bierze sie list przewozowy do ręki .....
    dalej to juz chyba wiesz.

  • 34. Data: 2013-10-23 08:25:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 15:50, Kris pisze:
    > Daj spokój.
    > Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby sąsiadowi
    zostawił. I zostawia.

    Ale widzisz różnicę - Ty prosisz kuriera, aby tak paczkę zostawił, a to,
    że kurier decyduje, że wyda przesyłkę osobie trzeciej?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 35. Data: 2013-10-23 08:54:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 08:25:51 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:
    > Ale widzisz różnicę - Ty prosisz kuriera, aby tak paczkę zostawił, a to,
    > że kurier decyduje, że wyda przesyłkę osobie trzeciej?
    Być może błędnie ale założyłem że autor postu znał sasiadkę i ona albo prosiła
    kuriera aby zostawił u sasiada albo kurier z nią ustalił że tam zostawi.
    Nie prawdopodobna wydaje mni się sytuacja że ktoś odbiera paczkę dla kompletnie
    nieznanej sobie osoby, odbiera tylko dlatego bo kurier prosił.

  • 36. Data: 2013-10-23 08:57:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-23 08:54, Kris pisze:
> [...]
    > Nie prawdopodobna wydaje mni się sytuacja że ktoś odbiera paczkę dla kompletnie
    nieznanej sobie osoby, odbiera tylko dlatego bo kurier prosił.

    Koledze tak sąsiad odebrał, a potem nie chciał oddać....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 37. Data: 2013-10-23 09:31:41
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Albo makiawelicznie wysłać sobie, przez co kurier pójdzie do sąsiadki :).

    Przyjmowanie czyichś paczek, czytanie prywatnych wątków, choć autor
    wyraźnie ostrzega.
    Czy ta grupa choć minimalnie edukuje? Ludzie czytajcie tę grupę i nie
    pchajcie się w problemy!!!

  • 38. Data: 2013-10-23 09:53:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 17:11, witek pisze:

    > A nie było nic, że sąsiad prosił o zostawienie u sąsiada.

    Jest to tym w większości regulaminów kurierów.

    > Ja za taki numer wycięty przez kuriera momentalnie składam reklamację
    > że paczka nie zotała dostarczona w terminie.

    Każdy ma prawo pieniaczyć się bez sensu.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2013-10-23 09:55:47
    Od: adam <a...@w...pl>

    Nie tylko. Temperatura, wilgotność, izolacja od drgań i całe mnóstwo
    innych. W sieci bez problemu można znaleźć jakie warunki powinno
    spełniać pomieszczenie do przechowywania takich paczek .

  • 40. Data: 2013-10-23 14:18:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    m wrote:

    > Skoro już ją przyjął, nie może jej odprzyjąć.

    to pozostaje mu już tylko honorowe wyjście, popełnić seppuku