  • 1. Data: 2003-10-12 20:51:32
    Temat: [Poznań lub okolice] Poszukiwany prawnik - spec od Prawa Pracy
    Od: "owrank" <owrank@no_spam.gazeta.pl>

    Witam serdecznie !

    Jeżeli ktoś z Was jest prawnikiem, specjalistą od prawa pracy z Poznania lub
    okolic, lub może ktoś zna takiego prawnika to proszę uprzejmie o kontakt -
    najchętniej na priv'a.
    Sprawa jest bardzo nietypowa, ale również dosyć ciekawa, chciałbym aby
    docelowo trafiła do sądu (wg mnie sądu pracy).

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-12 23:27:13
    Od: Kuba Docent Tabedzki <z...@n...tenbit.pl>

    On Sun, 12 Oct 2003 22:51:32 +0200, owrank wrote:

> [...]

    > Sprawa jest bardzo nietypowa, ale również dosyć ciekawa, chciałbym aby
    > docelowo trafiła do sądu (wg mnie sądu pracy).

    jak nadal szukasz to sie zglos na prv

    I nie crosspostuj nastepnym razem

    Pzodr
    Docent
    --
    "Jesteśmy zbyt biedni by kupować tanie rzeczy"

    Zdjęcie Docenta
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
    ser&userid=39087

  • 3. Data: 2003-10-13 06:54:57
    Od: "WaLdI" <w...@i...pl>

    Przy starym rynku masz radcow prawnych solidarnosci - na poczatek nie ma co
    placic za jakiegos
    prawnika tylko podejdz do nich