eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 61. Data: 2015-08-24 18:19:06
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-08-24 o 17:57, J.F. pisze:

    > A jesli powiklania jakies latwe do przypisania do szczepienia,

    Tak się składa, że trochę się otarłem o sprawy odszkodowań medycznych i
    w Polsce wygląda tak - np. lekarz jest niemal ugotowany, tzn. dowody
    wyraźnie wskazują przeciwko niemu, a obrona wykaże, że pacjent np. dzień
    się spóźnił z jakimś badaniem, albo spał na prawym boku a miał spać na
    lewym itd. i pacjent przegrywa.

    Znajoma dentystka występowała jako ekspert w sprawie przeciwko innemu
    dentyście, napisała opinię na korzyść pacjentki, a pacjentka przegrała
    właśnie z powodu jakiegoś bzdetu i kilkadziesiąt tyś. zł umoczone,
    zwłaszcza że pacjentka pewna siebie odwoływała się i brała kolejnych
    ekspertów i nic jej to nie pomogło.

    Dlatego bardzo dla mnie bardzo śliską sprawą jest to przypisanie
    powikłań do szczepionki. Jak takie same symptomy wytwarza 50 innych
    chorób, to wybronią się, że rodzice za rzadko wietrzyli pokój dziecięcy
    i dziecko czymś tam się zaraziło, na przykład.

  • 62. Data: 2015-08-24 18:22:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup
    W dniu 24.08.2015 o 09:57, A. Filip pisze:
> [...]
    lsce-pozew-za-powiklania-po-szczepionkach,wid,177943
    38,wiadomosc.html
    >Po prostu chcą się się dorobić, znaleźli prosty sposób

    Nie wiemy co za powiklania, ale jak jakies trwale kalectwo, chocby ten
    autyzm, to przyzwoita renta przez 70 lat przekroczy 2 mln, a i tych
    670 tys moze na najblizsze leczenie/opieke nie starczyc.
    A gdzie odszkodowanie za straty, nazwijmy moralne, ból, itp ?

    J.

  • 63. Data: 2015-08-24 18:22:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-08-24 o 18:11, zdumiony pisze:
    lsce-pozew-za-powiklania-po-szczepionkach,wid,177943
    38,wiadomosc.html

    > Po prostu chcą się się dorobić, znaleźli prosty sposób

    Gdyby te procesowe pieniądze wydać na totolotka, to chyba byłaby większa
    szansa sukcesu :D

  • 64. Data: 2015-08-24 18:23:37
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> pisze:
    > [...]
    > Ciekawe natomiast jest, że OIDW, żeby złożyć pozew na 670 000 PLN,
    > trzeba wpłacić 5%, czyli 33 500 PLN. Rodzinka musi być bogata, że się
    > nie boi przerżnąć takiej sumy, albo kosmicznie głupia.

    A renta to pies?
    Jak złożyli taki pozew to IMHO na 70% zakładają że wygrają >200_000. Ani ty ani ja
    "dowodów w sprawie" nie widzieliśmy. Poczekamy (długo) to zobaczymy _werdykt_.

    Mi się kiedyś wydawało że praktyką sądową jest/było przyznawanie "połowy" tego
    czego chcieli skarżący _jak wygrali_.

    --
    A. Filip
    Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

  • 65. Data: 2015-08-24 18:24:08
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-08-24 o 18:22, J.F. pisze:

    > A gdzie odszkodowanie za straty, nazwijmy moralne, ból, itp ?

    Jak już to zadośćuczynienie. No chyba, że dziecko ma wszczepiony
    zalegalizowany bólometr naliczający w złotówkach.

  • 66. Data: 2015-08-24 18:25:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    zdumiony <z...@j...pl> pisze:
    lsce-pozew-za-powiklania-po-szczepionkach,wid,177943
    38,wiadomosc.html

    > Po prostu chcą się się dorobić, znaleźli prosty sposób

    <ironia-zwrotna> A producent szczepionki nie chce się nażreć na ludzkiej
    krzywdzie? </ironia-zwrotna>

  • 67. Data: 2015-08-24 18:27:39
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 24.08.2015 o 18:25, A. Filip pisze:
    lsce-pozew-za-powiklania-po-szczepionkach,wid,177943
    38,wiadomosc.html

    > <ironia-zwrotna> A producent szczepionki nie chce się nażreć na ludzkiej
    > krzywdzie? </ironia-zwrotna>

    To zabrońmy szczepień, niech się rozwijają epidemie...

  • 68. Data: 2015-08-24 19:30:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 18:27, zdumiony pisze:
    > To zabrońmy szczepień, niech się rozwijają epidemie...

    Rzeczywisty obraz medycyny tłoczony nam propagandą korporacyjną wcale
    nie jest taki piękny.
    Leczy się nas żeby tylko leczyć. Jedni robią to z premedytacją żeby
    tylko zarobić, inni z niewiedzy a inni bo im tak wygodniej.

    Ta wyimaginowana fala epidemii którą się nas straszy to może być mały
    pikuś w porównaniu 60% przyrostem zachorowań na raka który nas czeka (To
    są oficjalne dane)

    Ludzi można leczyć lepiej, mądrzej, taniej, skuteczniej.

    Poczytajcie/posłuchajcie o cholesterolu albo o kwasowości żołądka (na
    początek)
    http://ukryteterapie.pl/strona/wyklady

    Co do tego pana mam mieszane uczucia ale jest on mi bliższy niż ta cała
    zgraja skorumpowanych konowałów z którą coraz częściej muszę się użerać.
    TAK. Są skorumpowani i wyciągają ręce po kolejne koperty, nie potrafią
    wyleczyć, na wszystko mają alibi w procedurach, generalnie mucha nie siada.

    A teraz pomyślcie co jecie. Co Wam reklamy wpajają od małego, zachęcają
    do nałogów te wszystkie koncerny spożywcze.

    Nie jestem jakimś FOBEM zdrowej żywności. Sam wpiep... i nie mogę
    przestać. Przerażenie jednak staje mi w oczach jak pomyślę że mój syn
    też ulegnie...

    PS. I dlatego może potrzebne jest otrzeźwienie. Taki wyrok za
    przedobrzenie ze szczepionkami, glutaminianami, koncentratem coli...
    masztami GSM, urządzeniami wifi (wiem nie ma jeszcze badań że szkodliwe,
    - JESZCZE)
    Może musi to pierdyknąć z hukiem żeby lud otrzeźwiał.

  • 69. Data: 2015-08-24 19:51:53
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 24.08.2015 o 19:30, z pisze:
> [...]
    > Leczy się nas żeby tylko leczyć. Jedni robią to z premedytacją żeby
    > tylko zarobić, inni z niewiedzy a inni bo im tak wygodniej.

    Jest w tym trochę racji
    https://secure.avaaz.org/pl/medical_marijuana_pl_/?b
    eqKsjb&v=63822

  • 70. Data: 2015-08-24 20:27:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 19:51, zdumiony pisze:
    > Jest w tym trochę racji
    > https://secure.avaaz.org/pl/medical_marijuana_pl_/?b
    eqKsjb&v=63822

    Tylko do jasnej cho...
    Leczniczy jest OLEJ i nic nie stoi na przeszkodzie żeby go natychmiast
    wprowadzić do szpitali.
    OLEJ. i jeszcze raz OLEJ
    Tylko głąby w ministerstwach nie potrafią tego pojąć.
    Żeby nie było... Jestem za całkowitym zakazem posiadania marihuany w
    celach rekreacyjnych.
    To jest zupełnie inna sprawa niż leczenie.

    Jak wiadomo lewackie ścierwa bardzo łatwo podpinają się pod cierpiące
    dzieci i chcą sobie zrobić dobrze ;-)