eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 381. Data: 2015-09-01 18:22:59
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: s...@g...com

    > Wiele szczepień bardziej szkodzi niż pomaga,

    raczej nie

    > A pomaga mniej niż sama higiena.

    > Poza tym nie rozumiesz istoty. Nie jest złem , że malec się rozhoruje.
    > On ma lekko pszejść wiele zakażeń , by na całe życie był odpornym nie tylko

    o ile nie umrze. albo nie zalapie powiklan ktore wplyna negatywnie na jego dalsze
    funkcjonowanie.

    > Szczepionka nie daje tej szansy. Dzieci szczepione mają mniejsze szanse
    > pszeżycia białaczki i innyh nowotworuw niż dzieci nieszczepione.
    > Mają źle wyedukowany ukłąd odpornościowy.

    nom, jak wiemy smiertelnosc dzieci w krajach gdzie obowiazuje szczepienie jest
    wielokrotnie wyzsza niz smiertelnosc w krajach gdzie nie ma takowych szczepien.

    simon

  • 382. Data: 2015-09-01 19:41:47
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 08:33:45 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Podobnie jak meteoryty trafiające w żłobki pełne dzieci.

    To chyba nie ma problemu, żeby państwo zapłaciło kilka baniek odszkodowania, nie?

  • 383. Data: 2015-09-01 19:49:58
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    s...@g...com pisze:

> [...]
    > jest wielokrotnie wyzsza niz smiertelnosc w krajach gdzie nie ma takowych

    A jesteś pewien że jest tak dla *ABSOLUTNIE KAŻDEJ* szczepionki w Polsce do
    której RP3 zmusza?

    Szczepionka jak każdy lek ma bo musi mieć sporadyczne "bardzo znaczące
    działania uboczne" które przynajmniej w kilku/kilkunastu przypadkach rocznie
    _muszą_ wyjść (bo kłują w oczy) przy setkach tysięcy szczepień. Dopiero
    *BILANS* w przypadku (przymusowych) szczepionek jest/ma być pozytywny
    _dla każdej szczepionki z osobna_. Inaczej zaprasza się kolejny *kosztowny*
    przekręt na skalę szczepionek na "Ukraińską świńską grypę" które zachodek
    kupował na kosztowną potęgę jak pokazowo wycyckany *frajer*,

    Dla mnie to był taki przekręt po którym zwolennicy *poszerzania* przymusowych
    szczepień bez jakiegokolwiek najmniejszego "ale" to idioci, sklerotycy lub
    zażarcie broniący *swojego* interesu.

    --
    A. Filip
    Praca lubi rozliczenie. (Przysłowie azerskie)

  • 384. Data: 2015-09-01 19:55:48
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > To chyba nie ma problemu, żeby państwo zapłaciło kilka baniek odszkodowania, nie?

    Tylko dla solidnie przekonanych że liczba "znaczących powikłań poszczepiennych"
    nie jest MOCNO niedoszacowana. Zwolennicy poszerzania przymusu szczepień w tym
    wątku "nie wprost" zaprezentowali wielki brak takiego przekonania IMHO.

    --
    A. Filip
    Duży kamień rozbija się małym kamieniem. (Przysłowie kałmuckie)

  • 385. Data: 2015-09-01 20:09:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >rocznie
    >_muszą_ wyjść (bo kłują w oczy) przy setkach tysięcy szczepień.

    Nie musza. Dziecko zachorowalo, ale w sumie to nie bardzo wiadomo
    dlaczego.

    Kilkanascie przypadkow rocznie, to bedzie tak srednio jeden na
    wojewodztwo.
    To w pojedynczej przychodni bedzie jeden na 100 lat.
    Wiekszosc lekarzy wiec na takowe nie trafi, a nawet jak trafi - ta
    sama szczepionka szczepilismy kilkadziesiat dzieci i zadne inne nie
    zachorowalo ...

    Nie, w tej skali to bedzie trudno skojarzyc, chyba, ze objawy jakos
    tak bezposrednio po szczepieniu ...

    J.

  • 386. Data: 2015-09-01 20:19:52
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > zachorowalo ...
    >
    > Nie, w tej skali to bedzie trudno skojarzyc, chyba, ze objawy jakos

    To co napisałeś to jedno z rozwinięć ,,bo kłują w oczy".

    --
    A. Filip
    Jeśli moje zdanie, dobrze mówisz, Janie. (Przysłowie polskie)

  • 387. Data: 2015-09-02 12:26:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    .>> działania uboczne" które przynajmniej w kilku/kilkunastu
    przypadkach rocznie

    >To co napisałeś to jedno z rozwinięć ,,bo kłują w oczy".

    Chodzi o to, ze przy tej ilosci o ktorej pisales, to nie kluja.
    Jakby bylo tego wiecej, to by kluly, i ktos by z tym cos zrobil.
    A widac jest tego tak malo, ze nie kluje ...

    J.

  • 388. Data: 2015-09-02 12:28:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Biały napisał:

    >To chyba nie ma problemu, żeby państwo zapłaciło kilka baniek
    >odszkodowania, nie?

    Problemu nie ma, ale panstwo lubi miec wyrazna podstawe do placenia

    J.

  • 389. Data: 2015-09-02 15:01:27
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > Jakby bylo tego wiecej, to by kluly, i ktos by z tym cos zrobil.
    > A widac jest tego tak malo, ze nie kluje ...

    Chodziło mi nie o to że przypadki zaklasyfikowane jako skutki szczepień kłują w
    oczy swoją ilością tylko przypadek zaklasyfikowany jako skutek szczepień tak
    kłuje w oczy powiązaniem ze szczepieniem że już tylko z dużym trudem da to
    "prawdopodobne" powiązanie zignorować.

    Na filmiku z konferencji KORWIN o poszerzeniu szczepień przymusowych padła
    sugestia że liczba przypadków (dużych) powikłań poszczepiennych "może być"
    *w RP3* bardzo znacznie niedoszacowana.

    https://youtu.be/JDqSg64vxKM

    --
    A. Filip
    Widzi krowa, że na dachu słoma. (Przysłowie białoruskie)

  • 390. Data: 2015-09-02 15:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >szczepień tak
    >kłuje w oczy powiązaniem ze szczepieniem że już tylko z dużym trudem

    Hm, jesli dziecko dwa dni po szczepieniu dostaje wysokiej goraczki, to
    oczywiscie latwo to powiazac, ale goraczka wkrotce znika.

    A jak masz cos takiego
    http://natemat.pl/6243,zmowa-paranoja-czy-realne-ryz
    yko-groznych-powiklan-co-wlasciwie-czai-sie-za-zamie
    szaniem-szczepionkowym

    "Mój syn urodził się zdrowy - tak stwierdzili lekarze. Kiedy miał pięć
    tygodni został skierowany na rehabilitację z powodu podwyższonego
    napięcia mięśniowego. Z tego powodu był pod kontrolą neurologa, który
    nic podejrzanego nie stwierdził, ale każdorazowo oceniał, czy może być
    szczepiony, zgodnie z zaleceniami kalendarza szczepień. Według jego
    oceny przeciwwskazań nie było, rehabilitacja przebiegła pomyślnie,
    dziecko było zdrowe i rozwijało się znakomicie. W niedługim czasie po
    szczepieniu szczepionką skojarzoną (błonica, tężec, krztusiec plus
    dodatkowo polio) Janek zaczął mieć w nocy dziwne ,,zrywy", często spał
    z półotwartymi oczami. Zgłaszałam to lekarzowi, ale uspokajano mnie,
    że to nic poważnego i czasem zdarza się u dzieci. Dopiero, kiedy
    doszło do silnego napadu drgawek i trafiliśmy do szpitala, stwierdzono
    padaczkę. Potem było już tylko gorzej. Stawał się nieobecny, często
    był bardzo pobudzony, słabł kontakt wzrokowy, przestały interesować go
    zabawy z innymi dziećmi. Ostatecznie stwierdzono autyzm"

    Szczepionka wywolala, czy cos innego ?
    Trzeba by jeszcze sprawdzic czy "czasem sie zdarza u dzieci" zachodzi
    przypadkowo czy "w niedlugim czasie po szczepieniu".

    W kazdym badz razie, jak takich przypadkow masz w szpitalu jeden na
    pare lat, to trudno orzec o zwiazku ...

    J.