eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 361. Data: 2015-08-29 19:57:30
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.08.2015 10:38, Andrzej Lawa pisze:

    > No to powtarzam: jak chcesz totalnie wolnego rynku to wypad do Somalii.

    Najpierw ty, totalisto, do Korei Północnej.

    --
    "Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
    by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

  • 362. Data: 2015-08-29 21:51:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-29 12:46, Stokrotka wrote:
    > No właśnie. Zacznij liczyć . Do dwu. Nawet ludy najbardziej pierwotne
    > liczą do 3.
    > A ty naucz się liczyć do dwu.

    Musisz mieć wyjątkowo pusta głowę aby komus zarzucać brak umiejętności
    liczenia do 3 i na tej podstawie uzasadniać swoje debilne tezy o
    wyższości mydła nad szczepionką.

    Efektem jest EOT. Myślę że robotę wyjasnienia innym że twoje poglądy i
    całej reszty imbecyli antyszczepionkowych są gówno warte - wykonałem.
    Nie wykluczam, że wielu tumanistów czytających to bedzie trzymało stronę
    "linków z internetu" i "mi się nic nie stało". Trudno. Świata nie
    zmienie. Ale przynajmniej pokażę "to idioci, trzymać się od tej swołoczy
    z daleka". Czuje się lżej.

  • 363. Data: 2015-08-30 09:44:57
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 12:23:04 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Przypuszczam, że może chodzić o autyzm - to popularny mit, który został
    > rozpętany przez pewnego oszusta nazwiskiem Andrew Wakefield.

    Doprawdy? Czytałeś tę publikację, czy może łykasz jak dureń ploty z magla?

  • 364. Data: 2015-08-30 09:52:18
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 12:38:39 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Dawniej takie dziecko byłoby tylko nieśmiałe, zamknięte w sobie lub
    > nieco dziwne.

    Co za brednie...

  • 365. Data: 2015-08-30 12:27:17
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-08-25 17:50, Liwiusz wrote:

    > Dlaczego coś naturalnego uważasz za bezsensowne?

    Naturalne to jest, ze na ulicy podchodzę do ciebie, wale w pysk i
    zabieram to co masz i akurat mi się spodobało. I nic mi nie możesz
    zrobić - ani teraz ani później bo jestem silniejszy. O - to jest
    naturalne. Czy w związku z tym uważasz to naturalne prawo silniejszego
    za jak najbardziej sensowne w związku z czym należy jak najprędzej
    zmienić przepisy (wg ktorych mozna karac takie zachowania) wspierając
    nienaturalne zachowania po to aby promować coś zupełnie naturalnego?

    --
    mk4

  • 367. Data: 2015-08-30 13:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KRZYZAK k...@g...com ...

    > Doprawdy? Czytałeś tę publikację, czy może łykasz jak dureń ploty z
    > magla?

    Twierdzisz, ze Wakefield pisał prawde?

  • 366. Data: 2015-08-30 13:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KRZYZAK k...@g...com ...

    > Co za brednie...

    A konkretniej? Twoim zdaniem nic sie nie zmieniło w temacie rozpoznania i
    klasyfikowania choroby oraz w swiadomosci ludzi? hmm...

  • 368. Data: 2015-08-30 14:32:32
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...null> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktorych mozna karac takie zachowania) wspierając nienaturalne zachowania
    > po to aby promować coś zupełnie naturalnego?

    Ten system- o którym piszesz w tak skrajnej formie- działa sobie w
    najlepsze. I choć na poziomie społeczności pańśtwa jest on maskowany (u nas
    npo dobrze widać, co może silniejszy- chocby synuś właściwego tatusia). No
    ale na poziomie państw- ta zasada (silniejszego) obowiązuje bez żadnej
    krępacji. Dlaczego państwo napada na państwo? Bo jedno jest silniejsze od
    drugiego. Niemcy nawet twierdzą, że to wina państwa słabszego- że tak
    prowokuje do napaści.

    --

    Chiron

  • 369. Data: 2015-08-30 19:26:17
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 13:00:50 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Twierdzisz, ze Wakefield pisał prawde?

    Twierdzę, że nie twierdził, że szczepionka jest przyczyną autyzmu.

  • 370. Data: 2015-08-30 19:54:12
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-08-30 09:52, KRZYZAK wrote:

    > Co za brednie...