eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 281. Data: 2015-08-27 13:21:05
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 13:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Sobie.

    > Złośliwie wyciałeś, więc przypomnę co napisałem:
    >
    > My (większość społeczeństwa) chcemy

    To nie jest argument, że większość coś chce, co można zauważyć na
    przykład w wielu procesach sądzonych zbrodniarzy wojennych.

    --
    Liwiusz

  • 283. Data: 2015-08-27 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To nie jest odpowiedź na pytanie "dlaczego życie w osadzie ma
    > ograniczać osobistą wolność".

    Bo wprowadza pewne standardy zachowań, hierarchie etc.

  • 284. Data: 2015-08-27 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > zarażając się pszedszkolu pszehodziłam wszystkie takie, bez
    > jakijkolwiek paniki,

    Juz ci pisałem - widac nie dociera - poczytaj o prawdopodobienstwie.
    Mozesz tez zahaczyc o temat "małych próbek".

  • 282. Data: 2015-08-27 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zatem używaj poprawnych określeń.

    Ale to jest poprawne okreslenie. Okreslenie ktore ma wiecej niz jedno
    znaczenie.
    Czym dla ciebiej est własnosc publiczna?

  • 285. Data: 2015-08-27 18:02:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Bo wprowadza pewne standardy zachowań, hierarchie etc.

    Ale to jest kultura i nie jest to bezwzględnie obowiązujące.

    --
    Liwiusz

  • 286. Data: 2015-08-27 18:03:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > znaczenie.
    > Czym dla ciebiej est własnosc publiczna?

    ...i nie żongluj terminami. Nie rozmawiamy o "własności" tylko o
    "miejscu" publicznym. Na przykład twój ogródek przed domem może być
    miejscem publicznym.

    --
    Liwiusz

  • 287. Data: 2015-08-27 18:10:49
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 27.08.2015 o 18:03, Liwiusz pisze:
    > ...i nie żongluj terminami. Nie rozmawiamy o "własności" tylko o
    > "miejscu" publicznym. Na przykład twój ogródek przed domem może być
    > miejscem publicznym.

    No i prawo w takim 'miejscu publicznym' powinno stanowić państwo a nie
    właściciel. Czy gdyby właściciel ogródka był pedofilem to miał by tam
    być prawo pedofili??

  • 288. Data: 2015-08-27 18:14:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 18:10, zdumiony pisze:

    > No i prawo w takim 'miejscu publicznym' powinno stanowić państwo a nie
    > właściciel.

    Państwo ma decydować kto może przebywać na twojej działce?

    > Czy gdyby właściciel ogródka był pedofilem to miał by tam
    > być prawo pedofili??

    Nie, nie o takiej sytuacji rozmawiamy.

    --
    Liwiusz

  • 289. Data: 2015-08-27 19:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale to jest kultura i nie jest to bezwzględnie obowiązujące.

    Juz widze jak idziesz do wodza i mówisz mu, ze według ciebie nie jest
    wodzem i Ty jestes wazniejszy :)

  • 290. Data: 2015-08-27 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ...i nie żongluj terminami. Nie rozmawiamy o "własności" tylko o
    > "miejscu" publicznym. Na przykład twój ogródek przed domem może być
    > miejscem publicznym.

    Zeby nie brnac dalej - powiem tylko - czepiasz sie slówek a to juz mało
    zabawna kontynuacja rozmowy.