eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 261. Data: 2015-08-27 11:49:17
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 11:41, Andrzej Lawa pisze:

    > No beton... Przecież wyraźnie ci piszę, że sednem problemu jest
    > wrażliwość ludzkiej cywilizacji na gwałtowne, znaczne zmiany. Ekosystem
    > się dostosuje do (prawie) wszystkiego.

    Ludzie też się dostosują. Jak już pisano - ciepło im służy.

    > Taaaak... No to może zgłosisz się na ochotnika do zamknięcia w komorze
    > symulującej warunki atmosferyczne z czasów, kiedy cały ten węgiel
    > jeszcze był w atmosferze?

    Nic by mi nie było, tak samo jak roślinom i zwierzętom żyjącym 28-320
    mln lat temu, jeśli dobrze pamiętam czasy formowania się węgla kamiennego.

    > Ciekawe ile wytrzymałbyś w prawie beztlenowej atmosferze o temperaturze
    > ponad 200C... Chciałbym to obserwować ;->

    Braki wiedzy masz porażające.

    --
    Liwiusz

  • 262. Data: 2015-08-27 11:50:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 11:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Ponieważ nie żyjesz w izolacji.
    >
    > Gdybyś żył w całkowitej izolacji - proszę uprzejmie.

    To nie jest odpowiedź na pytanie "dlaczego życie w osadzie ma ograniczać
    osobistą wolność".

    --
    Liwiusz

  • 263. Data: 2015-08-27 11:51:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 11:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Secundo: twoja wolność kończy się tam, gdzie twoje decyzje wpływają na
    > innych. Nie podoba się? Won ze społeczeństwa. Albo do społeczeństwa
    > które akceptuje twoje szaleństwa.

    Byłoby bardzo dobrze, gdyby wolność kończyła się dopiero na wolności
    innej osoby. Sęk w tym, że kończy się ona znacznie wcześniej, czyli jest
    po prostu niewolnictwem.

    --
    Liwiusz

  • 264. Data: 2015-08-27 12:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Gmina, osoby prywatne, firmy itp.

    Piszac tereny publiczne miałem na mysli nie tereny ogólnodostepne a tereny
    panstwowe.
    Gmina ok. Ale gmina to panstwo tylko szczebelek nizej...

  • 265. Data: 2015-08-27 12:09:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Piszac tereny publiczne miałem na mysli nie tereny ogólnodostepne a tereny
    > panstwowe.

    Zatem używaj poprawnych określeń.

    --
    Liwiusz

  • 266. Data: 2015-08-27 12:22:26
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Które? Przypominam że takie mocne stwierdzenia wymagają *DOWODÓW*.

    Iksela dawała linki , tu na tej grupie, ja weszłam pszeczytałam, tam były
    naukowe publikacje.

    >....Dziecku w przedszkolu nie wyjasnisz że nalezy sie bawić w rękawiczkach
    Jesteś nienoramlny. Dziecko bawi się w pisakownicy, w normalnym -
    niesterylnym piasku, po to właśnie, by mieć styczność z zarazkami, i by jego
    układ odpornościowy wypracował metody walki z tym rodzajem
    niebezpieczeństwa.

    > Jak bedzie epidemia polio ....
    Jaka epidemia polio? Od latnie było pszypadku zahorowania poza komplikacjami
    poszczepiennymi.
    A inne epidemie? Może powiesz, że dawne zwykłe zahorowania dzieciarni na
    odrę , ospę, rużyczkę to były epidemie? Bzdury. To były zwykłe powtażalne w
    sensie masowym co kilka lat horoby wieku dziecięcego mniej groźne od samego
    szczepienia. Wiem, bo ze względu na rok urodzenia nie byłam szczepiona na to
    i spokojnie zarażając się pszedszkolu pszehodziłam wszystkie takie, bez
    jakijkolwiek paniki, i na pewno każda z tyh dolegliwości była duuuużo
    mniejsza od pszeciętnej grypy. Traktowalismy to jak phłę ktura należy złapać
    i usunąć.

    > Dowody proszę. Ale DOWODY a nie opinie tumanistów.

    To jest wiadome od wielu lat. Poszperaj w internecie to znajdziesz.

    > .... Powtarzasz bzdury naczytane z wielu religijnych ksiązek
    > antyszczepionkowców.
    NIe znam, i mam wrażenie, że kler jest za szczepieniami.

    > Masz dowody? Przedstaw.

    Ikselka dawała linki, to niedawno, a od dawna wiadomo, że szczepienia
    zmniejszają szanse wyleczenia horub nowotworowyh zwłaszcza zdaje się
    białaczki.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 267. Data: 2015-08-27 12:42:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:43, Liwiusz pisze:

    > Znów zła analogia - nie "na drogach publicznych" tylko "wszędzie" (czyli
    > nawet tam, gdzie na przykład 100 osób wybuduje sobie drogę i chciałoby
    > tam jeździć po ciemniaku).

    Ale ty nie chcesz jeździć tylko po swojej drodze wyłączonej z
    publicznego ruchu - ty chcesz jeździć wszędzie bez świateł.

    > Bo to, że miasto powie "nie wpuszczamy nieszczepionych" jest ok, POD
    > WARUNKIEM że będzie mogło istnieć miasto, które powie "my
    > nieszczepionych wpuszczamy" - obecnie druga opcja jest niemożliwa,
    > ponieważ jest nieuzasadnienie ograniczana wolność.

    Czyli chcesz zmusić jakieś miasto do stania się miastem nieszczepionych?
    I ty masz czelność pyskować o wolność?

    Swoją droga - istnieje takie miasto. W Somalii.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 268. Data: 2015-08-27 12:42:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tak jest, Generalissimusie.

    No to jazda, kurwinisto.

  • 269. Data: 2015-08-27 12:43:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:47, Liwiusz pisze:

    > Zgadzam się - jak chlapię, mogą mnie wyprosić ("tutaj nie chcemy, aby
    > przebywały osoby niezaszczepione").

    Tak. I my nie chcemy, żeby ludzie nieszczepieni przebywali w naszej
    cywilizacji.

    > Ale musi też móc istnieć miejsce, gdzie właściciel może powiedzieć "tu
    > możesz chlapać" ("tu mogą przebywać osoby nieszczepione").

    Ależ istnieje. Somalia.

  • 270. Data: 2015-08-27 12:43:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 12:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale ty nie chcesz

    Po prostu mnie nie rozumiesz.

    > Swoją droga - istnieje takie miasto. W Somalii.

    To już jest nudne.

    --
    Liwiusz