eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 251. Data: 2015-08-26 23:00:46
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-26 22:35, Liwiusz wrote:

    > Może i sobie narzucił, to nieistotne, istotne jest, że narzucił tez
    > innym (właścicielom) - bo jak rozumiem masz na myśli wyjątek, kiedy
    > właścicielem jest "państwo" ("nakazodawca").

    Nie - nie jest to wyjątek. Zasadniczo własciecielem większości terenow
    publicznych na całym świecie jest państwo.

    Jesteś oderwany od rzeczywistości. EOT,

    Shrek

  • 252. Data: 2015-08-26 23:01:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > co konrketnie masz na mysli?

    To, że to nie ty, albo państwo, będziesz decydował o sposobie
    wykorzystania miejsca, tylko jego właściciel.

    --
    Liwiusz

  • 253. Data: 2015-08-27 11:07:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To, że to nie ty, albo państwo, będziesz decydował o sposobie
    > wykorzystania miejsca, tylko jego właściciel.

    A kto jest włascicelem terenów publicznych jak nie panstwo?

  • 254. Data: 2015-08-27 11:20:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 11:07, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > A kto jest włascicelem terenów publicznych jak nie panstwo?

    Gmina, osoby prywatne, firmy itp.

    --
    Liwiusz

  • 255. Data: 2015-08-27 11:34:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:15, Liwiusz pisze:

    > I to (zjadanie) jest zakazane.

    Tak. Ty chcesz, w imię wolności, je zalegalizować.

    > Zagrożenie to tylko konsekwencja. Wolnością jest nieprzyjmowane
    > szczepionek pod przymusem.

    Twoja wolność do ryzykowania choroby kończy się na cudzej wolności od
    groźby epidemii.

    Nie podoba się? Wynoś się tam, gdzie ludzie się tym nie przejmują i może
    nawet lubią choroby zakaźne.

    > Co do zasady jest taka wolność - przynajmniej dla podmiotów
    > dysponujących odpowiednio dużym podwórkiem (czyli dla państw).

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Traktat_o_całkowitym_z
    akazie_prób_z_bronią_jądrową

    > Zatem, łaskawie, nie wbijaj we mnie swoich igieł ;)

    Tylko jeśli ty łaskawie zamkniesz swoją nieszczepioną osobę w miejscu,
    gdzie nie będziesz stanowić zagrożenia epidemiologicznego, czyli np. w
    jakimś izolowanym wiwarium.

    > Nieszczepienie nie jest narażaniem na epidemię. Narażaniem jest bycie

    Jest.

    > chorym w towarzystwie i tutaj wszelkiego rodzaju kwarantanny czy zakazy
    > przebywania nie tylko są uzasadnione, ale i są w praktyce stosowane.

    Problem: choroby zakaźne są zaraźliwe także przed wystąpieniem
    wyraźnych, jednoznacznych objawów.

    > A o których piszesz?

    Te, których dotyczą obowiązkowe szczepionki.

    > Analogia nietrafna - "stos" to ekwiwalent osoby chorej, a nie zdrowej,
    > tylko nieszczepionej.

    Niby dlaczego? Jak nie podejdziesz zbyt blisko to, póki coś nie
    pierdyknie, zagrożenia teoretycznie nie ma.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 256. Data: 2015-08-27 11:36:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:28, Liwiusz pisze:

    > Na tym polega właśnie władza rodzicielska. Zakładam, że każdy rodzic ją

    Nie, na tym polega bezmyślność i nabieranie się na głupie plotki w
    oszołomskich artykułach.

    > wykonuje i nie chce, aby jej mu pozbawiono. Wyjątkiem są "nierodzice",
    > którzy nie rozumieją o co chodzi i rodzice-ciapaty, którzy i tak władzy
    > rodzicielskiej nie sprawują.

    Rodzice z reguły chcą, żeby ich dzieci były chronione - także przed
    nieodpowiedzialnością antyszczepionkowych durniów, którzy przypadkiem
    też się rozmnożyli.

  • 257. Data: 2015-08-27 11:41:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:37, Liwiusz pisze:

    > Kilka miliardów lat nieprzerwanego życia na Ziemi świadczy jednak o tym,
    > że byle śmieci mu nie grożą. Myślę, że jesteś zbyt egoistyczny i
    > zadufany, aby uważać, że to my zagrażamy światu.

    No beton... Przecież wyraźnie ci piszę, że sednem problemu jest
    wrażliwość ludzkiej cywilizacji na gwałtowne, znaczne zmiany. Ekosystem
    się dostosuje do (prawie) wszystkiego.

    > A jeśli chodzi o ten zakopany węgiel - to kiedyś wszak był on cały w
    > powietrzu i nic złego się nie działo.

    Taaaak... No to może zgłosisz się na ochotnika do zamknięcia w komorze
    symulującej warunki atmosferyczne z czasów, kiedy cały ten węgiel
    jeszcze był w atmosferze?

    Ciekawe ile wytrzymałbyś w prawie beztlenowej atmosferze o temperaturze
    ponad 200C... Chciałbym to obserwować ;->

  • 258. Data: 2015-08-27 11:42:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 18:07, Liwiusz pisze:

    > Albowiem ponieważ?

    Ponieważ nie żyjesz w izolacji.

    Gdybyś żył w całkowitej izolacji - proszę uprzejmie.

  • 259. Data: 2015-08-27 11:46:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 11:34, Andrzej Lawa pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Traktat_o_całkowitym_z
    akazie_prób_z_bronią_jądrową

    Przykro mi, że muszę komuś tłumaczyć podstawy - wolność polega również
    na możliwości samoograniczenia się, na przykład przez traktaty.

    > Tylko jeśli ty łaskawie zamkniesz swoją nieszczepioną osobę w miejscu,
    > gdzie nie będziesz stanowić zagrożenia epidemiologicznego, czyli np. w
    > jakimś izolowanym wiwarium.

    Pozwolisz, że właściciel terytorium (nie mylić z państwem) będzie
    ustalał takie reguły u siebie.

    > Te, których dotyczą obowiązkowe szczepionki.

    Wszystkie?
    Świńska grypa też? Kontrprzykład pokazujący, że nie masz racji.

    --
    Liwiusz

  • 260. Data: 2015-08-27 11:47:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:40, Liwiusz pisze:

    > Ciągle nic nie rozumiesz, typowe dla lewactwa. No i ciągle te zsyłki.
    > Stalin jest z ciebie dumny.

    Typowe dla otępiałych kurwinowców... jak coś im się nie podoba - zaraz
    Stalin i lewactwo...

    > Naturalnym jest stan, kiedy każdy we własnym imieniu o sobie decyduje;
    > nie ma to nic wspólnego z obowiązkiem pisania piórem, zamiast długopisem.

    Primo: jak pisałem, a czego nie zrozumiałeś, naturalny nie zawsze znaczy
    pożądany.

    Secundo: twoja wolność kończy się tam, gdzie twoje decyzje wpływają na
    innych. Nie podoba się? Won ze społeczeństwa. Albo do społeczeństwa
    które akceptuje twoje szaleństwa.