eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 241. Data: 2015-08-26 20:07:06
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > W sumie na pierwszy rzut oka nie widze przeciwskazań.
    > Bylebym nie był zmuszany do kontaktu z nieszczepionymi. Oczywiście miejsca
    > publiczne sa tylko dla zaszczepionych.

    A to już zależy od decyzji właściciela tego "miejsca publicznego" :)

    --
    Liwiusz

  • 242. Data: 2015-08-26 20:07:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

    > Mam wrazenie ze głupi rodzice tak czy inaczej zaszkodzą dziecku...

    To dobrze.

    --
    Liwiusz

  • 243. Data: 2015-08-26 20:19:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-26 20:07, Liwiusz wrote:

    > A to już zależy od decyzji właściciela tego "miejsca publicznego" :)

    No i właściciel tego miejsca publicznego zadecydował - masz się szczepić:P

    Shrek

  • 244. Data: 2015-08-26 20:25:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 20:19, Shrek pisze:

    > No i właściciel tego miejsca publicznego zadecydował - masz się szczepić:P

    Clou jest takie, że nie "zadecydował", tylko jest to odgórnie narzucone;
    nie można "zdecydować inaczej".

    --
    Liwiusz

  • 245. Data: 2015-08-26 21:49:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-26 20:25, Liwiusz wrote:

    > Clou jest takie, że nie "zadecydował", tylko jest to odgórnie narzucone;
    > nie można "zdecydować inaczej".

    A to nie ten właściciel narzucił sobie te nwybór?

    Shrek

  • 246. Data: 2015-08-26 22:09:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-25 20:15, Stokrotka wrote:
    > Oczywiście, np w pszypadku świeżbu.

    To nie zabija. Możesz sobie eksperymentować byle daleko od reszty ludzi,
    ponadto niektóre pasożyty są pożyteczne. Czasem tylko dlatego że się
    okazuje jakim idotą się jest. No ale to zawsze coś.

    > Wiele szczepień bardziej szkodzi niż pomaga

    Które? Przypominam że takie mocne stwierdzenia wymagają *DOWODÓW*.
    Dowodem nie jest przeczytana opinia jakiegoś imbecyla z internetu.
    Dowodem są prawidłowo przeprowadzone badania naukowe. Przeprowadzenie
    ich na papierze, "głebokie przekonanie wynikające z 30 lat praktyki",
    labolatorium w garazu, labolatorium w lepiance doktora Mubwae w Burkina
    Faso i 100kg religijnych ksiązek antyszczepionkowców nie są dowodami w
    sensie naukowym a więc są gówno warte.

    > A pomaga mniej niż sama higiena.

    Nastepna gówno prawda. Dziecku w przedszkolu nie wyjasnisz że nalezy sie
    bawić w rękawiczkach i worku foliowym na dupie dłubiąc w piaskownicy.
    Jak bedzie epidemia polio to bedzie ją miało bez względu jak często
    będzie myć ręce w domu. Polio nie usunieto higieną. Polio wyeliminowano
    szczepieniami. Nie chcesz aby twoje dziecko miało polio.

    > Szczepionka nie daje tej szansy. Dzieci szczepione mają mniejsze szanse
    > pszeżycia białaczki i innyh nowotworuw niż dzieci nieszczepione.

    Dowody proszę. Ale DOWODY a nie opinie tumanistów.

    > Mają źle wyedukowany ukłąd odpornościowy.

    Gówno prawda. Powtarzasz bzdury naczytane z wielu religijnych ksiązek
    antyszczepionkowców. Za żadnym z nich nigdy nie stały żadne dowody.
    Niestety wielu ludzi z tumanistycznym wykształceniem nie rozumie co to
    jest metoda naukowa i traktują dowody religijne na równi z nauką a
    niektórzy naprawdę chorzy na głowę - traktują je bardziej wiarygodnie.

    Masz dowody? Przedstaw.

    Inaczej zamknij się bo przez twoje chore opinie umrze wielu ludzi
    mających łatowiernych imbecyli za rodziców.

  • 247. Data: 2015-08-26 22:10:39
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-08-26 o 19:00, re pisze:

    > Użytkownik "z"

    eqKsjb&v=63822

    > Tylko do jasnej cho...
    > Leczniczy jest OLEJ i nic nie stoi na przeszkodzie żeby go natychmiast
    > wprowadzić do szpitali.
    > OLEJ. i jeszcze raz OLEJ
    > Tylko głąby w ministerstwach nie potrafią tego pojąć.
    > Żeby nie było... Jestem za całkowitym zakazem posiadania marihuany w
    > celach rekreacyjnych.
    > To jest zupełnie inna sprawa niż leczenie.
    > ---
    > A butapren można posiadać ?

    Ale tylko w celach leczniczych. re jest przeciwko lewackiemu stosowaniu
    butaprenu do sklejania podeszw butów.

  • 248. Data: 2015-08-26 22:11:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To nie zabija

    jak to nie zabija ? zabija:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 249. Data: 2015-08-26 22:35:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 21:49, Shrek pisze:

    > A to nie ten właściciel narzucił sobie te nwybór?

    Może i sobie narzucił, to nieistotne, istotne jest, że narzucił tez
    innym (właścicielom) - bo jak rozumiem masz na myśli wyjątek, kiedy
    właścicielem jest "państwo" ("nakazodawca").

    --
    Liwiusz

  • 250. Data: 2015-08-26 23:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A to już zależy od decyzji właściciela tego "miejsca publicznego" :)

    co konrketnie masz na mysli?
    No chyba ze to miał byc zart co sugerowałałby w sumie i tresc i emotikon.