eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 171. Data: 2015-08-26 11:15:59
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:11, zdumiony pisze:

    > Amber Gold to złodzieje, bank nie powinien ryzykować nie swoimi pieniędzmi

    To ciekawe, bo taka działalność (ryzykowanie nie swoimi pieniędzmi) jest
    właśnie istotą działalności bankowej.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2015-08-26 11:17:02
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:15, Shrek pisze:

    > Nie mamy i na szczeście nic nie zapowiada byśmy mieli.

    Nie mieliśmy za Jaruzelskiego - walczono z cinkciarzami, ze spekulantami.

  • 173. Data: 2015-08-26 11:17:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:13, Shrek pisze:

    > Naturalne to jest prawo pięści...

    Kolejny, co nie łapie. Nie piszę o "prawie naturalnym".

    --
    Liwiusz

  • 174. Data: 2015-08-26 11:18:27
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:15, Liwiusz pisze:
    > To ciekawe, bo taka działalność (ryzykowanie nie swoimi pieniędzmi) jest
    > właśnie istotą działalności bankowej.

    Normalne banki nie kradną.

  • 175. Data: 2015-08-26 11:19:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:18, zdumiony pisze:

    > Normalne banki nie kradną.

    Już ustaliliśmy, że nie rozumiesz tego słowa.

    Teraz widać też, że nie wiesz na czym polega działalność bankowa.

    --
    Liwiusz

  • 176. Data: 2015-08-26 11:19:52
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:17, Liwiusz pisze:
    > Kolejny, co nie łapie. Nie piszę o "prawie naturalnym".

    Piszesz że naturalne że banki ryzykują nie sowimi pieniędzmi a potem
    "sorry, nie mamy pana pieniędzy"

  • 177. Data: 2015-08-26 11:21:49
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:19, Liwiusz pisze:

    > Już ustaliliśmy, że nie rozumiesz tego słowa.
    >
    > Teraz widać też, że nie wiesz na czym polega działalność bankowa.

    Nie znasz znaczenia słowa "ustaliliśmy" ja nie ustaliłem.

  • 178. Data: 2015-08-26 11:22:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:21, zdumiony pisze:

    > Nie znasz znaczenia słowa "ustaliliśmy" ja nie ustaliłem.

    Wątpię, abyś był w stanie ustalić cokolwiek.

    --
    Liwiusz

  • 179. Data: 2015-08-26 11:23:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:19, zdumiony pisze:

    > Piszesz że naturalne że banki ryzykują nie sowimi pieniędzmi a potem
    > "sorry, nie mamy pana pieniędzy"

    Z czytaniem u ciebie gorzej jak z wnioskowaniem...

    --
    Liwiusz

  • 180. Data: 2015-08-26 11:25:58
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:10, Liwiusz pisze:
    > Chcesz zakazać nietrafionych inwestycji?

    Twoim zdaniem właściciel Amber Gold czy Grobelny nie powinni trafić do
    więzienia?