eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 161. Data: 2015-08-26 11:00:20
    Temat: Wolność do przymusu [Was: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    zdumiony <z...@j...pl> pisze:

    > Gdyby chodziło ci o wolność, pojechałbyś do Somalii, ale ty jako
    > totalista chcesz zmuszać wszystkich by żyli w Somalii.

    A kto chce *zmuszać* do szczepienia nie tylko i wyłącznie na wysoce zabójcze i
    lub bardzo groźne choroby z "długotrwale przetestowanymi" szczepionkami?
    Przymusowe szczepienia na niektóre choroby groźne dla społeczeństwa to ochrona
    społeczeństwa, _nadużywanie tego przymusu_ do "egzotycznych szczepionek to
    totalitaryzm.

    Szczepienia na świńską grypę z Ukrainy *ciebie* nie nauczyły że wszystkich
    szczepionek/szczepień nie wolno wrzucać do jednego wora?

    --
    A. Filip
    Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

  • 162. Data: 2015-08-26 11:02:24
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:55, zdumiony pisze:

    > Jeśli już to mamy zbyt wolny rynek, bez kontroli -> parabanki, Amber Gold

    To jest właśnie objaw wolności, a poszkodowanymi są tylko ci, którzy
    chcieli zaryzykować (zresztą niektórzy zarobili).
    Jeśli ktoś jest przeciwny parabankom, to w wolnym kraju nie musi z nich
    korzystać, ale nie powinien zabraniać innym.

    A wolny rynek nie może być "zbyt wolny", tak jak w cukrze nie może być
    "za dużo cukru". Jak rynek nie będzie wolny, to przestanie być po prostu
    wolnym rynkiem.

    --
    Liwiusz

  • 163. Data: 2015-08-26 11:05:31
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    zdumiony <z...@j...pl> pisze:

    > Jeśli już to mamy zbyt wolny rynek, bez kontroli -> parabanki, Amber Gold

    Jeśli mamy _nadmierną_ kontrolę to nie mamy zduszonej inicjatywy ludzi z
    szansami na zostanie miliarderem? Za mało i za dużo soli szkodzi.

  • 164. Data: 2015-08-26 11:06:35
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:02, Liwiusz pisze:
    > To jest właśnie objaw wolności, a poszkodowanymi są tylko ci, którzy
    > chcieli zaryzykować (zresztą niektórzy zarobili).

    "Objaw wolności". A więc zakładam "bank" w którym oferuję duże
    oprocentowanie, potem znikam z pieniędzmi. Nic złego nie zrobiłem,
    przecież ograbiłem tylko "frajerów". Niech żyje darwinizm społeczny! Nie
    zarabia silniejszy, sprytniejszy, ten który potrafi dać pałką po głowie
    i zabrać pieniądze, a ofiary nie ma co się martwić, widać są mniej
    przystosowane do życia.

  • 165. Data: 2015-08-26 11:07:26
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

> [...]
    > A wolny rynek nie może być "zbyt wolny", tak jak w cukrze nie może być
    > "za dużo cukru". Jak rynek nie będzie wolny, to przestanie być po prostu

    Nie jestem dogmatykiem, więc nie musi być dogmatu i "wolnego rynku"

  • 166. Data: 2015-08-26 11:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:06, zdumiony pisze:

> [...]
    > zarabia silniejszy, sprytniejszy, ten który potrafi dać pałką po głowie
    > i zabrać pieniądze, a ofiary nie ma co się martwić, widać są mniej

    Chcesz zakazać nietrafionych inwestycji?

    I rozróżnij nietrafione inwestycje banku (właśnie ryzyk-fizyk) od
    celowego wyprowadzenia środków.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2015-08-26 11:11:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 11:07, zdumiony pisze:

    > Nie jestem dogmatykiem, więc nie musi być dogmatu i "wolnego rynku"

    Wolny rynek to stan faktyczny, a nie dogmat.

    --
    Liwiusz

  • 168. Data: 2015-08-26 11:11:58
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 11:10, Liwiusz pisze:
    > Chcesz zakazać nietrafionych inwestycji?
    >
    > I rozróżnij nietrafione inwestycje banku (właśnie ryzyk-fizyk) od
    > celowego wyprowadzenia środków.

    Amber Gold to złodzieje, bank nie powinien ryzykować nie swoimi pieniędzmi

  • 169. Data: 2015-08-26 11:13:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-25 17:50, Liwiusz wrote:

    > Dlaczego coś naturalnego uważasz za bezsensowne?

    Naturalne to jest prawo pięści...

    Shrek

  • 170. Data: 2015-08-26 11:15:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-26 10:45, zdumiony wrote:

    > Mamy wolny rynek, ale wyznawcy góró Kórwina wmawiają że nie

    Nie mamy i na szczeście nic nie zapowiada byśmy mieli.

    Shrek.