  • 11. Data: 2007-06-12 19:09:32
    Temat: Re: Potrzebne dane osobowe.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maurycy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f4k7rp$4rv$1@news.onet.pl...

    >> A po co ci one?
    > No jak to po co?
    > Przecież ja bardzo kocha ;-)

    I bez znajomości imienia ojca jej aktualnego kochanka kochać ją dalej nie
    może? :-)))

  • 12. Data: 2007-06-12 20:00:03
    Od: "Maurycy" <m...@p...onet.pl>

    > I bez znajomości imienia ojca jej aktualnego kochanka kochać ją dalej nie
    > może? :-)))

    Pierdoly piszecie ;-)
    Jak moge kogos wezwac na swiadka jak danych nie znam?

  • 13. Data: 2007-06-12 20:03:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak mogę kogoś wezwać na świadka jak danych nie znam?

    O widzisz. Teraz można coś poradzić. Sposoby są z grubsza dwa. Albo
    przesłuchać przed sądem byłą na okoliczność tego, z kim obecnie sypia i od
    niej się dowiedzieć. Albo wniosek do sądu, aby wyraził zgodę na udzielenie
    takiej informacji przez Centralne Biuro Adresowe (jeśli jest tam
    zameldowany).

  • 14. Data: 2007-06-13 03:28:41
    Od: "Maurycy" <m...@p...onet.pl>

    > Albo przesłuchać przed sądem byłą na okoliczność tego, z kim obecnie
    > sypia i od
    > niej się dowiedzieć.

    Powie ze z nim nie sypia tylko wynajmuje mu pokoj bo nie stac ja na czynsz.
    Nie pracuje i nie zamierza podjac pracy (siezko chora na prace).

    >Albo wniosek do sądu, aby wyraził zgodę na udzielenie takiej informacji
    >przez Centralne Biuro Adresowe (jeśli jest tam zameldowany).

    Nie jest tam zameldowany. Zreszta ona tez nie.

  • 15. Data: 2007-06-13 08:53:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maurycy wrote:

    > Powie ze z nim nie sypia tylko wynajmuje mu pokoj bo nie stac ja na czynsz.
    > Nie pracuje i nie zamierza podjac pracy (siezko chora na prace).

    I co by ci przyszło z tego, że byś go ewentualnie na siłę ściągnął do sądu?

    Zeznałby to samo, co ona.

    I jeszcze by ciebie zaskarżył o złośliwe niepokojenie.

  • 16. Data: 2007-06-13 19:21:35
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > I jeszcze by ciebie zaskarżył o złośliwe niepokojenie.

    uparłeś się na to złośliwe niepokojenie...

    KG

  • 17. Data: 2007-06-13 21:32:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > uparłeś się na to złośliwe niepokojenie...

    A bo jak jakiś chuligan w celu złośliwego dokuczenia usiłuje człowieka
    po sądach ciągać, choć ten ze sprawą nic nie ma wspólnego... ;)