  • 81. Data: 2008-08-01 16:48:56
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 01 Aug 2008 16:10:03 +0200,
    Tristan <n...@s...pl> screamed:

    > A jak to się objawia dla obywatela? Bo to następna fobia Polaków -- Kościół.
    > Ja uważam, że Kościół powinien brać czynny udział w życiu państwa, bo i od
    > niego się miłość wprost wywodzi,

    Już brał w swoim czasie czynny udział ofiarowując miłość Arianom,
    rzekomym wiedźmom i innowiercom. Ja dziękuję, postoję. Niech każdy
    sprząta według zasad jego podwórka.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 18:47:55 user up 11786 days, 6:42, 1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.90 ]

    Beauty is beyond law.

  • 82. Data: 2008-08-01 17:30:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > Nie uważam i zapodaję wniosek o rzucenie jakimś linkiem, tak z ciekawości
    > bym poczytał :)
    > Przyznaję że nigdy nie zauważyłem w mediach.

    Ot chocby BS w Polajewie - upadlosc w 1995 r, BS w Pile - upadlosc w 1994.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 83. Data: 2008-08-01 18:37:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 12:34
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6uor3$k1$1@inews.gazeta.pl>):

    > A konkretnie?

    A konkretnie: prosisz mnie o udowodnienie, że nie ma prawa. Ja wiem, że ma
    prawo i właśnie to prawo krytykuję jako skrajnie złe. Tyle.

    --
    Tristan

  • 84. Data: 2008-08-01 18:41:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:23
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <109eqd6ja0psu$.11hw4t1r14359.dlg@40tude.net>):

    > http://wyborcza.pl/1,91566,5474691,Zabrali_nam_dziec
    i_za_klapsa.html
    > Droga wolna!

    No i? Tłukli dzieci i im je zabrali. Dziwisz się? Rolą państwa jest
    minimalizacja przestępstw.

    Zresztą w drapieżnym kapitaliźmie USA można iść do pierdla
    za ,,molestowanie'' w postaci rozmowy z kobietą, więc rozmawia się z nimi
    przy świadkach. Słyszałem też o przypadku zamknięcia ojca, który pomagał
    swojej córeczce w kąpieli. Tam to dopiero jest szaleństwo. Za dowolne coś
    cię zamkną.

    --
    Tristan

  • 85. Data: 2008-08-01 18:45:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 16:26
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6v6e0$hnv$1@inews.gazeta.pl>):

    > Z czego ?

    A z czego utrzymywać trupa? Kasy chorych pokazały, że się da. Niestety je
    zlikwidowano. Poza tym, w miejsce zaoranych trzeba wprowadzić dobrze
    zarządzane. Pracuję w szpitalu i widzę jak NFZ i okolice marnotrawią do
    bólu pieniądze. Teraz np. zabito system START, za który zapłaciliśmy i
    który nie jest rozwijany, bo ABG wylobbowało zmianę. I teraz START raz już
    zapłacony przez naród został zastąpiony dużo gorszym systemem
    miniInfomedika autorstwa ABG. I znów płacimy. Do tego jest jeszcze 1000000
    innych wywalanych w błoto pieniędzy z powodu żenująco wadliwego
    zarządzania.

    > Tylko nie wybraliście. Ja głosowałem na kogo innego. Ale jak widać każdy
    > kolejny rząd i sejm jest głupszy, a więc należy przypuszczać, że kolejny
    > będzie jeszcze gorszy.

    Dlatego trzeba zaorać i wybrać FACHOWCÓW. A nie debili.

    --
    Tristan

  • 86. Data: 2008-08-01 18:47:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:27
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1dkpht9pppl60$.1xul6lgener4w.dlg@40tude.net>):

    > Ty masz chyba dzisiaj zaćmieni. Gotfryd napisał:
    > "W takim przypadku to nie "bank potrąca", tylko pracodawca zwyczajnie
    > sobie zabiera "na pokrycie kosztów"

    No właśnie. Zaprotestował! Czyli również zrozumiał intencję piszącego tak
    jak ja. Ale to drobiazg. Ja protestuję przeciwko durnemu prawu
    pozwalającemu pracownikowi na wypłatę gotówkową i wpędzanie pracodawcy w
    kłopoty. Nie popieram odwrotnego działania w postaci pobierania prowizji za
    wypłatę.

    --
    Tristan

  • 87. Data: 2008-08-01 18:49:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 18:40
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808011832570.2848@quad>):

    > O ile pamiętam, na forum mBanku, który w okresie promocyjnym
    > przelewy internetowe miał za darmo, a prawdopodobnie później
    > było zapodane również na grupach, ktoś zauważył że pewne bardzo znane
    > radio z miasta od pierników ;) ma konto w PKO SA, które pobierało
    > prowizję "za wpływ". AFAIR 1 zł.
    > Sugestie aby powpłacać po złotówce w postaci 100 szt przelewów
    > w kwocie 1 gr też widziałem.

    Ale to dotyczyło Poczty.... Po prostu Tata Grzybek miał umowę z Pocztą, że
    prowizję płaci on. Możliwe że z częścią banków było podobnie i też z nimi
    miał umowę na przerzucenie prowizji.

    --
    Tristan

  • 88. Data: 2008-08-01 18:56:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 20:41:08 +0200, Tristan napisał(a):

    > Zresztą w drapieżnym kapitaliźmie USA można iść do pierdla za

    ... a w dodatku tam biją Murzynów!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 89. Data: 2008-08-01 18:58:56
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 16:13:16 +0200, Johnson napisał(a):

    > No czarni, znaczy pardon "afroamerykanie". Nie dawno nawet film
    > dokumentalny poszczali "Niewolnica Isaura" czy jakoś tak

    Trzeba Tristianowi puścić coś o Tomaszu Jeffersonie, następnie o
    Lincolnie, a na zakończenie... może 'Korzenie'? ;-)

  • 90. Data: 2008-08-01 19:00:39
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 13:57:48 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Jest. Fabryki dostawaly zamowienia, ktorych nie mogly zrealizowac, bo
    > popiwek zwielokratnial im koszty poza granice oplacalnosci.

    Przecież mówisz o przedsiębiorstwach, które miały takie pojęcie o
    rynkowej gospodarce jak ja o programowaniu w Javie.