  • 171. Data: 2008-08-03 19:28:02
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 21:14
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7501p$djl$1@inews.gazeta.pl>):

    > To znaczy to powinna być partia krów .. bo tylko krowy zdania nie
    > zmieniają :)

    Eh, szkoda gadać... Widzę, że dla was idealny polityk, to taki bez własnych
    poglądów, zmieniający zdanie co 10 minut i w ogóle ładnie się uśmiechający
    do wyborcy. No to smacznego.

    --
    Tristan

  • 172. Data: 2008-08-03 19:36:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Widzę, że dla was idealny polityk, to taki bez własnych
    > poglądów, zmieniający zdanie co 10 minut i w ogóle ładnie się uśmiechający
    > do wyborcy.

    jeśli idzie o mnie to dobry polityk to martwy polityk ;)
    Dla mnie idealnym świecie polityków nie powinno być. Ale nie ma
    idealnego świata ...
    Reasumując, politycy muszą istnieć, jak komary, choć to pasożyty.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 173. Data: 2008-08-03 19:37:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 21:36
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g751b9$itk$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > idealnego świata ...
    > Reasumując, politycy muszą istnieć, jak komary, choć to pasożyty.

    Tylko, że pierwotnie to o prawnikach było :-P

    --
    Tristan

  • 174. Data: 2008-08-03 19:38:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Tylko, że pierwotnie to o prawnikach było :-P

    potwierdzam, prawnicy to też pasożyty ...

  • 175. Data: 2008-08-04 01:22:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.08.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 14:42
    > (autor Marcin Debowski
    > A jak nie ubezpieczyli?

    A jesli odcieli mu główkę tasakiem? To powinien byc ich problem, a nie
    reszty społeczeństwa. Jesli juz gdzieś ma byc obecna ingerencja państwa w
    tego typu sprawy to w edukację aby ludzie wiedzieli, że ubezpieczać się
    trzeba. Inny prawdopodobnie możliwy wariant to przymusowe ubezpieczenia na
    zasadzie OC. Jeszcze inny na zasadzie przymusowych składek, ale
    przeznaczanych na ubezpiecznie i na nic więcej, którymi to składkami Ty
    dysponujesz a nie za Ciebie jakaś banda darmozjadów.

    > Poza tym, ubezpieczyciel będzie płacił przez np. 90 lat za dziecko, za które
    > rodzice płacili przez 9 miesięcy składkę?
    > No właśnie. A w NFZ jedni wykorzystują po prostu więcej, bo są przewlekle
    > chorzy, a inni nie wykorzystają swojej składki.

    Sprawdziłem - moja polisa daje mi do wykorzystania 2 miliony USD rocznie.
    Powiedz, jakiego musiałbym miec pecha aby sie w tej kwocie nie zmieścić?

    > No i ile płacisz miesięcznie i co za to masz?

    Nie chcę uprawiać zbyt daleko idącego ekshibicjonizmu informacyjnego więc
    jak naprawdę jesteś ciekaw to sie odezwij na priva. W skrócie: Tak jak
    gdzieindziej napisałem - pokrywa praktycznie wszystko a płacę mniej niż
    kwoty które w tej dyskusji padały.

    --
    Marcin

  • 176. Data: 2008-08-04 06:29:45
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:
    > Eh, szkoda gadać... Widzę, że dla was idealny polityk, to taki bez własnych
    > poglądów, zmieniający zdanie co 10 minut i w ogóle ładnie się uśmiechający
    > do wyborcy. No to smacznego.

    Tristan, weź rusz łepetyną. Nie my tu pokazujemy wizje idealnego świata,
    tylko ty. Więc pokaż jakiż to on idealny i jak tu go wprowadzić w życie.
    My ci szczerze mówimy: nie wiemy.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 177. Data: 2008-08-04 06:33:01
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > No tak, ale żerujesz na NFZ. Po prostu dopłacasz za samo dupowłażenie. Bez
    > NFZetu nic ci z tego nie wyjdzie.

    Gdzie kto żeruje? Idę do placówki LuxMedu - ich własnego budynku lub
    podnajętej (od biurowca czy czegoś takiego) części. Obsługują mnie babki
    zatrudnione tam na normalny etat i idę do ich gabinetu, gdzie lekarz
    (czy pracuje przy okazji w NFZ czy szpitalu ministerialnym to mnie
    naprawdę rybka) przy użyciu sprzętu LuxMedu mnie bada i długopisem
    LuxMedu na papierze LuxMedu przepisuje leki. Gdzie tu żerowanie?

    > Tak, jako pijawka na NFZecie. To mniej więcej tak jak korepetycje w szkole.
    > Cieszysz się, że dostaniesz korki z biologii od szkolnej biologicy i jest
    > na korkach miła, a w szkole opierdala z góry na dół. Ale jakbyś miał
    > kompleksowo zapłacić za cały system nauki, to by nie było tak różowo.

    Patrz wyżej.

    > Prezesi? przecie prezesi to nie fachowcy, to kolejne twarze na stołkach,
    > tylko w innym sektorze.

    A, to na ministrów chcesz mieć byle kogo, ale poniżej mają być ci
    eksperci? A to przypadkiem tak nie jest teraz?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 178. Data: 2008-08-04 06:57:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 sierpień 2008 08:29
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g767km$6d6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tristan, weź rusz łepetyną. Nie my tu pokazujemy wizje idealnego świata,
    > tylko ty. Więc pokaż jakiż to on idealny i jak tu go wprowadzić w życie.
    > My ci szczerze mówimy: nie wiemy.

    A ja pokazuję idealny? Pytaliście o to, jak uważam, że powinno to działać. A
    wy się uparliście, że przeciwnie do mnie będzie lepiej.

    --
    Tristan

  • 179. Data: 2008-08-04 07:00:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 sierpień 2008 08:33
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g767qq$6d6$2@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > naprawdę rybka) przy użyciu sprzętu LuxMedu mnie bada i długopisem
    > LuxMedu na papierze LuxMedu przepisuje leki. Gdzie tu żerowanie?

    No idziesz do BIURA. Pytałem jakie świadczenia poza medykiem w BIURZE ci
    oferują. Jakie zabiegi, jakie operacje... Pewnie niewiele i pewnie wtedy
    się okazuje, że ich działanie polega na wsadzeniu cię w kolejkę NFZ na
    korzystnej pozycji.

    > A, to na ministrów chcesz mieć byle kogo, ale poniżej mają być ci
    > eksperci? A to przypadkiem tak nie jest teraz?

    No przypadkiem nie jest, skoro to nie działa. Poza tym, na ministra też ma
    być fachowiec. Ale nie rekrutuj go z prezesów.

    --
    Tristan

  • 180. Data: 2008-08-05 19:35:23
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:
    > A ja pokazuję idealny? Pytaliście o to, jak uważam, że powinno to działać. A
    > wy się uparliście, że przeciwnie do mnie będzie lepiej.

    E tam. Po prostu czepiamy się Twojej wizji :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \